X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo på E3


Svar
WehnerWehnerSkrevet 17/05-05 12:35 
I denne tråd kan diskuteres alt om alle Nintendo-relaterede afsløringer i løbet af E3, så vi slipper for en separat tråd til hvert eneste spil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
384 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
ChronoChronoSkrevet 17/05-05 18:44 
Det her skulle også virke:
mms://a1291.l1165440453.c11654.g.lm.akamaistream.net/D/1291/11654/v0001/reflector:40453
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RuneSPRuneSPSkrevet 17/05-05 18:45 
Nu er den gået op på 26 k/s :D
happyEDhappyEDSkrevet 17/05-05 18:47 
og det er startet.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RuneSPRuneSPSkrevet 17/05-05 18:48 
Er det det som er startet nu :D?
BlossomBlossomSkrevet 17/05-05 18:55 
Hvorfor kan jeg ikke se gccafé's stream ??

Media player skriver at den ikke kan finde serveren..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BeanoBeanoSkrevet 17/05-05 18:58 
Den er vist MEGET belastet.
psychomantispsychomantisSkrevet 17/05-05 18:59 
Chrono>
Det her skulle også virke:
mms://a1291.l1165440453.c11654.g.lm.akamaistream.net/D/1291/11654/v0001/reflector:40453

TAK!
ComradeComradeSkrevet 17/05-05 19:06 
Jep Chronos link virker også her. Mange tak :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
JAAJAASkrevet 17/05-05 19:12 
Ja, det link holder 100%. Mange tak!
Zzap!Zzap!Skrevet 17/05-05 19:14 
Ja, tak. Det må være fristende at beholde det for sig selv.
Born to kill space
BlossomBlossomSkrevet 17/05-05 19:16 
Micro Gameboy !!!!

Wauw
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
happyEDhappyEDSkrevet 17/05-05 19:16 
Gameboy Micro;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 17/05-05 19:17 
vræl...
Zzap!Zzap!Skrevet 17/05-05 19:21 
Arh! Nu må de stoppe med de evindelige GBA opdateringer. GBAen er old gammel hardware, den har faktisk været forældet siden dag eet. Var det ikke på høj tid at lade den gå på pension?!
Born to kill space
BlossomBlossomSkrevet 17/05-05 19:21 
Beano>
vræl...

????
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
happyEDhappyEDSkrevet 17/05-05 19:23 
Syntes det er ok har altid gerne ville have en rigtig lille håndholt.;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
JinkJinkSkrevet 17/05-05 19:31 
Nice! Man kan dl gamle spil. Skal klart have den :)
BeanoBeanoSkrevet 17/05-05 19:33 
Blossom>
????

Ord som "sammen", "tag" "hvorfor" og "jer" falder mig i sinde ;)
APHAPHSkrevet 17/05-05 19:40 
Valkyrie>
Revolution:

Hvad synes i?

Lidt kedeligt og fantasiløst design efter min mening, det ligner jo til forvæksling et helt normalt CD-rom drev.

Det skal dog siges, at dette er klart det bedste design Nintendo har præsteret. Men det var vel næsten også en nødvendighed, hvis Nintendo ønsker at slippe af med deres noget kedelige image (børnekonsol), som det mildest talt kikset Gamecube design gav dem. ;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
happyEDhappyEDSkrevet 17/05-05 19:41 
Det er også kun en prototype
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 17/05-05 19:47 
toAt>
Det er også kun en prototype

Kun mht. farve.

Men MEGET kedelig event... Revolution vises først ordenligt i morgen... grrrr !
ComradeComradeSkrevet 17/05-05 19:47 
Lidt skuffende press conference fra Nintendo.. Havde forventet at se meget mere til Revolution, spil, specs osv.

Gameboy Micro, nahh det er sku ikke godt nok ..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RuneSPRuneSPSkrevet 17/05-05 19:48 
Meh ikke videre spændende IMO :/

Det der elektro plankton og Nintendogs fis de havde gang i kunne de i hvert fald godt have sparet mig for...
BobbeBobbeSkrevet 17/05-05 19:48 
Link som ulv?
Havde ikke regnet med at han var Twilight Princess ;)
Spiller nu: Wii
RuneSPRuneSPSkrevet 17/05-05 19:51, rettet 17/05-05 19:52 
Beano>
toAt>
Det er også kun en prototype

Kun mht. farve.


Nej han sagde at den endelige model ville være endnu mindre.

Men egentlig tror jeg at Gameboy micro fra et vis synspunkt er smart nok. Den er nok rimelig billig at producere, samt at det jo er den eneste håndholdte konsol som er lille nok til at man kan gå rundt med den i lommen... jeg tror i hvert fald nok at den skal sælge i Japan samt holde salget af GBA spillene oppe...
KilroyKilroySkrevet 17/05-05 19:51 
Kedeligste konference endnu.
GB Micro var bare endnu en måde og, undskyld, røvrende dem der har købt de originale maskiner (inklusiv DS).
Desuden snakkede de om Wi-Fi. Jaja, inden slutningen af i år, men hvordan? Og Revolution... Ja, ud over at have det grimmeste logo i spilhistorien, så fortalte de intet. "Blahblah, PSP og alle de andre suger endetarm på gnuer, men vi fortæller ikke hvad vi selv kan præstere, vi vil hellere pege fingre."

Jeg tror jeg mistede min sidste respekt for Nintendos nye maskine der. (Det eneste der fik mig til at åbne øjnene var Animal Crossing DS, Nintendogs og Zelda. (Selvom de lignede et desperat træk at lade Link være en varulv-type))
Kilroy Was Here
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/05-05 19:52 
Shiggy fik lidt action med hende gaming bimbo'en backstage...Ellers var der en halv fuld japaner der kævlede løs om en eller anden sort æske?

Nå...Men det er vel Nintendo som vi kender dem.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
psychomantispsychomantisSkrevet 17/05-05 19:53 
Synes det lyder super fedt man kan downloade spil fra alle de gamle maskiner. Noget som jeg længe synes spilverdenen har behøvet er en form for bibliotek, så ældre spil ikke går tabt for altid. Dette er klart en skridt i den rigtige retning. Men om Revolution så kan konkurere med ps3 og xbox360 med næste generations spil er så et andet spørgsmål, som for nuværende må stå hen i det uvisse. Bare det, at det er muligt at downloade (eller hvordan det nu kommer til at foregå) de gamle spil er nok for mig til at jeg skal have den. Og så klapper de sikkert i deres små hænder...
Zzap!Zzap!Skrevet 17/05-05 19:56 
De skulle have vist et nyt "rigtigt" Mario spil, eller controlleren.
Jeg sidder med en stor uforløst dårlig følelse for Nintendo lige nu.
Born to kill space
BlossomBlossomSkrevet 17/05-05 19:56, rettet 17/05-05 19:57 
Jeg ville nu også gerne have set et par fede nye mario spil
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BeanoBeanoSkrevet 17/05-05 19:56, rettet 17/05-05 19:56 
RuneSP>
Nej han sagde at den endelige model ville være endnu mindre.

Ok, jeg forstod det bare som om at den på sigt ville blive endnu mindre... lidt som PS2->"PStwo". Men ok fik lige den galt i halsen så ;)

Men som fan af Nintendo's spil - så får man det helt skidt af at se såen en slags hø og gen-opkog. Ny mindre GBA... Revolution der vil kunne downloade og spille gamle NES, SNES, N64 titler... ingen store nye GC titler annonceret.
Den event i morgen må hellere være "revolutionerende" for at de ikke skal blive til grin på E3 !
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/05-05 19:57 
psychomantis>
Bare det, at det er muligt at downloade (eller hvordan det nu kommer til at foregå) de gamle spil er nok for mig til at jeg skal have den. Og så klapper de sikkert i deres små hænder...

Enig! Det er en langt større deal end vores next-gen hungrende hjerne, gør det til lige nu! Jeg skal helt sikkert have den.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ChronoChronoSkrevet 17/05-05 19:58 
Det var da vældigt underholdende at se både Nintendogs og Electroplanktom. Jeg forstod ikke meget af hvad Iwata sagde om Revolution, men det lød ikke til at der kom noget nyt frem. Udover at designet er en prototype.

Game Boy Micro er vist ikke noget jeg skal have - alt for lille skærm. Men sikkert en ok og billig måde at udfase GBA'en på.

Batalion Wars så også sjovt ud.

Bliver spændende hvad der kommer frem om Nintendos online-planer både hvad angår DS og Revolution de næste dage.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RuneSPRuneSPSkrevet 17/05-05 19:58 
Ja jeg håber også at de senere vist controlleren og Mario 128 :D
Men om ikke andet så synes jeg også at det lyder for nice det at man kan downloade alle Nintendo's tidligere spil... men hvad med GC? Kunne være nice hvis man så kunne downloade dem for fx 100 kr...
psychomantispsychomantisSkrevet 17/05-05 20:00, rettet 17/05-05 20:04 
Den æder jo også gamecube spil. Så dem er der jo ikke direkte behov for at "downloade".


EDIT:
Iøvrigt synes jeg da ikke denne pressekonference var specielt dårligere end de andre to giganters. Sonys var ekstremt tør indtil de begyndte at vise klip fra kommende spil, og Microsofts for popsmart. Det er nemt at finde kritikpunkter for dem alle.
IqonIqonSkrevet 17/05-05 20:01 
Hvorfor i al verden spildte jeg lige to timer af mit liv på at se den konference? Der var jo INTET overhovedet? Den "nye" GBA ser da ikke specielt rar ud at holde om, og med så lille en skærm tvivler jeg da på at det er specielt fornøjeligt at spille på den - men hey! man kan jo gemme den i sin lomme.

Hvorfor blev der brugt så meget af showet på at fortælle hvor glade japanerne er for tamogochier? For er Nintendogs egentlig meget andet end det? Og det der musikpjat... jeg forstår det ikke. Det eneste gode var oplysningen om mulighed for at downloade gamle spil, men det havde der jo været rygter om allerede inden konferencen. Hvorfor viser de ikke controlleren eller bare i det mindste screens fra Revolution-spil?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/05-05 20:03 
Revolution er nok den eneste konsol jeg med sikkerhed skal have. Bibloteket i form af de ældre spil er perfekt, og selvom vi ikke fik set nogle spil dertil endnu er jeg ret sikker på der kommer en række fede til den. SSBM som launchtitel - Wi-Fi enabled vel at mærke, lyder kanon.

Den Gameboy Micro er ikke noget for mig, men skal da nok hive lidt hjem. Det er uden tvivl mest for ikke at miste GBA-markedet helt endnu, når de har Mario Tennis og Donkey Kong på vej dertil.

Nintendogs ser nu ret sjovt ud. Havde nu regnet ud at vi nok så Miyamoto komme ind, havde bare håbet han lavede et lille show ligesom sidste år :p

Nintendo DS - tjaa, får alligevel mulighed for at bruge Wi-Fi, så det skal da prøves, men det eneste der tiltaler mig er Mario Kart DS, der til gengæld kan blive ret sjovt online.

Zelda: Twiligt Princess lyder altså dumt, og kan ikke lide at man skal rende rundt som en ulv. Havde helst set det som et mere traditionelt Zelda-spil i stil med tidligere, istedet for det mere mørke look det får. Alligevel ser jeg lidt Ico over den måde han skal hjælpe pigen - kan blive interessant.

Glæder mig til imorgen, hvor vi nok får mere at vide.
RuneSPRuneSPSkrevet 17/05-05 20:04, rettet 17/05-05 20:06 
Nå ja :P

Men altså, hvis man tænker logisk på det så MÅ der da også være en fornuftig grund til at (hvis de ikke gør senere) Nintendo ikke fortæller alt om Revolution endnu. Jeg tror godt at de er klar over at mange synes der var alt for lidt nyt i deres show, når de tilbageholder det vigtigste information omkring Revolution så må der ligesom også være en grund til det.

Men den har så bare også at være god. Desuden sagde Reggie at Nintendo-fans ville være glade efter E3. Det kan jeg i hvert fald ikke se nogen speciel grund til at være indtil videre.
BeanoBeanoSkrevet 17/05-05 20:04 
Nogen der fangede hvad Myamoto's hund gjorde ved hende Nintendogs-pigens vovse ?

Noget nasty ? ;)
happyEDhappyEDSkrevet 17/05-05 20:05 
De kan jo ikke vise hvad de ikke har. Det men ved om revolution intilvidere er at den er ca. 2 til 3 gange kraftigere end Gamecube.

Men hvis de ikke er færdige med spil endnu til at vise, eller controllerne , så kan de jo ikke svinge det frem.
Sådan husker jeg også PSP'en for nogle år siden de fortalte heller ikke mere.
Tag det nu lige lidt med ro, syntes faktisk det var den bedste conference af dem alle.
Xbox var til grin
og PS3 ja det ser flot ud og det ser ud til at være en kraftig maskine, så den glæder jeg mig da til, men de havde da heller ingen spil at vise, overhovedet...
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
JinkJinkSkrevet 17/05-05 20:06 
Men hvad kan man forvente at et n64 spil koster at downloade?
RuneSPRuneSPSkrevet 17/05-05 20:08 
toAt>
Det men ved om revolution intilvidere er at den er ca. 2 til 3 gange kraftigere end Gamecube.

Ifølge en kilde som er rimelig holdbar ifølge cube-europe så var det fake at den er 2-3 gange kraftigere end GC.

Men jeg forstod det sådan at det ikke kostede noget at downloade spil til Revolution men det er sikkert bare mig der er naiv :)
BeanoBeanoSkrevet 17/05-05 20:11 
toAt>
men de havde da heller ingen spil at vise, overhovedet...

Nej... kun bortset fra de 10-15 nye titler de viste "trailers" fra. Weeee...

Pointen er at folk kom for at se Revolution og høre hvad den er i stand til. Det fik man ikke at vide, kun hvordan den den nok kommer til at se ud.
Men mere og bedre i morgen håber vi vel alle ;)
BobbeBobbeSkrevet 17/05-05 20:12 
Jeg synes at jeg hørte noget med 8Ghz, er jeg helt galt på den?
Spiller nu: Wii
RuneSPRuneSPSkrevet 17/05-05 20:13 
Det var bare Reggie som snakkede om tal :P
JAAJAASkrevet 17/05-05 20:14, rettet 17/05-05 20:21 
De største overraskelser kommer som regel ved konferencerne, så jeg tror ikke, det er værd at holde vejret.

Nå, men .. der fik vi jo noget nær intet at vide. Konferencen var bortset fra det veltilrettelagt. Gode værter og god stemning, men når de ikke har noget at vise, hvad er så pointen?
ChronoChronoSkrevet 17/05-05 20:15 
Hov, jeg læser lige at Iwata åbenbart fortalte at Revolution vil have 512mb onboard flash-memory til downloadable content, og det kan udvides med SD-kort. Så fik jeg opklaret hvorfor den ingen harddisk har.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
crying outcrying outSkrevet 17/05-05 20:36 
... og så ville han ikke liiiiige vise controlleren idag - lad os gætte på, at der er noget spændene i vente !
Jusqu'a ici tout va bien....
JoachimMAJoachimMASkrevet 17/05-05 21:01 
Nintendo plejer at holde fantastisk underholdende konferencer, men det var altså ikke tilfældet i år. Jeg vil høre noget mere om Revolution og ikke en masse andet pjank.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
SumezSumezSkrevet 17/05-05 22:34 
De er godt nok ude på dybt vand, hvis de skal sælge en ny konsol på spil, der er to generationer gamle.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
384 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig