X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo på E3


Svar
WehnerWehnerSkrevet 17/05-05 12:35 
I denne tråd kan diskuteres alt om alle Nintendo-relaterede afsløringer i løbet af E3, så vi slipper for en separat tråd til hvert eneste spil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
384 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/05-05 22:50 
Nogen der fik set Mario & Luigi 2? Det ser ret lovende ud, hvor styringen af Baby Mario og Luigi ser ret sjov ud. GBA-spillet var i mine øjne måske det bedste til konsollen.
jaesjaesSkrevet 17/05-05 23:33 
Ifølge IGN skulle Nintendo have udsendt en officiel pressemeddelelse, hvor der står, at Revolution bliver 2-3 hurtigere end GameCube. Hvis det er rigtigt, skal vi da næsten og i noget VR-lignende, hvis Nitendo ikke vil bitch-slappes af MS og Sony. Det er jo heftig grafik main-stream-gamerne vil have, og ikke bare lidt befamlen på et berøringsfølsomt joypad.
http://gear.ign.com/articles/615/615212p1.html
WehnerWehnerSkrevet 18/05-05 00:01 
Mainstream-gamer eller ej, så vil jeg da også gerne rent faktisk kunne mærke forskel, når jeg investerer i nyt hardware.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JAAJAASkrevet 18/05-05 00:14, rettet 18/05-05 00:15 
Jeg ser ikke noget problem i, at de ikke viser Revolution spil i dag. De kan have deres grunde til at ville holde hele konceptet så tæt til kroppen som muligt et stykke tid endnu. Hvad der så er problematisk, er at de intet nyt havde til de konsoller, der skal holde dem gående det næste års tid. Intet nyt til GameCube, intet nyt til DS og intet nyt til GBA. Der kommer sikkert en masse DS ting i de kommende dage, men det ændrer ikke på, at de skulle have vist bare én stor spiloverraskelse på konferencen. En mindre GBA (som stort set alle vidste de ville vise på forhånd), holder ikke. I sær ikke, når de ikke kunne annoncere så meget som ÉT nyt spil til den.

"Pokémon Emerald er ude nu". Ja hurra.

Det betyder ikke så meget for mig, men PR-mæssigt er det lidt af en katastrofe.
WehnerWehnerSkrevet 18/05-05 00:16 
Jeg havde forventet bare _en smule_ info om Mario 128. Det ville have været oplagt. Hvis såfremt i fald det stadig/igen er under udvikling naturligvis...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 18/05-05 00:34 
Det nye 2D Super Mario til NDS ser til gengæld super lækkert ud på en kær retro-agtig måde. Jeg håber det bliver godt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 18/05-05 01:23 
Wehner>
Mainstream-gamer eller ej, så vil jeg da også gerne rent faktisk kunne mærke forskel, når jeg investerer i nyt hardware.

Det samme her, og det vil de fleste, så det var naturligvis set ud fra et marketingsynspunkt. Og her må Nintendo jo enten virkelig revolutionere eller lave en meget kraftig maskine, for ikke at blive overløbet af konkurrenterne. Spørgsmålet er selvfølgelig hvor meget man kan tale om konkurrence, da de tilsyneladende stiler efter forskellige kundesegmenter.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/05-05 07:46 
jaes>
Ifølge IGN skulle Nintendo have udsendt en officiel pressemeddelelse, hvor der står, at Revolution bliver 2-3 hurtigere end GameCube. Hvis det er rigtigt, skal vi da næsten og i noget VR-lignende, hvis Nitendo ikke vil bitch-slappes af MS og Sony. Det er jo heftig grafik main-stream-gamerne vil have, og ikke bare lidt befamlen på et berøringsfølsomt joypad.
http://gear.ign.com/articles/615/615212p1.html

Jeg har altid haft svært ved at fatte Nintendos udtalelser - for er jeg en smule simpel (hvilket jeg er), Så ser RE4*3 ret godt ud i mit hoved?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
jaesjaesSkrevet 18/05-05 07:59, rettet 18/05-05 08:01 
Hvorfor spørgsmålstegnet? _Tror_ du kun, det ser godt ud i dit hoved?(?) ;P

Men det er vel ligemeget, hvor godt vi synes det ser ud: 2-3 gange de nuværende konsollers kraft er jo langt fra nok, hvis man gerne vil have konsollen til vare den sædvanlige cyklus på ca. 5 år (og det må vi jo formode) - specielt ikke, når nu konkurrenternes maskiner tydeligvis er langt hurtigere end dette. Med mindre, som sagt, man går efter andre aspekter end hastighed. Men så skal det selvfølgelig være ting, der kan få casual-gamerne til at spærre øjnene op, hvis man vil sælge konsoller.

Men lad os nu se hvad Reggie og drengene har opppe i ærmet. Jeg tror i øvrigt IGN har blandet tingene sammen, for der er også en pressemeddelelse på nintendo.com, hvor hastigheden ikke nævnes. Personligt tror jeg, det er et dårligt rygte, for det giver slet ikke mening, at udgive en konsol med så få kræfter i forhold til den nuværende - uanset hvad den ellers måtte byde på.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/05-05 08:11 
LOL! Der er mange ting, der kun foregår i mit hoved! ;-)

Jeg tror denne generation er alt for tidlig på den...Eller også har PC spil ødelagt muligheden for at blive hyped (Vi ser konstant små skridt i PC spil-verdenen).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 18/05-05 09:13, rettet 18/05-05 09:15 
GAF har overhalet GameSpot med ny ingame footage fra Twilight Princess. Mmmmm.

Yee-haw! Gameplay video
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 18/05-05 10:47 
Her er iøvrigt et nyt(?) billede af Revolution med åbne låger.

http://www.nintendo.co.jp/n10/e3_2005/revo/large_img/revo_7l.jpg
Parental Advisory: Explicit Lyrics
psychomantispsychomantisSkrevet 18/05-05 10:50 
Kan det nu også være rigtigt? De nævnte da controllere med Wi-fi? Derfor kan der selvfølgelig godt være lidt ekstra til GC controllere....
KalicolaKalicolaSkrevet 18/05-05 11:04 
Sumez: Det der video klip er godt nok noller hva :/

Er det mig eller ser du ud som om at hesten er blevet trykket flad?
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 18/05-05 11:10 
Det der video klip er godt nok noller hva :/

Er det en god ting?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 18/05-05 11:13 
Sumez din utidige københavnerdreng! Noller er et jysk udtryk :)
Tror det er fra Århus-egnen og minder lidt om 'kav', som vi bruger heroppe nordpå. Det er _ikke_ positivt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 18/05-05 11:17 
Ok, i min verden er nol noget helt andet, men nok om det.

Det ser da godt ud, men det er nok noget nær det kedeligste klip, de kunne have valgt at vise.. Et langtrukkent minigame med en hest. Nej, lad os se noget action. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 18/05-05 11:42 
Sonic>
Her er iøvrigt et nyt(?) billede af Revolution med åbne låger.

Lækkert - så kan jeg bruge mine Hori SNES-style joypads til at spille SNES-spil med :)

Det er dog nok ikke så smart at lade maskinen stå på højkant med joypads i - kablerne er jo ret korte og vil let komme til at vælte den.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/05-05 12:08 
Har I gutter set det nye Kirby adventure game til GC?:) Det ser faktisk ret sjovt ud. Det er lang tid siden at jeg har set frem til et Kirby spil=(

Kirby IGN video:)
Well crucify the insincere tonight...
RuneSPRuneSPSkrevet 18/05-05 12:18 
Men hvordan definerer man at en konsol er 3 eller 10 gange kraftigere? Altså er en hvilken som helst 1200 mhz CPU 3 gange hurtigere end en hvilken som helst 400 mhz CPU :P?
Eller er XB360 så ca. 4 gange kraftigere end Xbox når vi kigger på de angivne mål for hvor mange polygoner i sekundet de kan trække? (130/510). Eller er det den samlede regnekraft vi skal sammenligne, hvor PS3 jo angiveligt så er verdens 87. kraftigste computer overhovedet, dermed endnu hurtigere end Sony Pictures Imageworks cluster af 568 Intel Xeon 3,06 GHz cpu'ere?

Jeg synes bare at det er ufatteligt så meget folk ligger i nogle UOFFICIELLE tal.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/05-05 12:23 
Sumez>
GAF har overhalet GameSpot med ny ingame footage fra Twilight Princess. Mmmmm.

Tak! Jeg glæder mig...Grafik er for mig ligegyldigt - det er Zelda. Nuff said.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DommergaardDommergaardSkrevet 18/05-05 12:50 
Umiddelbart hælder jeg til at anskaffe mig en Nintendo Revolution, men er sgu lidt skeptisk må jeg indrømme! Ved godt at det ikke holder lige p.t. men Revolution er 2-3 gange så kraftig som GC? PS3 skulle være 10-12 gange så kraftig som PS2 og Xbox 360 skulle være noget i samme dur.

Ja, det handler måske ikke alt sammen om maskin-kraft, men tværtimod spillene... som Nintendo også understreger gang på gang. Jeg synes bare det er lidt tyndt. Selvfølgelig vil folk have den kraftigste maskine. Hvis N64 blev lanceret med Zelda: OoT, Mario 64, Goldeneye, Banjoe-Kazooie og jeg kunne blive ved og PS2 ugen efter udkom med Britneys Beat-dance og andre lorte spil. Så ville folk med garanti tage PS2'en... ville de ikke? Jeg mener, Nintendo er efter min mening de klart mest innovative og nyskabende spil-skabere! Shigeru Miyamoto er jo genial. Se bare nogle af hans nyeste påfund? Pikmin, utrolig nyskabende og fedt og hans seneste kreation: NintenDOGS. Det er jo genialt!

Men igen... Nintendos presse-konference var jo rigtig fed, selvom japanerne måske ikke snakkede flydende engelsk. :) Nevermind, Nintendo ER mit yndlings firma og spilproducent. De satser så meget på spillenes nyskabelse og ikke maskinkræft, men er dette et dårligt træk? Måske, måske ikke. Jeg er spændt på at få nogle specifikationer på Revolution snart... hvad synes I?
AmbyAmbySkrevet 18/05-05 12:57, rettet 18/05-05 13:06 
Jeg synes man skal vente og se. Det kunne tænkes at Nintendo rent faktisk, som de eneste, er reele når de gange op. Jeg har ihvertfald mistanke om at Sony og MS overdriver.

På den anden side har jeg aldrig troet på salgstalen med "xx gange hurtigere!". Det er simplethen for tyndt.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RuneSPRuneSPSkrevet 18/05-05 13:06 
Nu når I alle sammen snakker om at konsollerne er "x gange hurtigere", så må I vel også vide hvad det vil sige. Nogen der så kan forklare mig hvordan man finder ud af hvor mange gange kraftigere PS2 er end PS1 eller hvor mange gange kraftigere Xbox er end PS2?
KalicolaKalicolaSkrevet 18/05-05 13:09 
Ingen tvivl om at sony of microsoft overdriver, det ER jo trods alt NU at de skal vinde krigen. Og nej de tænker ikke kun på spillerne og spillene. Men også (hvis ikke mest) på penge de kan tjene hvis de for overtalt befolkningen. KLART at de pynter på deres shows, specielt Sony.

Jeg har ikke set nintendos show endnu, men jeg tror at de er mere pålidelige end de to andre "karl smarter".
For The Love Of The Game
DommergaardDommergaardSkrevet 18/05-05 13:09 
Jeg synes også at Nintendo lagde lidt for meget fokus på hvor meget de havde solgt og hvor meget de dominerede det håndholdte marked. Men klæder dem ikke at blære sig, men de har selvfølgelig noget i det.

Håber også at de har noget helt specielt i ærmet her med Revoltion. Så lad os få en Zelda- og Mario-titel som ikke kun viser hvad maskinen kan præstere på den grafiske side, ligesom jeg vil påstå at det var med Luigis Mansion til NGC!
DommergaardDommergaardSkrevet 18/05-05 13:15 
RuneSP>
Nu når I alle sammen snakker om at konsollerne er "x gange hurtigere", så må I vel også vide hvad det vil sige. Nogen der så kan forklare mig hvordan man finder ud af hvor mange gange kraftigere PS2 er end PS1 eller hvor mange gange kraftigere Xbox er end PS2?

Det skulle ikke undre mig at Microsoft har bare smidt denne udtalelse ud på baggrund af Processor-styrken?

Xbox: 733 Mhz
Xbox 360: 9600 Mhz

9600/733 = 13,1

"Xbox 360 is a dozen (12) times more powerful than Xbox!" - Nah, det er så der du tager fejl... smarte! ;)
RuneSPRuneSPSkrevet 18/05-05 13:16 
Ifølge aries (en som et godt stykke tid FØR showet udtalte sig både om det at Revolution vil afspille alle tidligere Nintendo spil, at der vil komme et Super Smash Brothers online spil som launch samt at Square-Enix vil støtte Revolution) så vil Nintendo køre en "trojansk hest" eller et eller andet:

"Alright, here's the deal. Something's been eating away at me... and it could be the thing Nintendo is hiding from us.

See, first things first. A while a go a guy named Aries leaked information about the Revolution on some blog. Most of us thought it was fake. But he said SquareEnix would be on board for the Revolution, and he said Smash Bros. would come on the Revolution, online. So far, this was all announced on the E3.

Aries also said Nintendo would play a game with us this E3, not unlike the movie 'The Game'. He told us that we would get suprises this E3... but so far, no suprises. Also, a week ago a video was leaked called 'NintendON' where a virtual reality set from Nintendo said the words 'use your right brain to play games, use your left one to create them'. The video was proven fake.

Now, at the end of the conference, with almost nothing shown of Revolution, Reggie says 'Tomorrow you'll have to use your right brain.' Is this a hint, subtly spreaded by Nintendo via this fake video, to tell us that Revolution will maybe be on the E3 show floor tomorrow?

Time will tell. But I have the feeling Nintendo, IGN, and all other big companies, are taking a walk with us gamers. In the wrong direction. To suprise us. Call me paranoid, but saying 'tomorrow you'll have to use your right brain' JUST after that fake video leak, is too strange to be coincidence... "
-Moz


Also Aries said "Nintendo will show the revolution, but will likely not show the controller".

The film "The Game" is a thriller with a surprise twist at the end, that really.......surprises you.

Nu forventer jeg bare at der sker noget stort og når der så ikke gør det så bliver jeg sikkert mega skuffet :P
BobbeBobbeSkrevet 18/05-05 13:28 
Square-Enix laver en FF:CC 2, desværre.
Spiller nu: Wii
KalicolaKalicolaSkrevet 18/05-05 13:35 
hvad er der galt med en FF:CC 2?

Jeg så lige nintendos show. Jeg syntes at de driver lidt for meget voldtægt på mario konseptet, de spammer jo mario spil ud i stor stil... Mario vil aldrig blive den samme gode platformer igen, som vi bedst kan li ham. mario dance mix, spænd hjelmen.

Dog ser mario soccer mega griner ud.. Argh! hvor dobbelt moralsk har man lov at være? :)

Battalion Wars kan gå hen og blive et hit hos mig, det minder mig lidt om Mercenaries, som er en af mine favorit spil.

Zelda traileren til sidst, ser yum yum ud. Det er ok at han har fået en varulve forbandelse på sig. Men det er ikke ok at han samtidigt som varulv skal løbe rundt med en eller anden grim karakter på ryggen... hvad er meningen?
Sidste del af traileren hvor link går amok med sit sværd, holder max :) hit med det spil nu :D
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 18/05-05 13:38 
Så ham Aries mener altså at den der brødrister/hjelm lignende Revolution video er noget som Nintendo har lavet som en del af en smart marketingsstrategi ?

Jeg tvivler...
BobbeBobbeSkrevet 18/05-05 13:56 
Darknon>
hvad er der galt med en FF:CC 2?

Den første FF:CC virkede bare forkert. Desuden var spillet meget ensformigt + at man skal have 4 gba'er og gba-gckabler for at spille multiplayer.
Spiller nu: Wii
KalicolaKalicolaSkrevet 18/05-05 14:09 
Bobbe: Lad os dog håbe at Nintendo har lyttet til os som beklagede os over GBA til multiplayer. Det er også grunden til at jeg aldrig fik købt det. Spillet tiltaler mig meget, men jeg eger ikke 2gba's og jeg har hørt at 1player er kedeligt :(
For The Love Of The Game
HankyHankySkrevet 18/05-05 14:58, rettet 18/05-05 15:06 
Læs øverste artikel, og lad jer rive med...

http://mozlapunk.web-log.nl/categorie/64719

EDIT;
Mistænksomhederne fortsætter... Driver Nintendo vitterligt gæk med os?

" ITS MADE BY REGGIE
from ign boards user "luigi_is_green"
"It appears some jackass registered this domain in NY, although I'm not an expert at this kind of stuff. I could be wrong. Here's the whois record:


Registration Service Provided By: Registerfly.com
Contact: support@registerflysupport.com
Visit: http://www.RegisterFly.com

Domain name: NINTENDOON.COM

Registrant Contact:
RegisterFly.com - Ref# 17925908
Whois Protection Service - ProtectFly.com (gpxn6638hv3wrb@protectfly.com)
+1.8458183604
Fax: +1.8456984014
P.O. Box 969
Margaretville, NY 12455
US

Administrative Contact:
RegisterFly.com - Ref# 17925908
Whois Protection Service - ProtectFly.com (kn56rvs3zfm1w9@protectfly.com)
+1.8458183604
Fax: +1.8456984014
P.O. Box 969
Margaretville, NY 12455
US

Technical Contact:
RegisterFly.com - Ref# 17925908
Whois Protection Service - ProtectFly.com (uu91yh9fy1j1chy@protectfly.com)
+1.8458183604
Fax: +1.8456984014
P.O. Box 969
Margaretville, NY 12455
US

Billing Contact:
RegisterFly.com - Ref# 17925908
Whois Protection Service - ProtectFly.com (gstbvzk20a68uw@protectfly.com)
+1.8456984014
Fax: +1.8456984014
P.O. Box 969
Margaretville, NY 12455
US

Status: Active

Name Servers:
dns1.name-services.com
dns2.name-services.com
dns3.name-services.com
dns4.name-services.com
dns5.name-services.com

Creation date: 13 May 2005 17:10:51
Expiration date: 13 May 2006 17:10:51 "

AND

from IGN boards user D.R.
"Guess who lives there?

Search Query:
http://find.intelius.com/search-name.php?searchform=adv

Results:
http://find.intelius.com/search-summary-out.php?ReportType=1&searchform=adv

The second find is interesting.
Aime, Reginald (Reggie) F (Fils)

Most likely, its Reggie himself! "
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ZaPeZaPeSkrevet 18/05-05 15:02 
Farven er svjv ikke bestemt, men mon ikke den kommer i dem alle?

Hvilken er flottest?
KilroyKilroySkrevet 18/05-05 15:12 
Jeg håber lidt at Nintendo driver gæk med mig. Det er det eneste der hos mig kan undskylde den egentlig sørgelige konference.
Kilroy Was Here
seebergseebergSkrevet 18/05-05 15:14 
Hvis det er rigtigt, at Nintendo laver fis med os, er det den sjoveste og mest vovede joke længe :)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
HankyHankySkrevet 18/05-05 15:21, rettet 18/05-05 15:33 
Helt sikkert.. her er lige en opsamling til de langsomme ;P

Det korte og det lange er, at den film var folk begejstret over, men alt pegede i retning af at den var falsk.. få dage efter den var blevet postet rundt omkring, dukkede et nyt forum-medlem op på et forum, som sagde at han havde lavet den, og at den ja , var fake ..... Nu viser det sig så at:

1. Nicknavnet Aeries (fyren som gav os tidlige informationer om Online-DS spil, Smash Bros. som release titel osv., viser sig at være Reggei ham selv.

2. IGN går meget stille med dørene..ved de mere? De har sagt at den "falske" video var et MUST SEE!... Hvorfor skriver en stor og anerkendt spilside, at en fakevideo er at absolut
MUST SEE! ?

3. www.Nintendoon.com linker til IGN ..

4. www.Nintendoon.com er registreret i Reggies navn ..

5. Det sidste Reggie sagde ved konferencen igår aftes, var at imorgen kommer i til at bruge højre del af jeres hjerne! .. Det var sloganet som blev brugt i NintendoOn-filmen
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/05-05 15:48 
Hmmmm - The plot thickens!

Nintendo på E3
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JAAJAASkrevet 18/05-05 15:50 
Bare for at sammenligne, så hævdede Sony i tidernes morgen at PS2 ville kunne trække ca. 60-70 mill. polygoner/s, mens Nintendo om GameCube sagde 10-12 mill polygoner/s. Vi ved jo allesammen, hvordan det virkelige billede kom til at se ud.
BeanoBeanoSkrevet 18/05-05 15:51 
Ny bog på vej fra Dan Brown : The Nintendo Code :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/05-05 16:01 
JAA>
Bare for at sammenligne, så hævdede Sony i tidernes morgen at PS2 ville kunne trække ca. 60-70 mill. polygoner/s, mens Nintendo om GameCube sagde 10-12 mill polygoner/s. Vi ved jo allesammen, hvordan det virkelige billede kom til at se ud.

Ja og det værste er at de slipper afsted med et lignende hype-stunt én gang til. Jeg kunne godtage Alfred Molina tech-demoen...Men deres Spidey i GT multimedia Copy & Paste job var kvalm!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Zzap!Zzap!Skrevet 18/05-05 19:44 
JAA>
Bare for at sammenligne, så hævdede Sony i tidernes morgen at PS2 ville kunne trække ca. 60-70 mill. polygoner/s, mens Nintendo om GameCube sagde 10-12 mill polygoner/s. Vi ved jo allesammen, hvordan det virkelige billede kom til at se ud.

Nu kan PS2 rent faktisk trække 65 mill. polygoner, men kun hvis den ikke laver andet og uden texture.
Nintendo vælger at give det tal vi rent faktisk kan regne med at se i et spil (eller det antal vertices der går hen over bussen?).
Det ene er ikke mere rigtigt end det andet, der er faktisk tradition for i tekniske kredse altid at benytte teoretiske tal og så lade læseren selv regne lidt på realworld situationen.
Men igen tvivl om at Nintendo virker mere ærlige for den almindelige forbruger.
Born to kill space
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/05-05 20:58 
Kan I huske Sony's pre-PS2 hype? Toy Story grafik...!

Well this is what you get for a dollar eighty-eighties-

Ladies and Gents, I give you- TOY STORY!!!

RE 4- eVOLVED!!!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Bede-xBede-xSkrevet 18/05-05 21:06, rettet 18/05-05 21:08 
Born2Play>
Kan I huske Sony's pre-PS2 hype? Toy Story grafik...!

Meget tydeligt faktisk. Husker historier om missilstyresystemer, supercomputere der ikke kunne komme ind i Kina, George Lucas som udtalte at den kunne lave episode 1 i real time...

Da den så ramte markedet, var de spil den kom med, næsten lige så flotte som Dreamcasts flotteste.

Sjovt nok lader det til, at kritikerne køber det hele en gang til med PS3 :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 18/05-05 21:10 
Folk er lette at forblænde, så der er ingen grund til at lade være. Desværre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 18/05-05 21:13 
Netop derfor har jeg mere respekt for Nintendos pressekonference end Sonys. Fordi de lader være.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 18/05-05 21:33, rettet 18/05-05 21:35 
En ting er syg hype, langt ude udtalelser fra partnere og specs på papir som alligevel ikke kan checkes. Det skal ALTID tages med et stort gran salt !!
Ja, de udtalelser bl.a. om Toy Story grafik fra Square og George Lucas der blabrede noget latterligt af sig, var latterligt dengang og er det stadig.

Men en anden ting er de ting som faktisk vises live og i real-time - den slags kan man bedre forholde sig til.

F.eks. de real-time tech-demo'er som Sony har vist, har imponeret mig. Så med mindre Sony og fyrene fra Epic og EA direkte står og lyver om noget de viser er real-time, så ser det meget lovende ud for PS3 IMO.

Ser man tilbage på real-time demoerne for PS2 i 1999, så ser de langt fra imponerende ud i dag når de sammenlignes med de spil der er kommet til PS2 og endda til launch.

En god portion skepsis er sundt, men ingen grund til at blive totalt paranoid :)

Edit: Sorry... kom vist off-topic her ;)
JAAJAASkrevet 18/05-05 21:59 
Zzap!>
Nu kan PS2 rent faktisk trække 65 mill. polygoner, men kun hvis den ikke laver andet og uden texture.

Det ved jeg godt. Det er bare ikke særlig relevant, hvilket også var min pointe.

Skulle måske ikke have brugt ordet "hævde", men jeg vil gerne give Nintendo kredit for deres måde at give tal på.
BeanoBeanoSkrevet 18/05-05 22:04 
JAA>
...men jeg vil gerne give Nintendo kredit for deres måde at give tal på.

Enig!

Skulle Nintendo komme med flere informationer vedr. Revolution i dag eller ej ?

Syntes der kommer blandede informationer...
384 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig