X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA: Shenmue


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 31/05-05 14:50, rettet 31/05-05 14:50 
Hvordan virker dating, træning, spisning, shopping og alt det andet der findes i San Andreas? Er det bare meningsløse mini-spil, eller er det en ordentlig del af spillet?

Edit: Har det betydning for selve hoveddelen af spillet?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 31/05-05 15:21, rettet 31/05-05 15:26 
Spisning er, så vidt jeg husker, nødvendigt for at du ikke skal begynde at miste energi. Du skal dog bare spise et måltid indimellem og det er hurtigt gjort.

Dating giver adgang til visse "frynsegoder". F.eks. får du adgang til en gratis sprayshop, hvis du vinder en bestemt persons hjerte. Jeg gad dog ikke selv lave alt det gøgl (køre rundt til forskellige restauranter, barer eller eventuelt lave drive-bys) der påkræves for at få det.

Træning gør dig bedre i slåskampe og giver dig f.eks. bedre stamina så du kan løbe over længere perioder. At købe forskelligt tøj er vist bare mest for sjov, men jeg kan ikke huske om det har indvirkning på dating-delen.

Som du nok kan høre er det noget tid siden jeg har spillet det, så jeg har nok glemt nogle aspekter.
(...)
BaggyBaggySkrevet 31/05-05 15:26 
mere eller mindre meningsløst det hele... heldigvis...
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
DavaliDavaliSkrevet 31/05-05 19:01 
Der er vist enkelte eller kun en man skal date. Mad er unødvendigt hvis man bare gemmer ofte nok(men det vil nogle nok betegne som snyd). At spise er også en måde at heale, men igen er det lettere bare at gemme.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig