X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Grønne farver ved brug af RGB kabel


Svar
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 25/05-05 16:54 
Ok, det her giver ingen mening.

Når jeg bruger RGB kabel til min ene PS2, så bliver alle farverne grønne. Ude i browseren, og inde i spillene.

På min anden PS2, med præcist samme setup, er farverne helt fine. Er der nogle der kan give en forklaring på hvorfor der kommer grønne farver på den anden PS2? Farverne er helt fine, når jeg bruger et composite kabel.

Model nummeret på den der viser grønne farver er SCPH-30004 R, hvis det evt kan bruges til noget.
DommergaardDommergaardSkrevet 25/05-05 17:08 
Du er sikker på at dit TV understøtter RGB? Hvis dit tv har flere porte, så prøv de andre... for det er ikke altid at alle portene understøtter RGB. Har haft samme problem!
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 25/05-05 17:12 
Well, som sagt så har jeg afprøvet det på to PS2'er, og det er kun den ene det er galt med. Og ja, mit TV understøtter RGB.
NaieraNaieraSkrevet 25/05-05 17:17 
Er PS2'en indstillet til at spytte RGB ud? Det burde jo kun være i DVD'er det hele bliver grønt...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JAAJAASkrevet 25/05-05 17:30 
Jeg ved ikke, om du kun har prøvet en enkelt gang, men hvis det er tilfældet, skulle du måske prøve igen. Det kunne godt lyde som et kabel, der ikke var sat helt i. Sker for mig af og til. Ellers står jeg på bar bund.
KTCKTCSkrevet 25/05-05 18:27 
Det lyder mest som en delvist defekt video-udgang. RGB kommer ud i seperate pins, hvor composite kører sammen. Kontrollér at der ikke sidder meget støv/skidt inde i stikket på din PS2. Ellers tyder det på en lodning inde i maskinen, der er gået...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 25/05-05 18:27 
Naiera>
Er PS2'en indstillet til at spytte RGB ud? Det burde jo kun være i DVD'er det hele bliver grønt...

Søreme om det ikke var det der var problemet. Det havde jeg da ikke set, at man kunne :)
SumezSumezSkrevet 25/05-05 19:52 
Det anede jeg heller ikke. Hvad er formålet med det? Hvornår vil man ikke have RGB slået til??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 25/05-05 20:03 
Hvis man vil have Component.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 25/05-05 20:31 
Det er faktisk dødirriterende, at maskinen ikke bare vælger signal automatisk udfra hvilket kabel man har tilsluttet. I hvert fald når man tit skifter mellem flere displays. Xboxen og Gamecuben har heldigvis ikke noget signalvalg - de skifter selv.
RJKRJKSkrevet 26/05-05 00:21 
Det er straffen for at Sony bliver ved med at bruge deres gamle AV-kabler, som blev lavet før den slags var opfundet (hej, Dreamcast). Forhåbentligt har de lavet et nyt og ordentligt system til PS3 (og forhåbentligt vil Nintendo ikke genbruge det 15 år gamle SNES-kabel endnu engang...).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig