X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad hed spillet?


Svar
tobiasltobiaslSkrevet 19/05-05 10:30 
hej
da jeg ikke var så gammel var jeg med min far ude ved nogle han kendte. Der have de et spille konsol, en gammle en med et spil på der var et super helte spil
hvor man kune vælge forskellige superheltet efter hver bane. Man kunne blandt andet vælge spiderman og captain america og nogle andre, men hvad hed det? jeg er lost?
scavengerscavengerSkrevet 19/05-05 21:32 
Kan du huske noget som helst om selve konsollen, farve, form, controller el. lign.? Hvad med et cirka årstal for hvornår du spillede det?
Nemo me impune lacessit
Michael_Michael_Skrevet 19/05-05 21:48 
Marvel Super Heroes (PS1 el Sega Saturn)
Marvel Super Heroes vs. Streetfighter (Sega saturn)

Hvis det var efter 1997 vel at mærke.
tobiasltobiaslSkrevet 20/05-05 08:22 
jeg kan ikke rigtig huske merer men det var ikke de 2 spil du nævnte sådan som jeg husker det er det hvis ala´ Captain America And The Avengers men det er ikke det
DarklynoonDarklynoonSkrevet 21/05-05 01:11 
snes spillet Marvel Super Heroes: War of the Gems du bare lige selv lede efter billeder af spillet
Mortal Kombat the mother of all fighting games
tobiasltobiaslSkrevet 21/05-05 13:59, rettet 21/05-05 14:05 
ja det er det spil tak man kan veld ikke få det til arcade?
WehnerWehnerSkrevet 21/05-05 14:01 
Benyt denne hjemmeside til at søge efter den slags:

www.klov.com

Den er ret god.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 21/05-05 14:43 
Eller bare vores egen database, som er noget mere korrekt end KLOV's og derudover faktisk også opdateres (hvad KLOV's ikke gør...).

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig