X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RJK i radioen


Svar
dRxLdRxLSkrevet 09/05-03 12:14 
Jeg hørte lige et spot på P1, stemmen lød godt helt forkert (det synes jeg altid radioen gør ved stemmer) men det må have være RJK der snakkede, for sproget var hans.

Se nederst på siden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 09/05-03 12:21 
Jaeh, det kan jeg vel ikke løbe fra. For at det ikke skal være løgn, så er jer der både 9., 10., 11., 17. og 18. maj.

Jeg insisterer derfor på, at eventuelle radioer er slukkede under træffet :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 09/05-03 12:23 
Hvilke programmer er du I?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 09/05-03 12:25 
Harddisken.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 09/05-03 12:29 
Sender de programmet den 9. også? Eller var det en fegl?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 09/05-03 12:29, rettet 09/05-03 12:31 
Man kan også bare høre hele indslaget på det nævnte link
I Realplayer
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
RJKRJKSkrevet 09/05-03 12:31 
dRxL >
Sender de programmet den 9. også? Eller var det en fegl?

Efter hvad jeg har fået at vide (jeg hører det bestemt ikke :)), så var det en slags teaser i dag til morgendagens rigtige program.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MIKA-LMIKA-LSkrevet 09/05-03 12:32 
Nogen der kan downloade det og samle indsalget i en fil jeg kan hente?

(hader streams)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 09/05-03 12:36 
RJK >
så var det en slags teaser i dag til morgendagens rigtige program.

En teaser? Streamen er over 15 min lang! (eller det ER måske netop det færdige program?)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
RJKRJKSkrevet 09/05-03 12:38 
Jeg ved det altså virkelig ikke. Jeg fik bare at vide, at der kom en "forkortet version af indslaget fredag".
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 09/05-03 12:45 
MIKA-L >
En teaser? Streamen er over 15 min lang! (eller det ER måske netop det færdige program?)

Jeg tror helt bestemt, at det er det færdige program.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
MIKA-LMIKA-LSkrevet 09/05-03 12:46, rettet 09/05-03 12:46 
1 del. (som man kan steame nu) handler kun om museet, men du (Rune) har vist også snakket lidt om next-gen konsoller, som så vil blive sendt i næste uge.

(ingen der kan hente .ram-filer?)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
RJKRJKSkrevet 09/05-03 12:50 
Ja, next-gen-halløjet er det der kommer i næste uge.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/05-03 13:26 
MIKA-L >
(ingen der kan hente .ram-filer?)

Jeg tror slet ikke det kan lade sig gøre.
En .ram fil er nemlig kun en lille tekst fil der viser hvor selve lydfilen er placeret.

Det er lavet netop for at man ikke kan downloade selve lydfilen.
Jeg ved ikke om det er umuligt - jeg kunne godt forestille mig at man som bruger ikke har adgang til DR's Real servere - men det er i hvert fald besværligt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 09/05-03 13:34 
Der er masser af programmer lavet til at downloade stream-filer til harddisken.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 09/05-03 13:34 
Der findes programmer til fange streams af den art. Jeg vil se om jeg ikke kan bruge streambox til at fange denne ram stream. Det plejer at virke fint med windows media streams.
SumezSumezSkrevet 09/05-03 13:46 
Jeg har streambox, ripcast og flere andre, men kan ikke bruge dem herfra pga. den luder-firewall jeg er bag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig