X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Phoenix Wright: Ace Attorney til DS


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 28/05-05 17:49 
Det er et spil jeg virkelig ser frem til.

http://www.gamespot.com/ds/adventure/phoenixwright/media.html
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 28/05-05 17:59, rettet 28/05-05 18:01 
Greg Kasavin lod også til at være ret begejstret for det i GameSpot's reportage fra E3, omend han havde sine tvivler om spillets holdbarhed.

Meget sjovt at man skal sidde og råbe "objection!" til DS'en :)

Trauma Center: Under the Knife lyder også interessant.
(...)
happyEDhappyEDSkrevet 28/05-05 18:03 
Helt sikker bliver da nødt til at prøve dem .. det kan jo være man bliver helt glad for at sidde og sy i folk.;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
JAAJAASkrevet 28/05-05 19:10 
De to spil er allerøverst på min DS ønskeliste. Det er præcis den slags spil, særligt Under The Knife, jeg håber at se rigtigt mange af på DS.
happyEDhappyEDSkrevet 28/05-05 19:18 
Der er faktisk mange spil til ds lige på trapperne , jeg glæder mig rigtig meget til.

Advance wars
Metroid prime hunters
Meteos
super mario DS
viuwtiful joe
lost in blue
mario kart

også ja de to.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
mikkelpmikkelpSkrevet 16/02-06 11:23, rettet 16/02-06 11:23 
Er der nogen herinde der har prøvet Phoenix Wright? Hvad synes i om det, fortæl fortæl!
"Color, size or brand - Who cares?"
millenniummillenniumSkrevet 16/02-06 12:02 
He... lidt ironisk egentligt...

GBA SP og DS syntes jeg har så stilrene og seriøse designs at man kan tage dem med i toget uden nogen bemærker det. Men nu kommer der spil hvor man skal dreje, puste, gnubbe, kradse og råbe af sin GBA eller DS...

Dér røg mediets diskrete charme. Man har nok mest lyst til at råbe af sine DS derhjemme.
The medium is the message.
JAAJAASkrevet 16/02-06 13:00, rettet 16/02-06 13:01 
Jeg har Phoenix Wright. Det er et point & click adventure i god gammeldags stil. Læs nogle anmeldelser! Spillet er nu blevet dyrt, fordi det havde et begrænset oplag.

P.S. Man skal ikke rent faktisk råbe "objection!". Man klikker bare bare :P
JuggernautJuggernautSkrevet 16/02-06 13:11 
JAA>
Spillet er nu blevet dyrt, fordi det havde et begrænset oplag.


240kr er vel ikke så dyrt for et DS spil :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
mikkelpmikkelpSkrevet 16/02-06 15:51 
JAA>
Jeg har Phoenix Wright. Det er et point & click adventure i god gammeldags stil. Læs nogle anmeldelser!

Har du svaret på mit spørgsmål eller skal jeg formulere det igen? ;)
"Color, size or brand - Who cares?"
JmogJmogSkrevet 16/02-06 16:52, rettet 16/02-06 16:52 
mikkelp>
Er der nogen herinde der har prøvet Phoenix Wright? Hvad synes i om det, fortæl fortæl!

Det er fremragende, hvis man er til semi-adventures. De fem forskellige historier er virkelig gennemarbejdede, og de to sidste er komplet uforudsigelige. Dialogen er også meget velskrevet og underholdende. Nogen vil måske fremhæve at der ikke er meget "spil" i det, men det gør faktisk intet. Det er nok et spil man kun gennemspiller en gang (fordi plottet er det primære i spillet), men det er tilgengæld langt nok til at det intet gør. De første par kapitler (ud af fem) kan sikkert klares på under fire timer, men kapitel fire tager snildt 10 timer og kapitel fem er næsten lige så langt som resten af spillet.

Jeg fik noget i retning af 25-30 timers spil ud af det, og det blev bare bedre jo længere ind i det jeg kom. Savemæssigt er spillet også en drøm. Man kan save når som helst - selv midt i samtaler. Perfekt til et bærbart spil.
JAAJAASkrevet 16/02-06 23:52 
mikkelp>Har du svaret på mit spørgsmål eller skal jeg formulere det igen? ;)

Beklager. Havde lidt travlt og forklarede derfor ikke, at jeg kun har spillet første kapitel, så jeg kan ikke rigtigt udtale mig sagligt om det. Derfor henvisningen til anmeldelser :)

"240kr er vel ikke så dyrt for et DS spil :)"

Der er åbenbart en hulens masse amerikanere, der ikke kan finde det til den pris. Har ikke selv kigget.
3of193of19Skrevet 17/02-06 01:12 
millennium>
He... lidt ironisk egentligt...

GBA SP og DS syntes jeg har så stilrene og seriøse designs at man kan tage dem med i toget uden nogen bemærker det. Men nu kommer der spil hvor man skal dreje, puste, gnubbe, kradse og råbe af sin GBA eller DS...

Dér røg mediets diskrete charme. Man har nok mest lyst til at råbe af sine DS derhjemme.

Buh Millenium!
Skammer du dig over at være gamer? Tsk tsk tsk!
Jeg elsker at spille Osu! Tatakae! Ouendan og Wario Ware Touched i bussen (Twisted er lidt uegnet til busser, men ok til tog).
mikkelpmikkelpSkrevet 17/02-06 10:15 
Jammen det lyder perfekt til mig det spil. Tak for de indspark. Så er der bare at vente til DSL'en kommer på markedet da jeg lige nu ikke ejer en DS. :(
"Color, size or brand - Who cares?"
HulleHulleSkrevet 17/02-06 13:17, rettet 17/02-06 13:18 
JAA>
P.S. Man skal ikke rent faktisk råbe "objection!". Man klikker bare bare :P

Men man kan godt råbe det og så reagerer den, hvis man kan ikke vil nøjes med at klikke :)

Nu har jeg ikke gennemført spillet, men finder det ret underholdende.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/02-06 19:23 
Så fik jeg bestilt spillet fra Axel, glæder mig til at modtage det. Hvordan er sværhedsgraden, der er vel forhåbentlig lidt udfordring?
JmogJmogSkrevet 17/02-06 20:29 
Sværhedsgraden stiger efterhånden som man kommer ind i spillet. De første par kapitler er ret nemme, men fra nummer tre bliver det ret svært at regne ud hvad spillet vil have en til.

Man får for eksempel et vidnesbyrd i retten, som man skal gennemhulle, og det virker granitsikkert. Jeg havde i hvert fald en del hovedbrud i kapitel fire og især fem, hvor jeg simpelthen sad fast. Det er bestemt ikke et spil uden udfordring.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/02-06 20:37 
Perfekt - så er også dejligt, at der er en save-funktion under dialogerne.
RooneyRooneySkrevet 16/03-07 21:14, rettet 16/03-07 21:15 
Ifølge Nintendo.dk's release-liste, så udkom Phoenix Wright: Justice for All, i Danmark i dag.

Kunne ikke finde det inde i byen i dag; Nogen som ved om det ER udkommet herhjemme, eller måske er udsat?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WikzoWikzoSkrevet 17/03-07 10:22 
Jeg så det i GAME i går.

Kan dog på ingen måde betale sig at købe spillet herhjemme til 300-400 kr. Jeg gav selv under 200 på AxelMusic.dk (de sender ikke til Danmark længere :'( ). Er omkring halvejs inde i 2'eren: Det er et godt spil med sjove historier og gensyn, men pt. synes jeg stadig bedst om det første spil. Hvis man elsker Phoenix Wright 1, er 2'eren et must at købe :)
RooneyRooneySkrevet 17/03-07 10:27, rettet 17/03-07 10:29 
Overvejer osse bare at snuppe det til 182,- hos Axel; Det er ganske billigt.

Axelmusic sender da stadig til Danmark; Man bestiller bare på deres .com side.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WikzoWikzoSkrevet 17/03-07 11:04 
Desværre, nej. Jeg sendte for nogle måneder siden til .com for at spørge, hvornår de modtager Pokémon Pearl/Diamond.

Svaret:
For legal reasons, we no longer ship Nintendo's own DS games to Scandinavian customers I'm afraid. As Pokemon is a Nintendo InHouse project, we will not be displaying them on the website.

Ved dog ikke, om det også gælder for fx Phoenix Wright. Kan i hvert fald varmt anbefale siden og deres support (tager ofte få minutter at få svar) :)
jaesjaesSkrevet 26/05-08 17:13 
Der er åbenbart et spin-off på vej, Miles Edgeworth: Perfect Prosecutor. I dette spil kan man bevæge figuren rundt i spilverdenen, hvilket vel indikerer et mere varieret gameplay.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=_aJ_8yQrGNw

Billeder:
http://media.ds.ign.com/media/142/14246647/imgs_1.html
WikzoWikzoSkrevet 26/05-08 18:43 
Old story, men jeg glæder mig rigtig meget til at høre mere om det. Edgeworth og Gumshoe er nogle af de sjoveste karakterer i spillet. Spin-off'et ser fint ud, men håber stadig, at Capcom bliver ved med at lave dem, som de plejer.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig