X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Starwars spil?


Svar
nerosnerosSkrevet 16/05-05 20:09 
Jeg har fået Star Wars feber i disse dage og kunne nemt finde på at løbe ned i den nærmeste spillebutik og købe et nyt Star Wars spil til den store sorte tunge box. Men hvad skal man vælge jeg har set lidt på SW-Battlefront, SW-Jedi Outcast eller hvad med KOTOR 2 er det lige så godt som 1'eren eller hva?

Jeg har læst i gamereator i et læserbrev at der var ret mange dumme fejl som gjore KOTOR 2 til en skuffelse. Passer det?

Hvad er jeres meninger?
Bashful Neophyte
ThealmightyThealmightySkrevet 16/05-05 20:16 
Battlefront frarådes IMO.
CoreCoreSkrevet 16/05-05 20:35, rettet 16/05-05 20:37 
Battlefront TILrådes stort herfra ;)

Men mit bedste forslag er:

Skaf en Gamecube, og et hvilket som helst af de to Rogue Squadron spil...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/05-05 20:37 
Det nye Episode III Star Wars spil kan kun frarådes... Det bedste Star Wars spil jeg kender, er KOTOR II (hvis man er til action RPG) og Battlefront (hvis man er til action)...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Michael_Michael_Skrevet 16/05-05 20:38 
KOTOR 2 er meget lig etteren. Hvilket selvfølgelig er godt, men samtidig føles det som om man har været der før.

Republic Commando, Lego Star Wars og Jedi Starfighter er også underholdende.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/05-05 20:58 
Jeg fraråder KOTOR serien. Det er en gang opreklameret bæ. Hvis man vil spille RPGer så kan man finde meget bedre alternativer.

Jeg er heller ikke så meget for Battlefront. Det virker fedt istarten, men blir senere utroligt trivielt. Desuden er der de klammeste control bugs.

Anbefaler:

Jedi Knight II: Jedi Outcast
Jedi Knight: Jedi Academy
Star Wars Repuplic Commando
Spiller nu: Phantasy Star IV
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 16/05-05 21:27 
Hvad med Lego Star Wars? Må da indrømme, at jeg overvejer at købe det ;)
SjakaleNSjakaleNSkrevet 16/05-05 22:22, rettet 16/05-05 22:22 
Jedi Knight II: Jedi Outcast *
ANYTHING LESS THAN THE BEST IS A FELONY.
CoreCoreSkrevet 16/05-05 22:28 
Pieyanthikos>
Hvad med Lego Star Wars?

Det er faktisk (mod alle forventninger) også rigtig grineren...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
QQSkrevet 16/05-05 22:45 
Rogue Squadron!!!

Erhverv en GC og køb 2'eren eller 3'eren!!!

(Eller få fingre i etteren til N64, den er KLASSE med en Expansion Pak!)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/05-05 23:42 
...er nævnt flere gange.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 17/05-05 00:57 
hmm......! Der er så meget at vælge imellem, men jeg må sige at jeg jo godt kunne tænke mig en Game Cube med et af starwars spillene eller en N64.

Republic Comando vil jeg nok ikke synes om, fordi jeg har prøvet det og synes det var kedeligt, men vi får at se et eller andet vil jeg ihvertfald købe, men det er sku ikke nemt at blive klog på.....ha!
Bashful Neophyte
TurricanTurricanSkrevet 18/05-05 10:40 
Core>
Battlefront TILrådes stort herfra ;)

Samme her. Spillet har en pæn holdbarhed, er rimelig pænt og så er det bare rart(ikke unikt for dette starwars spil selvfølgelig), at man kan spille på det forkerte hold. Altså the bad guys...

Et temmeligt stort udvalg af karakterer samt køretøjer er også et plus der er værd at nævne.
The Gods pause for a moment...
WehnerWehnerSkrevet 18/05-05 10:43 
Enig. Man bliver træt af det efter et stykke tid, men det er sjovt, mens det varer. Mon ikke også det kan fås billigt nu?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig