X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo på E3


Svar
WehnerWehnerSkrevet 17/05-05 12:35 
I denne tråd kan diskuteres alt om alle Nintendo-relaterede afsløringer i løbet af E3, så vi slipper for en separat tråd til hvert eneste spil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
384 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
ChronoChronoSkrevet 27/05-05 18:43 
RuneSP>
Also, as I said I’m going to add more info, the Revolution will support a PPU chip (Physical Processing Chip). This chip is very new to computer architecture, and it will mainly help in the physics area.

Det lyder heller ikke usandsynligt - der er også fysikkort på vej til pc:
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=5810
Og dem som laver den skriver at den er lavet til både pc og konsol:
http://www.ageia.com/technology.html
Hvorfor skulle de skrive konsol hvis de ikke allerede havde solgt chippen til en konsolfabrikant?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/05-05 20:41 
Bede-x>
Jeg tvivler nu godt nok på, at Sony lancerer deres maskine i foråret. Måske i Japan, men ikke andre steder.

Iøvrigt skuffende at se at Europa igen skal vente på Nintendos produkter.

Well, Sony sagde på E3, at PS3 kommer i starten af 2006. Om det så bliver Japan eller USA, der får den først (der er rygter om, at USA skulle være først denne gang) er ikke til at sige, men en ting er sikkert, at vi skal nok ikke forvente at se PS3 her i Europa før til efteråret 2006. Se bare PSP, vi får den 9 mdr. efter japanerne... Hvad sker der lige? (thank God for import... :))
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 27/05-05 20:55 
PalleJensen>
Well, Sony sagde på E3, at PS3 kommer i starten af 2006. Om det så bliver Japan eller USA, der får den først (der er rygter om, at USA skulle være først denne gang) er ikke til at sige

Jeg mener bestemt, at de sagde USA ville få den i foråret. Det de fremviste, lignede bare ikke noget, der ville være færdigt om mindre end et år.

For mig virkede det ikke som om de prøvede at sælge konsollen i år, men mere ideen om den.

Der var for lidt at fremvise, for lidt fokus, for lidt hands on.

Det får mig til at tvivle på, om den kommer i USA eller Europa i starten af næste år.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 27/05-05 21:12, rettet 27/05-05 21:15 
PalleJensen>
Well, Sony sagde på E3, at PS3 kommer i starten af 2006.

For at kneppe fluer, så er forår 2006 ikke nødvendigvis starten af 2006 ;)

Men helt enig i at PS3 med stor sansynlighed ikke får worldwide-launch foråret 2006 !

Bede-x>
Der var for lidt at fremvise, for lidt fokus, for lidt hands on.

Men PS2 blev fremvist med langt mindre (kun tech-demoer), så jeg vil klappe hesten lidt ;)
OmenOmenSkrevet 27/05-05 21:26, rettet 27/05-05 21:27 
Videon for PS3 sluttede med "Spring 2006" hvilket med Sonys hidtidige europæiske tidsregning vil betyde i slutningen af 2006, starten af 2007 (medmindre Xbox sparker røv fra dag 1) ;)

De udviklere som havde adgang til alpha hardwaren, havde haft den 2½ måned (hvilket, efter min mening, afliver hele realtime/prerendered diskussionen en gang for alle).
Vote Ficus!
Bede-xBede-xSkrevet 27/05-05 22:58, rettet 27/05-05 23:01 
Omen>
Videon for PS3 sluttede med "Spring 2006" hvilket med Sonys hidtidige europæiske tidsregning vil betyde i slutningen af 2006, starten af 2007

Jeg håber på at MS's 360 lancering kommer til at danne præcedens for, hvornår konsoller udgives i de forskellige områder.

Beano>
Men PS2 blev fremvist med langt mindre (kun tech-demoer), så jeg vil klappe hesten lidt ;)

Hvis du nu læser ordenlig efter, vil du se at jeg slet ikke bedømmer maksinen. Kommer blot med min mening om hvorvidt jeg tror på, at den udkommer til tiden(I USA og Europa).

Så hesten er klappet :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 27/05-05 23:24 
Bede-x>
Jeg håber på at MS's 360 lancering kommer til at danne præcedens for, hvornår konsoller udgives i de forskellige områder.

Lad os nu lige se det ske først. Sony lagde også ud med at love fælles PSP-lancering i hele verden. Det er jo ikke ret svært at love noget...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 27/05-05 23:38, rettet 27/05-05 23:41 
Bede-x>
Så hesten er klappet :)

;)

Men det var bare for at sætte tingene i perspektiv at jeg sammenlignede med PS2 der jo også blev fremvist ca. 1 år før lancering.


RJK>
Lad os nu lige se det ske først. Sony lagde også ud med at love fælles PSP-lancering i hele verden. Det er jo ikke ret svært at love noget...

Jeg er nu også ret spændt f.eks. på hvor mange maskiner de har tænkt sig at have klar til lancering hvis alle regioner skal have nok. nårh ja... enheder til Japan kan nok laves i hånden på et par dage ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/05-05 23:46 
RJK>

Lad os nu lige se det ske først. Sony lagde også ud med at love fælles PSP-lancering i hele verden. Det er jo ikke ret svært at love noget...


Jeg tvivler på at Microsoft kan levere bare en brøkdel af de maskiner der skal til på verdens plan. Jeg vil tro at det er USA først og så må vi se efter jul med Europa.
Bede-xBede-xSkrevet 27/05-05 23:52, rettet 27/05-05 23:54 
RJK>
Lad os nu lige se det ske først. Sony lagde også ud med at love fælles PSP-lancering i hele verden. Det er jo ikke ret svært at love noget...

Det er rigtig nok. Men jeg mener at der er grund til at tro på MS her, i modsætning til Sony tilfældet.

Deres marketing er begyndt i Europa med MTV showet. Samtidig er de allerede i fuld gang med at forberede forhandlerne på launchen. EB i Aalborg har fx forudbestillings postere oppe i forretningen.

Så selvfølgelig kan launchen blive aflyst, men jeg tvivler på det. Det virker som spild af reklamepenge og det vil heller ikke blive godt modtaget hos forhandlerne.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 28/05-05 00:13 
Men fortilfældene (både Sony og Nintendo) er så mange, at sandsynligheden taler for, at launchen rykkes minimum for os i Europa. Så lad os tage det helt køligt ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 28/05-05 00:19, rettet 28/05-05 00:20 
Datoen bliver ikke nøjagtig den samme, det har MS sagt. Det bliver ikke samme dag eller uge, men samme periode(slutningen af i år).

Ud fra de tegn der er at forfinde, finder jeg det sandsynligt. Men det er selvfølgelig ikke 100% sikkert at det kommer til at ske.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
The BruceThe BruceSkrevet 30/05-05 18:28 
Hvis de rygter om 'Revolutions' Hardware holder stik, så blir den sgu da et MONSTER af en maskine!!! :-D
...men med Nintendos målsætning om 'deres mindste konsol, yet' kan det så overhovedet lade sig gøre...?

Jeg håber det sgu- det kunne være fedt hvis Nintendos konsol var den kraftigste i denne generation, så kunne den måske overbevise nogle Hardware-buffs om dens kvaliteter og slippe af med en brøkdel af deres 'kiddy-image'!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/05-05 18:35, rettet 30/05-05 18:35 
Hvis de to andre kommer forholdvis sent her i vesten, Så vil Xbox360 da køre hårdt igennem?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 30/05-05 18:45 
Jeg mener de sagde at US -> EU = Dage imellem og EU+US -> Japan = uger imellem.

Jeg tror nu også godt de kan nå det. De har et halvt år til at fabrikere alle de konsoller, og der er ikke nogen af komponenterne, der er en egentlig mangel på, i forhold til skærmene på fx PSP.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
yokanabsteryokanabsterSkrevet 30/05-05 19:07 
Ps3 er da i princippet stadigt stærkere end de revolution "rygte specs"?!
soon the world will be one big computer
RuneSPRuneSPSkrevet 30/05-05 19:17 
Det kommer vel igen an på hvilket aspekt man kigger på, men med en grafikkchip med duel kerne hvor hver er på 600 mhz er vel noget bedre end XB360 ene chip med én kerne på 500 mhz :)

eller sådan noget...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 30/05-05 19:20 
Det har du ret i! Men lad os lad være med at diskutere det inden de "rigtige" specs kommer. Jeg må indrømme det lyder fedt, men hvordan med den lille case?!? Det må jeg lige se før jeg tror...
soon the world will be one big computer
RuneSPRuneSPSkrevet 30/05-05 19:36, rettet 30/05-05 19:37 
Jep, det har de også diskuteret meget i en anden tråd, en af dem skrev følgende:

because of the 90nm process. ATI and IBM have the coolest running with copper inductors. ATI also got their prototype of an aluminium based solution by Sapphire, thats cooler than water based cooling systems.

This will allow nintendo to sell it at a lower price.

Nintendo is trying to make a cheap efficent system, and that's why these specs make sense.

90nm process is cheap and efficent, but produces alot of heat, it's a cheaper alternate path, but you have to have the cooling resources

Liquid metal coolings loops, cheap, very efficent, electromagnetic pump, no moving parts

512 meg flash instead of harddrive, cheap, and no moving parts, so efficent

When you think about it, revolution didn't have to deal with stuffing their system full of so muchmultimedia based equipment,
they were able to successfully cool of a cpu using the 90nm process. That's why Nintendo has power, price, and lack of features

Men jeg aner stort set ingenting om det selv :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 31/05-05 15:55 
Omen>
hvilket, efter min mening, afliver hele realtime/prerendered diskussionen en gang for alle.

Jeg er lidt i tvivl om du så mener, at det er bevist at demoerne er realtime eller pre-rendered.

Til gengæld har en Marv Burkett fra Nvidia udtalt at RSX chippen, der skal sidde i PS3'eren slet ikke er lavet endnu.
Så på ingen måde kan tech demoerne fra E3 være lavet på rigtig PS3 hardware.

Artikel fra Anandtech
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 31/05-05 16:23 
Intet af det PS3 og Xbox 360 stuff der blev vist på E3, har kørt på rigtig/endelig hardware. Om hvad der var real-time og prerendered er en anden snak.

At RSX chippen ikke er færdig endnu er jo logik for høns - PS3 launcher først om 1 år så den endelig chip er selvføleglige ikke klar endnu, men derfor kan de godt have prototyper som udviklings kits benytter.
RuneSPRuneSPSkrevet 31/05-05 19:58 
Alle tidligere Nintendo spil (undtagen GC) bliver helt gratis at downloade med Revolution, men 3. parts kan dog tage penge for det hvis de har lyst:

Nintendo vice president speaks




[27/05/05 16:16]
NOA vice president George Harrison talks 'bout a Revolution



Amid the loud roars and beating chests of Sony and Microsoft last week, you'd be forgiven for forgetting about Nintendo completely.

Nintendo - the once dominating force of videogames - sat quietly in the corner, all alone and looking at its watch every five minutes, while its rivals danced and cheered the night away, full of satisfaction and optimism.

But Nintendo hasn't given up. The lack of any next-gen gameplay footage and the omission of the 'revolutionary' controller at the pre-E3 Nintendo conference may have been a disappointment, but Nintendo does have a plan up its sleeve.

In a recent interview with US website GameSpot, Nintendo of America vice president George Harrison answered some burning questions, finally giving some kind of clue as to how Nintendo plans to play this generation.

Beginning by referring to Nintendo's next-gen chances, Harrison confidently claimed, "Revolution will have no real problem standing up to [PS3 and Xbox 360]," keenly pointing out that, while Sony and Microsoft have laid their cards on the table, Nintendo is yet to actually reveal its final specs, regardless of what has been said by the press.

Harrison then explained that getting developers on board is key to the Revolution strategy, and Nintendo is working hard to ensure Revolution is both easy and cheap to develop for.

As far as what makes the console revolutionary, Harrison was coy regarding the controller, instead focusing on Nintendo's online plans and downloadable games service.

"People sort of picked on us for not prematurely jumping into online or internet gaming," he mused, going on to point out that now the company has more to offer besides online gaming. Harrison then confirmed that past-gen, Nintendo-created titles will indeed be downloadable for free.

This is a clever move by Nintendo: regardless of the final power of Revolution and the frequency of new titles, Nintendo knows that its loyal fans will cry tears of joy over a free service that lets them download previous Nintendo classics straight out of the box.

Third-party developers could charge for the privilege to download though. Or, alternatively, they could offer downloadable classics as an incentive to buy their next-gen full price releases. Either way, classic Nintendo titles such as Castlevania and MegaMan may not be immediately accessible.

A similar model applies to online gaming. Playing Nintendo titles across the internet will be free, whereas third-party publishers will be able to charge whatever subscription rates they wish.

Still, with a massive back-catalogue of titles and some key franchises that gamers have been wanting to play online for some time - Mario Kart, to name but one - it's unlikely the occasional fee for a third-party offering will spoil Nintendo's idea too much.

Nintendo Revolution is due to be launched in 2006


Kilde
DommergaardDommergaardSkrevet 31/05-05 23:11 
Nice, så kan jeg endelig få prøvet The Legend of Zelda: Majoras Mask! ;)
JinkJinkSkrevet 01/06-05 00:07 
Jep, har det på samme måde. Skulle købe en brugt N64, men venter istedet. Lad os håbe konami ikke kræver penge så jeg kan spille ISS x)
Bede-xBede-xSkrevet 01/06-05 01:25 
RuneSP>
Alle tidligere Nintendo spil (undtagen GC) bliver helt gratis at downloade med Revolution, men 3. parts kan dog tage penge for det hvis de har lyst:

Hvis det er sandt, så bliver det lidt af en drømme maksine. Jeg vil dog se det, før jeg tror det...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RuneSPRuneSPSkrevet 01/06-05 10:47 
Men teknisk set (dog ikke lovligt) så er Xbox vel i stand til det samme med en lille modifikation?
SumezSumezSkrevet 01/06-05 10:50 
Heller ikke så interessant, når man har alle spillene i forvejen. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/06-05 11:00 
Jeg er jo allerede kæmpe fan af Nintendo, så jeg er som udgangspunkt rimelig spændt på Revolution.
Der er heller ikke nogen tvivl om, at et gratis bagkatalog af Nintendospil er et kæmpe plus i næste konsolkrig.

MEN - hvor mange af de knægte, der som kommer til at afgøre konsolkrigen, er egentlig interesseret i oldgamle spil de aldrig har prøvet?
Hvis hardcore gamere, der ved/synes at Mario64 er en milepæl i spilhistorien, var dem lagde de fleste penge, ville Sony næppe kunne have overtaget konsoltronen i første omgang.

Jeg ved godt at Nintendo nok ikke gider kæmpe om førstepladsen, men de skulle også gerne kunne holde skindet på næsen.

Så jeg krydser fingre for, at de specs der er rygter om holder nogenlunde stik, så Revolution ikke bliver set som svag i forhold til de to andre, og at Nintendo samtidig kan holde en nogenlunde tidsplan, så de ikke bliver sat helt af [igen].
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
QQSkrevet 01/06-05 11:09 
OK, det er jo så rimelig nice at man kan bruge sin GC controller på Revolution, men hvor i alverden vil de så have at jeg skal placere min WaveBird RF Receiver???

Revolution ports...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Bede-xBede-xSkrevet 01/06-05 11:32, rettet 01/06-05 11:33 
RuneSP>
Men teknisk set (dog ikke lovligt) så er Xbox vel i stand til det samme med en lille modifikation?

Det er ikke så meget det med, om det er muligt, der får tvivlen frem i mig. Det er mere det med, at Nintendo giver hele sit bibliotek væk gratis. Det kan jeg ikke tro på, før jeg ser det.

Det virker slet ikke som Nintendo...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 01/06-05 11:39 
Set i lyset af at Ice Climber og andre 'klassikere' i dag rask væk koster 200,- kroner, forekommer det også mig usandsynligt.

Jeg håber selvfølgelig. Men jeg tvivler.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DommergaardDommergaardSkrevet 01/06-05 12:13 
Det er vel mere selve boxen, manualen og det hele i en enhed der er de penge værd. Samlere vil selvfølgelig hellere have alt dette i stedet for en version hentet ned.
SumezSumezSkrevet 01/06-05 12:25 
Jeg tror, Wehner tænkte på genudgivelsen til GBA.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 01/06-05 12:27 
Det er jo også lidt billigere bare at sætte nogle servere op så man kan downloade spillene i stedet for at de skal genudgives, kopieres osv...

Men ja, jeg er da bestemt interesseret i at spille de gamle klasikkere igen. Den eneste grund til at min N64 ligger pakket væk er kun pga styrepinden på controllerne er totalt fucked... Golden Eye og Mario Kart bliver med garanti spillet lystigt igen så snart Revolution kommer... det bliver også lækkert at spille A Link to the past på fjernsyn igen... wuhuu!
RuneSPRuneSPSkrevet 01/06-05 12:29 
Nintendo64>
OK, det er jo så rimelig nice at man kan bruge sin GC controller på Revolution, men hvor i alverden vil de så have at jeg skal placere min WaveBird RF Receiver???


Der er jo stadig ikke det endelige design, men mon ikke Nintendo vil prøve at fixe det hvis de bliver gjort opmærksom på det?
KilroyKilroySkrevet 01/06-05 12:48 
Men Golden Eye kommer vel kun hvis Microsoft og Rare indvilliger i at støtte Revolution? (Det samme er gældende med Banjo Kazoowhatever og lignende?)
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 01/06-05 12:54 
De er da produceret af Nintendo, er de ikke?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DommergaardDommergaardSkrevet 01/06-05 14:23 
Jo, bare fordi Microsoft overtager Rare, så er de spil stadig produceret mens Rare og Nintendo var partnere... så derfor burde det da ikke betyde noget?
The BruceThe BruceSkrevet 01/06-05 18:49 
P.s. Det er selvfølgelig pga. 'spændingen' ligesom når man venter på at se hvad pakkerne indeholder Juleaften, men Famitsu's læsere ser åbenbart meste frem til 'Revolution' over PS3 og XBox 360... Ganz!

Dér står det!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
yokanabsteryokanabsterSkrevet 01/06-05 23:05 
Er overraskelsen ikke 0% her? Det er jo japan! :)
soon the world will be one big computer
Bede-xBede-xSkrevet 01/06-05 23:47 
Sumez>
De er da produceret af Nintendo, er de ikke?

Banjo er da ihvertfald ejet af MS.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RuneSPRuneSPSkrevet 02/06-05 13:26 
Måske bliver det alligevel noget med tankekontrol :)?

http://www.engadget.com/entry/1234000357045209/
QQSkrevet 02/06-05 14:35 
Håber virkelig at Rares titler bliver gratis tilgængelige...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
The BruceThe BruceSkrevet 03/06-05 12:42 
Surprise of the day-

Prøv at stemme i Poll'en og få en overraskelse...

Well Mr. M-animal, so you say you like polls...
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
SumezSumezSkrevet 03/06-05 14:12 
Sådan synes jeg tit resultaterne ser ud på nettet, i hvert fald på internationale sider. Nørderne hælder generelt mest til Nintendo. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
QQSkrevet 04/06-05 13:30 
Der kan man bare se... :o)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RuneSPRuneSPSkrevet 06/06-05 12:13, rettet 06/06-05 12:16 
Ifølge Famitsu vil følgende spil være gratis at downloade:

Japanese game magazine, Famitsu, recently had a chance to talk to Nintendo and clear a few things up regarding the full list of backwards compatible titles that will be available free of charge on their next system. The list below contains 221 titles that were published in Japan. Not just developed like they previously stated. There will be more titles announced at a later date.

NES:

1. 10-Yard Fight
2. Anticipation
3. Balloon Fight
4. Barker Bill's Trick Shooting
5. Baseball
6. Clu Clu Land
7. Dance Aerobics
8. Devil World
9. Doki Doki Panic
10. Donkey Kong
11. Donkey Kong 3
12. Donkey Kong Classics
13. Donkey Kong Jr.
14. Donkey Kong Jr. Math
15. Dr. Mario
16. Dragon Warrior
17. Duck Hunt
18. Excitebike
19. Famicom Wars
20. Final Fantasy
21. Fire Emblem Gaiden
22. Fire Emblem: Ankokuryuu to Hikari no Tsurugi
23. Flintstones: The Rescue of Dino and Hoppy
24. Golf
25. Gum Shoe
26. Gyromite
27. Hogan's Alley
28. Ice Climber
29. Ice Hockey
30. Indiana Jones and the Last Crusade (Taito)
31. Kid Icarus
32. Kirby's Adventure
33. Kung Fu
34. Mach Rider
35. Mario Bros.
36. Mario Time Machine
37. Mario is Missing!
38. Mario:Fun with Letters
39. Mario:Fun with Numbers
40. Metroid
41. Mike Tyson's Punch-Out!!
42. Mother (Earthbound)
43. NES Open Golf
44. Nintendo World Cup
45. Nuts & Milk
46. Pin-Bot
47. Pinball
48. Play Action Football
49. Popeye
50. Pro Wrestling
51. Punch-Out!!
52. R.C. Pro-Am
53. Rad Racer
54. Rad Racer 2
55. Short Order/Eggsplode
56. Slalom
57. Snake Rattle & Roll
58. Soccer
59. Stack Up
60. Star Tropics
61. Super Mario Bros.
62. Super Mario Bros. 2
63. Super Mario Bros. 2: The Lost Levels
64. Super Mario Bros. 3
65. Super Spike V'Ball/World Cup Soccer
66. Super Team Games
67. Tennis
68. Tetris
69. Tetris 2
70. The Legend of Zelda
71. To The Earth
72. Track meet
73. Urban Champion
74. Volleyball
75. Wario's Woods
76. Wild Gunman
77. World Class Track Meet
78. World Cup Soccer
79. Wrecking Crew
80. Yoshi (Mario & Yoshi)
81. Yoshi's Cookie
82. Zelda II: The Adventure of Link
83. Zoda's Revenge: Star Tropics II

Super NES:

84. Derby Stallion 98 (NP)
85. Donkey Kong Country
86. Donkey Kong Country 2: Diddy Kong's Quest
87. Donkey Kong Country 3: Dixie Kong's Double Trouble
88. EarthBound
89. F-Zero
90. FX Fighter
91. Fire Emblem: Monshou no Nazo
92. Fire Emblem: Seisen no Keifu
93. Fire Emblem: Thracia 776
94. Hyper V-Ball
95. Ken Griffey Jr. Presents Major League Baseball
96. Ken Griffey Jr.'s Winning Run
97. Killer Instinct
98. Kirby Super Star
99. Kirby's Avalanche
100. Kirby's Dream Course
101. Kirby's Dream Land 3
102. Kirby's Ghost Trap
103. Legend (some say the movie inspired Zelda but the timing is off, sorry im a history buff)
104. Mario Paint
105. Mario and Wario
106. Mario's Early Years: Preschool Fun
107. Mario's Super Picross
108. Metal Combat: Falcon's Revenge
109. NCAA Basketball
110. NHL Stanley Cup
111. Panel de Pon
112. Picross NP Vol. 8
113. PilotWings
114. Shigesato Itoi's No. 1 Bass Fishing
115. Sound Fantasy
116. Star Fox
117. Stunt Race FX
118. Super Famicom Wars
119. Super Mario Kart
120. Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars
121. Super Mario World
122. Super Metroid
123. Super Punch-Out!!
124. Super Scope 6
125. Super Soccer
126. Super Soccer 2
127. Super Tennis
128. Tetris & Dr. Mario
129. Tetris Attack
130. The Legend of Zelda: A Link to the Past
131. Tinstar
132. Uniracers (Unirally, the game sucked bad you raced unicycles with no rider)
133. Winter Gold (FX Skiing)
134. World League Baseball
135. Yoshi's Island: Super Mario World 2
136. Yoshi's Safari

Nintendo 64:

137. 1080° Snowboarding
138. Animal Forest (Animal Crossing)
139. Banjo-Kazooie
140. Banjo-Tooie
141. Blast Corps
142. Bomberman 64
143. Bomberman Hero
144. Buggie Boogie
145. Cabbage
146. Catroots
147. Climber
148. Command & Conquer
149. Creator
150. Cruis'n USA
151. Cruis'n World
152. Cu-On-Pa
153. Custom Robo
154. Custom Robo V2
155. DD Sequencer
156. Dezaemon DD
157. Diddy Kong Racing (w00t)
158. Donkey Kong 64
159. Doubutsu Banchou
160. Dr. Mario 64
161. Echo-Delta
162. Emperor of the Jungle
163. Excitebike 64
164. F-Zero X
165. Gendai Dai-Senryaku: Ultimate War
166. GoldenEye 007
167. Hey You, Pikachu!
168. Jack and the Beanstalk
169. Ken Griffey Jr.'s Slugfest
170. Killer Instinct Gold
171. Kirby 64: The Crystal Shards
172. Kirby's Air Ride
173. Kobe Bryant in NBA Courtside
174. Major League Baseball Featuring Ken Griffey Jr
175. Mario Golf
176. Mario Kart 64
177. Mario Party
178. Mario Party 2
179. Mario Party 3
180. Mario Tennis 64
181. Mickey's Speedway USA
182. Mini Racers
183. Mischief Makers
184. Mysterious Dungeon: Shiren the Wanderer 2
185. NBA Courtside 2: Featuring Kobe Bryant
186. Paper Mario
187. Perfect Dark
188. Pilotwings 64
189. Pokemon Puzzle League
190. Pokemon Snap
191. Pokemon Stadium
192. Pokemon Stadium 2
193. Pokemon Stadium: Gold, Silver, Crystal Version
194. Ridge Racer 64
195. Riqa
196. Shigesato Itoi's No. 1 Bass Fishing
197. Sin and Punishment: Successor to the Earth
198. Star Fox 64
199. Star Wars Episode I: Racer
200. Star Wars: Battle for Naboo
201. Star Wars: Shadows of the Empire
202. StarCraft 64
203. Super Mario 64
204. Super Smash Bros.
205. Tetrisphere
206. The Legend of Zelda DD (Ura Zelda) (Master Quest in America)
207. The Legend of Zelda: Majora's Mask
208. The Legend of Zelda: Ocarina of Time
209. The New Tetris
210. Waialae Country Club: True Golf Classics
211. Wall Street DD
212. Wave Race 64
213. Wayne Gretzky's 3D Hockey
214. Yoshi's Story

Satteleview Games:

215. BS F-Zero 2 Grand Prix
216. BS Special Tee Shot
217. BS Zelda

64 DD Games:

218. SimCity 64
219. F-Zero X Expansion Kit
220. Kyojin no Doshin 1 (Doshin the Giant)
221. Mario Artist: Communication Kit,Paint Studio,Polygon Studio, Sound Studio, Talent Studio


-Tim Grube
[POSTED: 06/5/05


Det er oversat fra følgende scans:

http://nanashi.ath.cx/up/src/up3360.jpg
http://nanashi.ath.cx/up/src/up3361.jpg

Hvis linkene ikke virker så kopier linket og sæt over i et andet browser vindue.
SumezSumezSkrevet 06/06-05 12:16 
Wow!

Sattelaview. :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 06/06-05 12:18 
lol fedt jeg vidste sgu ikke at der var kommet et StarCraft til N64 :D
ChronoChronoSkrevet 06/06-05 12:35, rettet 06/06-05 12:37 
Donkey Kong Country, Killer Instinct, Diddy Kong Racing og Banjo-spillene er på listen. Så havde Rare åbenbart ikke rettigheder til noget de lavede for Nintendo.

Jeg vidste ikke Nintendo havde lavet Legend til SNES?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
384 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig