X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Flash Reklamer!!!


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/05-03 14:16, rettet 10/05-03 20:52 
EDIT: Vil LIGE undskylde mine lidt hensynsløse og negative kommentarer omkring de forskellige gamesites - det skyldes kun at jeg havde haft en lorte dag, og det er naturligvis ikke noget jeg mener!

Men det drejer sig om Gamereactor, Spilzonen og Dailyrush, der er begyndt at bruge flash-reklamer, som jeg stadig mener er noget værre noget...

tjek disse eksempler:

http://home19.inet.tele.dk/elmoe/skod
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
dchangdchangSkrevet 09/05-03 14:17, rettet 09/05-03 14:20 
Nej du er ikke den eneste. Jeg hader dem osse. Reklamer, popups osv var i tidernes morgen osse grunden til at jeg holdte op med at bruge Jubii, og gik over til google . Det er så skideirriterende!
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
NaieraNaieraSkrevet 09/05-03 14:18 
Det er seriøst perverst, når man ikke engang kan lukke reklamerne. Hvad fanden sker der for dem??

Det var irriterende nok, da man skulle høre en mega-høj eksplosion og elendig kvalitet, og så vente på at en C&C Generals reklame animerede sig færdig, før man kunne lukke det...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/05-03 14:19 
sq derfor jeg ikke gider bruge de sider mere
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
dchangdchangSkrevet 09/05-03 14:22 
Rullegardins-reklamerne som på edbpriser er osse en pestilens. Men nu er jeg pr. automatik begyndt at scrolle ned indtil den er forbi, og så scrolle op igen. Det værste ved den slags reklamer er at jeg med tiden tror de bliver meget værre.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/05-03 14:23, rettet 09/05-03 14:23 
prøv at hoppe ind på http://games.jubii.dk og se den popup der fylder HELE vinduet.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
NaieraNaieraSkrevet 09/05-03 14:25 
Får min computer til at gå i spas...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
tastasSkrevet 09/05-03 14:33, rettet 09/05-03 17:05 
Specielt den på GR billedet, den kan ikke lukkes.
Fik mig til at daffe fra GR, er afsindig irriterende.
Den på DR og SZ kan godt lukkes.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
jaesjaesSkrevet 09/05-03 15:09, rettet 09/05-03 15:10 
Ja, det er f******* irriterende, men desværre nok en nødvendighed efterhånden, hvis der ikke skal indkræves brugerbetaling, da der ikke er mange penge i de traditionelle banerreklamer.
ChaserChaserSkrevet 09/05-03 16:52, rettet 09/05-03 16:55 
Jeg vil sige, at bare man kan lukke reklamerne, så generer de ikke mig så meget. Og det kan man sagtens med den reklame vi pt. har på Spilzonen, man kan endda på dit billede se der hvor man skal lukke den.

Ville man ingen af sådanne reklamer have, kunne man jo ikke forvente at danske spilsider har råd til at gøre nogle af de tiltag de gør, f.eks. har vi på Spilzonen tre mand i LA der rapporterer hjem under hele E3 messen. Alternativet er jo så at man skal betale for at bruge siderne, og det tror jeg samtidig heller ikke nogen er interesseret i. At en skribent for en spilside i Danmark bruger de navne om andre danske sider han gør kan jeg ikke rigtig tage seriøst, og gider derfor ikke kommentere på det.

Mvh
Casper
Spilzonen
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/05-03 16:54 
Casper >

Forklar mig lige hvordan man lukker de "(#" reklamer ^_^
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
ChaserChaserSkrevet 09/05-03 16:57 
Nederst til højre står der direkte luk, hvis du bare klikker på det forsvinder reklamen med det samme.
dpldplSkrevet 09/05-03 17:25, rettet 09/05-03 17:27 
Jeg hader også de reklammer men nu kan man lukke dem alle. Vis man bare finder knappen. (den der er på Gr, gemmer sig oppe i højrte hjørne, næsten ikke til at se).

Jeg vil til være en tid fortrakke en god gamel pop up

EDIT: damn GR har skifttede reklame, men nu er den bare i venstre side :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
JimPPJimPPSkrevet 09/05-03 17:43, rettet 09/05-03 17:44 
Til de overnævnte spilsites vil jeg gerne undskylde - og understrege at Nicolas/Comos' meninger bestemt ikke er lig med Zantiago Games.

Det er altså ikke spildzonen, gayreactor og gaylirush. Men Spilzonen! Gamereactor! og Dailyrush! - alle sammen gode danske sider.

Keep up the good work!
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
quadquadSkrevet 09/05-03 17:45 
De er en pestilens, men lette at lukke.
tastasSkrevet 10/05-03 09:54 
dpl >
(den der er på Gr, gemmer sig oppe i højrte hjørne, næsten ikke til at se).

Nu fandt jeg den endelig.
Den er placeret så underligt, og lavet så lille at der ikke er nogle tvivl om hensigten med det.
I hvert fald ikke lavet så brugeren umiddelbart lige kan lukke den, og jeg blev selv så træt af den, at jeg stoppede med at gå ind på GR.
Jeg har intet mod de reklamer, bare de giver en fair mulighed for, at man kan lukke dem, når deres lille "effekt film" er slut.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RitesRitesSkrevet 10/05-03 10:01 
cosmos_dk >
Gayreactor, Spildzonen og Gailyrush

Wow... Homofobi?
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig