X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo på E3


Svar
WehnerWehnerSkrevet 17/05-05 12:35 
I denne tråd kan diskuteres alt om alle Nintendo-relaterede afsløringer i løbet af E3, så vi slipper for en separat tråd til hvert eneste spil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
384 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Svar
SumezSumezSkrevet 06/06-05 12:37 
Og efter nærmere inpsektion:

20. Final Fantasy
80. Yoshi (Mario & Yoshi)
118. Super Famicom Wars
120. Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars
138. Animal Forest (Animal Crossing)
156. Dezaemon DD
186. Paper Mario
197. Sin and Punishment: Successor to the Earth
217. BS Zelda

:D

Ser iøvrigt ud til at Revolution får en mus? (Mario Paint)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 06/06-05 12:39 
Chrono>
Jeg vidste ikke Nintendo havde lavet Legend til SNES?

De har vel bare produceret det. Spillet er lavet af "Seika".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 06/06-05 12:40 
Men hvis den liste passer så er det i hvert fald 100% sikkert at jeg skal have en Revolution :o)
SumezSumezSkrevet 06/06-05 12:50 
Uh. Hvor på de scans er det helt præcis at spiltitlerne er taget fra??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 06/06-05 12:52 
ingen anelse xD
SumezSumezSkrevet 06/06-05 12:54, rettet 06/06-05 12:55 
Well, titlerne fra den liste optræder tydeligvis ikke på de scans, du linker til. Der er ikke nogen lister tilnærmelsesvis så store, og flere af titlerne har engelske navne, også på japansk.
Du må lære at tjekke dine kilder, vil gerne kunne tro på hvad du skriver. :) Et eller andet sted må listen jo komme fra??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 06/06-05 13:00 
Undrede mig også lidt over det, men listen og de 2 scans er fra 2 forskellige tråde inde på www.cube-europe.com , dog med samme emne.

Revogaming skriver desuden dette:

Although not fully confirmed as of yet, the list appears to be derived from Famitsu's information somehow. The titles would be released everywhere, regardless of their original regions and previously unfinished games are apparently now complete

http://revogaming.net/html/modules/news/article.php?storyid=22
Bede-xBede-xSkrevet 06/06-05 13:31 
Kilderne virker meget tynde...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BobbeBobbeSkrevet 06/06-05 14:58 
Sumez>
Ser iøvrigt ud til at Revolution får en mus? (Mario Paint)

Og mic. (Hey You, Pikachu!):)
Spiller nu: Wii
ckruseckruseSkrevet 06/06-05 16:49 
Sumez> Ser iøvrigt ud til at Revolution får en mus? (Mario Paint)

Eller at controlleren får en form for touch screen? :-)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/06-05 16:56 
Tror, at Revolutions controller bliver noget speciel, så det skulle ikke undre mig at den både vil have touch og andet. Det er vel derfor, at man har sat porte til GC-joypads på toppen af konsollen, da man ikke vil kunne styre alm. GC-spil med den nye.

Der er godt nok mange fra den liste jeg gerne ville eje, så håber nogle af dem passer, selvom jeg tvivler. Vigtigere er næsten, om det bliver gratis...?
RuneSPRuneSPSkrevet 06/06-05 17:03 
Ifølge George Harrison (eller hvad han nu hedder) så gør 1st party spil.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/06-05 18:03 
Det er en rimelig vild tanke, at alle tiders højestscorende konsolspil vil kunne downloades gratis.

gamerankings.com
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ckruseckruseSkrevet 06/06-05 18:17 
Det blev jo direkte sagt at det specielle ved Revolution bliver måden man spiller på, så de har nok gang i noget med controlleren. Det kan i sig selv også være revolutionerende nok, hvis man bruger samme tricks fra DS i et konsolspil, da det fjerner mange af konsollernes problemer med fx strategispil og FPS.
Bede-xBede-xSkrevet 07/06-05 01:45 
RuneSP>
182. Mini Racers
195. Riqa

Har de så tænkt sig at færdiggøre spillene nu?

Eller er listen fake?

Jeg hælder til det sidste.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoChronoSkrevet 07/06-05 08:08 
Jeg tror også den er fake. Jeg er næsten sikker på at Nintendo ikke har haft noget at gøre med Legend. Det er ikke engang udkommet i Japan.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RuneSPRuneSPSkrevet 07/06-05 13:06, rettet 07/06-05 13:18 
Så vidt som jeg kan læse mig frem til på diverse fora nu her, så er det Famitsus BUD på hvilke spil der bliver tilgængelige... hvad de så bygger den på aner jeg ikke... Men, IGN skriver at Famitsu har skrevet at der vil være 214 spil til download:

he latest issue of Famitsu Magazine in Japan reveals that all of Nintendo's first party-published NES, S-NES, and Nintendo 64 classics will be available for download on Revolution.

The publication offers no specifics on games, but an overzealous message board poster calling himself 'myahon' put together a preliminary list of some 214 possibilities based on their first party status

Men igen så ser det ud til at det er en forum poster som har sat listen sammen :/
HeroldHeroldSkrevet 07/06-05 13:41 
IMO bliver det alle Nintendos egne store titler. De små og marginære titler skal vi nok ikke regne med. Jeg er lidt spændt på hvad de gør mht. japanske, amerikanske og europæiske udgivelser.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ckruseckruseSkrevet 07/06-05 20:32 
Der var jo eksempler på titler til Nintendos pressekonference med i hvert fald F-Zero og noget andet halløj, så det er nok ikke helt galt det Herold siger. Men derfor må der godt komme noget ekstra punch i den feature, og jeg håber da stadig på de 200 forskellige titler, om end listen er ret fake.
RuneSPRuneSPSkrevet 07/06-05 23:24 
Spillene bliver IKKE gratis, dog er der forskellige måder at downloade dem på, fx fri download i begrænset tid samt at man får point for at købe revolution spil som så kan bruges til at downloade spil, lidt ala stars systemet. Desuden kan ALLE controllere som kan bruges til GC bruges til Revolution, inkl wavebird, bongos osv...

Iwata taler ud...
ckruseckruseSkrevet 08/06-05 00:28 
Der vil jeg nu håbe de ændrer mening undervejs, men det må tiden vise. Til det brede marked er det for bøvlet at hive Dankortet frem hver gang man skal betale et par dollars for et gammelt NES spil, mens 200 gratis spil vil lokke gamle og nye gamere til. Det er lidt win-win at gøre dem gratis, men der er selvfølgelig et par udgifter forbundet med det. Som Iwata udlægger det med Stars systemet virker det dog som en bøvet gimmick.
RuneSPRuneSPSkrevet 08/06-05 01:04 
Det ved jeg nu ikke, jeg tror skam det ville virke fint nok hvis man fx kunne downloade to-tre spil "gratis" hver gang man købte et spil...
Bede-xBede-xSkrevet 08/06-05 01:13, rettet 08/06-05 01:19 
RuneSP>
Spillene bliver IKKE gratis,

Jeg kan heller ikke forstille mig, at nogen med fornuft har troet på, at hele Nintendos gamle spilbibliotek kunne downloades gratis.

Det med at man får point, for spil man køber lyder som en god ide. Så længe man bare får mindst et gammelt spil for hver nyt, ser jeg det som en kæmpe bonus. Mindre end det, vil jeg nok se lige så negativt på det, som jeg gør på deres 200 kr 8-bit genudgivelser...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RuneSPRuneSPSkrevet 08/06-05 02:40 
Tjaa, lidt naivt er det vel, men man kunne da i det mindste håbe lidt på at det ville være sandt når chefen for Nintendo of America udtaler det :-/
The BruceThe BruceSkrevet 10/06-05 19:29 
The Bruce>
Surprise of the day-

Prøv at stemme i Poll'en og få en overraskelse...



En lignende poll...

It's Nintendo, by a booger...
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-05 19:37 
De polls siger ingenting. Ifølge den er PS3 den maskine mindst folk vil have og Revolution den mest eftertragtede. Det kommer til at se helt anderledes ud, når de rammer markedet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
The BruceThe BruceSkrevet 10/06-05 19:45 
Jeg stoler BLINDT på de polls- de er den eneste sandhed, vi efterhånden kan stole på i denne ellers så kolde verden-My prediction- Nintendo tilkæmper sig med en ridders mod en markedsandel i næste generation på lige godt 85%...! ;-)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
ckruseckruseSkrevet 11/06-05 11:37, rettet 11/06-05 11:37 
Hvorfor gør de det, når de ikke giver en hat for markedsandele og kun vil tjene penge som det primære mål? Når de på trods af det halvkedelige GameCube salg har tjent flere hundrede millioner dollars, så ændres strategien nok ikke.
The BruceThe BruceSkrevet 11/06-05 12:37 
That's MR. Irony to you my dear...
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 11/06-05 12:53 
Så må du gøre det lidt tydeligere en anden gang Bruce :p
(...)
CanonCanonSkrevet 11/06-05 23:50, rettet 11/06-05 23:59 
Nu er billederne nedenfor, begyndt at dukke frem rundt omkring på nettet.

Nintendo på E3
Nintendo på E3
Nintendo på E3
Bah...
ChronoChronoSkrevet 12/06-05 07:22 
Godt de er fake - jeg tager aldrig den grimme styrthjelm på! :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ckruseckruseSkrevet 12/06-05 10:56 
Ja, jeg troede da Nintendo On idéen var død..
SonicSonicSkrevet 12/06-05 12:26 
Ja de er fake, ham der har lavet dem har tilkendegivet sig på Moz La Punk :)
Tænk hvis man virkelig fik sådanne en kæmpe styrthjelm med sin nintendo revolution... det ville ikke være for smart!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
384 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig