X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 3.1 - Xbox tårnet


Svar
dRxLdRxLSkrevet 09/05-03 11:12 
Jeg tager som sagt 6 xboxe med til P:R 3.1 og det er da en begyndelse men hvis der er andre der vil være med, så synes jeg vi skal arrangere at vi laver et så højt xbox tårn som vi kan, ved at stille dem ovenpå hinanden. Og så skal der selvfølgelig tages nogle billeder ;-)

Hvem er med?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/05-03 11:21 
Kun 6 Xboxe? Hvorfor tager du ikke alle dine Xboxe med? :P
dRxLdRxLSkrevet 09/05-03 11:23 
Det er teknisk set ikke mine. Men jeg har dem den weekend. Og så har jeg lige fået at vide at det kun bliver 5. bokse.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 09/05-03 13:22 
Jeg tror ikke jeg vil kunne holde ud at være i samme rum som så mange Xboxe. Skal vi ikke lave et dedikeret Xbox-rum?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 09/05-03 15:39 
Jeg har 2, men jeg synes det er lige meget nok at tage begge med, bare for at gøre tårnet højere, og jeg bryder mig nok heller ikke om idéen om at have min Xbox til at stå nederst eller øverst...
Nederst skal det bære vægten af alle de andre, og de vejer altså omkring 5 kilo stykket.
Øverst er det den, der slår sig mest hvis/når tårnet vælter.

Kom endelig med nogle gode argumenter, hvis jeg alligevel skal tage den med...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RitesRitesSkrevet 09/05-03 15:57 
KTC >
Kom endelig med nogle gode argumenter, hvis jeg alligevel skal tage den med...

Xbox'en har gode støddæmpere? ;)
» a winner is you «
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/05-03 16:03 
Skal I så lave jeres egen variant af discus kast?

Hvor I slynger Gamecubes ind i "tårnet"?

Eller lader I en Gamecube stå nederst?

;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
tastasSkrevet 09/05-03 16:06 
Gutter, i er mærkelige ;p
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
PlaykidPlaykidSkrevet 09/05-03 16:14, rettet 09/05-03 16:14 
Jeg synes det lyder meget massemorderisk, men jeg kan da godt se det morsomme i et Xboxtårn, men jeg er nu heller ikke rolig for tanken om at have min xboxstående i tårnet.
Spiller nu: Halo 3
SumezSumezSkrevet 09/05-03 16:16, rettet 09/05-03 16:17 
Med nærmere eftertanke synes jeg Xboxtårnet er en hel fin idé. Så kan jeg prøve at se hvor mange xboxe jeg kan ødelægge på en gang :D

Vi kan også prøve at stille et tilsvarende antal gamecubes ved siden af og konkludere hvor lidt de faktisk fylder i forhold til.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SolaegSolaegSkrevet 09/05-03 16:17 
Ja, så kan M$ sælge endnu flere boxe og blive endnu rigere. God ide Sumez! ;-)
dRxLdRxLSkrevet 09/05-03 16:23 
Svjv taber M$ penge på at sælge maskinerne. Derfor har jeg sørget for at folk jeg kender køber dem og får dem chippet til gode DVD afspillere >:>
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 09/05-03 17:20 
Sumez: Dæmp venligst din konsolracisme eller hold den for dig selv :P
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig