X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamespot Complete Sign Up?


Svar
RaGeRaGeSkrevet 16/05-05 22:50, rettet 16/05-05 22:54 
Jeg ville tilmelde mig som Complete member og derved få en adgang til deres kommende reportager fra E3 messen, men da jeg har Visa Electron var jeg lidt i tvivl om jeg overhovedet kunne betale for 1 års medlemsskab for 30$. Da jeg så havde fyldt alle de nødvendige felter ud og kreditkort informationer, fik jeg en meddelelse at mit kort var ugyldigt, fint tænkte jeg og droppede tanken om at melde mig til selvom jeg prøvede et par gange, da jeg måske havde skrevet forkert. Lidt senere tjekker jeg så min netbank og kan se, at der står 4 kommende betalinger til Gamespot a 176 kr. stykket. men jeg har overhovedet ikke kunne færdig registrere mig og jeg er sgu lidt bange for at mine penge går tabt. Der er heller ikke ankommet nogen mail omkring en succesfuld tilmelding.

Hvem skal jeg kontakte og hvordan får jeg evt. fat i Gamespot for at bede om en muligvis tilbage betaling. Såvidt jeg ved står pengene reserveret et eller andet sted i cyperspace, så jeg får nok ikke pengene tilbage foreløbig eller gør jeg?..

Vile være meget taknemmelig hvis nogle kunne komme med et par gode tips :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
AmbyAmbySkrevet 16/05-05 23:38 
Start med at kontakte Gamespot (duh)
Eller mener jeg du kan få din bank til at trække pengene tilbage?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BomberBomberSkrevet 18/05-05 21:10 
Stefan stefan stefan...du må virkelige være tungnem hvis du tror du har skrevet forkert FIRE gange.

Men som jeg har fortalt dig førhen skal du ringe til banken og få dem til at anullere handlen/transaksionen. Ellers vil de stå reserveret i 30 dage ude i cyperspace før du kan bruge de penge igen.

[Bomber]

Ps. FÅ dig et ordentlig VISA kort!
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
RaGeRaGeSkrevet 18/05-05 22:44 
Jeg har længe løst problemet... Pengene står bare reserveret og ryger tilbage til min bankkonto indenfor 10 dage.

Desuden bekræftede en ansat hos Gamespot, at de havde midlertidige problemer med udenlandske VISA kort.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig