X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gode RPG...

Svar
dpldplSkrevet 09/05-03 00:08 
Håber i kan hjælpe mig. Nu har jeg tænkt på at købe et par gode RPG ala Final fantasy.
Men jeg ved ikke hvilke der er værd at bruge min SU på.

Jeg har faktisk ikke nogen RPG´er til mine konsoler (altid lånt mig frem til dem).

Det første jeg går efter er FF spil. Er det her for dyrt for alle FF spil på PSX/PS2? Se hele indlægget
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
109 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
SumezSumezSkrevet 17/09-12 18:08 
Det er rigtig at selve indførslen af ATB ikke et en tidløs kvalitet, og bestemt ikke relevant info for en alltime top 100 liste, men stadig et interessant faktum omkring spillet, og det er bestemt et der hører til på sådan en liste, da det stadig i dag, mange år senere, er blandt de bedste spil i genren. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Krion Conquest, The, Legend Of Heroes, The: ..., NieR: Automata
DarkenDarkenSkrevet 17/09-12 18:11, rettet 17/09-12 18:12 
Det der går mig på, er at jeg synes de mangler (som jeg ser det) at forsvarer positionen. Der klare de sig noget bedre med Planescape: Torment: http://www.ign.com/top/rpgs/13

Ik for varm, ik for kold, men lige tilpas.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/09-12 18:35, rettet 17/09-12 18:46 
Darken>
Skimmede listen, kiggede på et par stykker af IGNs sider og min konklusion er lige som dig at de har proppet listen med alle de navne de kunne støve op.

Enig, det er fuldstændig meningsløst at lave en top 100 liste.

Finde 100 RPG's og så sidde og plotte dem ind på pladser hvor højst de første 15-20 spil rent faktisk er gennemtænkte placeringer (ud fra en subjektiv vurdering selvfølgelig) og så er de sidste 80~ spil ellers plottet rimelig tilfældig ind.

Det er jo direkte latterligt at lave sådan en liste, idioti. Der er også MMO'er på listen, hvilket gør det endnu mere komisk.

I næste uge - de 1000 bedste spil nogensinde iflg IGN, juhuu.
TheDukeTheDukeSkrevet 17/09-12 20:59 
You can't spell "Ignorance" without IGN :P
jaesjaesSkrevet 24/05-13 12:41 
Endelig er Wizardry-serien kommet til GOG (vist også første download-udgave i det hele taget).

Pakke med 6, 7 og Gold (remake af 7):
http://www.gog.com/gamecard/wizardry_6_7

8:
http://www.gog.com/news/release_wizardry_8
WehnerWehnerSkrevet 05/12-16 23:01 
Rock, Paper, Shotgun har lavet en spændende liste over kommende rollespil. Der er flere, jeg har lyst til at tjekke. Vampyr, Call og selvfølgelig Mass Effect og Destiny 2.

RPG 'er i 2017
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 06/12-16 07:35 
Bliver Destiny 2 et RPG? Eller er de bare virkelig liberale med deres genrebetegnelse?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Krion Conquest, The, Legend Of Heroes, The: ..., NieR: Automata
WehnerWehnerSkrevet 06/12-16 10:41 
Vi lever jo i det post-faktuelle samfund...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 06/12-16 16:04, rettet 06/12-16 16:07 
Er enig i, at 2017 ser bedre ud end 2016*. Fra deres liste er jeg mest spændt på Vampyr.

Selvom ME lyder godt, regner jeg ikke med at spille det før om længe, da jeg mangler 3 og bagefter går der helt sikkert lang tid før jeg orker en ny cover-shooter. Faktisk er jeg ikke helt kommet mig over de 55 timers cover-shooter jeg fik indenbords i januar med ME2.

* RPS er et pc-site, så 2017 ser som helhed endnu bedre ud end deres liste, IMO.
109 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig