X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tales Of Symphonia


Svar
GrindeGrindeSkrevet 15/05-05 00:36 
Der er blevet sagt herinde at oversående spil ikke har 60Hz.

Mit spørgsmål er så hvordan er konverteringen til pal fra NTSC, Den er forhåbentligt ikke lige så dårlig som Skies Of Arcadia, der var de godt 17% langsommere end US udgaven til trods for mnimale borders.
RJKRJKSkrevet 15/05-05 11:48 
Nu er det vist meget unormalt at PAL-optimere RPG'er (eller andre ikke-action-spil). Så derfor får man normalt altid borders og 17% slowdown i 50 Hz. Sådan er det bare.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
la0sla0sSkrevet 15/05-05 12:56 
ntsc versoinen fungerer dog fint med freeloader, så hvis du har den så importer... hvis ikke er den en investering man bør gøre :)
Hvad sker der?
GrindeGrindeSkrevet 15/05-05 13:38 
I Skies var det iriterende at have den fornemmelse at bare gik lige lovligt langsomt(er vist overfølsom overfor skod pal versioner), havde i forvejen spillet US udagaven på DC

Der er det at Tales jo er ren 3D så det burde ikke være så svært at sætte hastigheden op(har Namco overhovedet gjort noget ved den, som i eks Ace combat 4, synes at de har været rimelig gode på det sidste), medmindre animationen er bundet op antallet af frames spillet kører i som i Halo og Waverace Blue Storm(hastigheden var skruet op så det faktisk gik en del hurtigere end NTSC udgaven, men drejnings hastiheden var de sædvanlige 17% lansommere, som gjorde PAL udgaven meget sværere, og en mindre flydende oplevelse)

Jeg spørger, for hvis PAL udgaven er god nok (borders og hastighed), vil jeg glædeligt nøjes med den, ellers så bestiller jeg bare NTSC udgaven.
JmogJmogSkrevet 15/05-05 16:00 
PAL-udgaven er kun 50hz. Om der er borders ved jeg ikke, men det er sandsynligt.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig