X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S/B: Lidt animé


Svar
dchangdchangSkrevet 30/05-05 10:28 
Jeg har et par titler som jeg har dubletter af i min samling, så derfor ryger de til salg. Det drejer sig om:

Princess Mononoke (set én gang), reg. 2 med japansk og engelsk tale, samt engelske undertekster.

Grave of the Fireflies (i folie, havde bestilt den 2 forskellige steder), reg. 2 Collectors Edition, også med engelske undertekster.

Og sidst men ikke mindst, Animatrix, reg. 2, den danske udgave i pap.

Vil gerne bytte med noget andet spændende animé, hvis det ikke er noget jeg har i forvejen.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
GatmanGatmanSkrevet 30/05-05 12:48 
Jeg har vist desværre ikke noget, der kan betegnes som spændende. I hvert fald ikke noget, jeg vil af med.
Men hvad skal du have for Grave Of The Fireflies, hvis den skal sælges? (Skal man bare komme med et bud?)
dchangdchangSkrevet 30/05-05 16:15 
Bare fyr løs. Enten med noget spændende eller bare cash. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KilroyKilroySkrevet 30/05-05 16:48 
Byder 100 for Grave of the Fireflies
Kilroy Was Here
dchangdchangSkrevet 30/05-05 19:36 
Dit bud er noteret. Du har ikke noget at bytte med?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/05-05 20:14 
Budt 125 kr. for Grave of the fireflies
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dchangdchangSkrevet 31/05-05 23:37 
Noteret. Du har heller ikke noget at bytte med?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/06-05 10:25, rettet 01/06-05 10:25 
Nej desværre, samlingen af animé er ikke så stor endnu, og der er ikke noget jeg lige P.T. vil af med.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SquareSquareSkrevet 03/06-05 18:31 
Dchang, kan du sige hvor meget du gerne vil have for Grave of the Fireflies og Princess Mononoke?

Jeg har kun 3 Playstation2 ting tilbage i min samling - MTV Music Generator 2(+ et halvt Sampler kit), Xploder V2 og Everquest Online Adventures. Er der noget af det, som kunne have interesse sammen med penge?
It's only a state of mind.
dchangdchangSkrevet 03/06-05 20:12 
Hmm jeg vil mene at en 150 kr for Grave of the Fireflies og 100 kr for Princess Mononoke er fair.

PS2-tingene har desværre ikke interesse. Har ikke en PS2.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SquareSquareSkrevet 06/06-05 12:38 
Jeg har tilføjet dig på msn, hvis du stadig har filmene til salg. Kan vi tales ved der?
It's only a state of mind.
dchangdchangSkrevet 06/06-05 20:57 
Jeg har stadig filmene, men er aldrig på msn. Bare smid mig en mail eller en besked herinde, det er nemmere.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig