X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fri entre til koncert på The Rock


Svar
WehnerWehnerSkrevet 18/05-05 23:07 
Nu på fredag d. 20/5 kl. 22.30 spiller jeg i København på The Rock i Skindergade med mit band Melodic Meltdown.

Alle fra bandet har ubegrænset gæsteliste, men jeg kender ingen i København, så min er gabende tom. Hvis der er nogle af jer + jeres homies, der gerne vil gratis ind så kan jeg skrive jer på.

I samme ombæring kan I jo lige huje ekstra - lidt specielt at skulle spille et sted, hvor man slet ingen allierede har blandt publikum.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SoqratesSoqratesSkrevet 18/05-05 23:15 
Hvad spiller i for noget musik?
WehnerWehnerSkrevet 18/05-05 23:25 
Jeg vil klassificere det enten som blød heavy eller tung rock. Grænselandet mellem rock og heavy.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 19/05-05 06:41 
Damnit. Det ville jeg faktisk gerne have set, men der er lidt langt herfra til The Rock.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Homer00Homer00Skrevet 19/05-05 12:56 
Kan man godt godt komme ind på The Rock, når man sytten? Så vidt jeg husker skal man vist desværre være 18 : (

Ellers vil jeg meget gerne der ind og se det
Must eat - So cheap...
WehnerWehnerSkrevet 19/05-05 13:00 
Det ved jeg faktisk ikke. Synes heller ikke det er nævnt på www.the-rock.dk .
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Homer00Homer00Skrevet 19/05-05 13:15 
Hmm.. Kan heller ikke finde noget om det. Men fandt lige nogle af jeres sange på nettet, det lyder super fedt.
Men så må man vel prøve at ringe eller skrive til dem.
Must eat - So cheap...
WehnerWehnerSkrevet 19/05-05 13:16 
Tak :) Jeg må hellere skrive dig på, for en sikkerheds skyld. Hvor mange gæster regner du med at følges med?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Homer00Homer00Skrevet 19/05-05 13:19 
Jo tak, det kan jo være at man godt kunne ligne en, der var nogle måneder ældre.
Jeg har prøvet at få fat på nogle af vennerne, men de er jo nok i skole. Er det for meget, hvis vi bliver 4-5 i alt?
Must eat - So cheap...
WehnerWehnerSkrevet 19/05-05 13:33 
Nopes, jeg har ubegrænset plads til rådighed. Skriver dig + 4 gæster på.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Homer00Homer00Skrevet 19/05-05 13:36 
Så siger jeg mange tak, og glæder mig meget til at se jer, hvis det det nu kan lade sig gøre :)
Must eat - So cheap...
SumezSumezSkrevet 19/05-05 21:20 
Nu er jeg ikke særlig meget til den slags musik, men jeg ved at jeg kender en del, der kommer det sted (vistnok mest om torsdagen).
Jeg kan da prøve at høre omkring mig, om jeg kan lokke nogle folk med derind. Jeg er nysgerrig efter at høre hvad det er, du går og spiller.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 19/05-05 21:23 
Lyder godt. Vi kører fra Aalborg tidligt i morgen, så folk kan også sms'e i løbet dagen, hvis det er: 28122672
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig