X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S.T.A.L.K.E.R.


Svar
jaesjaesSkrevet 14/05-05 10:49, rettet 14/05-05 10:55 
I anledning af den nyeste trailer, skal dette spil nu have sin helt egen tråd, da der var ikke nogen passende emner at smide det ind under. Farvel F.E.A.R. Farvel Xbox 360. Goddag S.T.A.L.K.E.R. :)

Overdrivelse fremmer som bekendt forståelsen, men det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg synes, det tegner til at blive den flotteste "realistiske" FPS'er nogensinde, og samtidig et af de mest interessante. Bare lyssætningen og stemningen køber mig.

Nyeste trailer:
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1246 (Gametrailers.com).

http://download.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=63138 (Boomtown. kræver gratis medlemskab).

Billeder:
http://www.gamershell.com/pc/stalker/screenshots.html
JuggernautJuggernautSkrevet 14/05-05 11:02 
Efter at have læst den omfattende artikel der var i Edge for noget tid siden, må jeg sige at jeg har ventet med længsel på dette spil. Og endelig ser det ud til at dukke op :-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/08-12 20:14 
Jeg vil til at spille S.T.A.L.K.E.R - Shadow of Chernobyl og så vil jeg høre om man kan vurdere spillet her inde, hvis jeg også installer S.T.A.L.K.E.R - Shadow of Chernobyl Complete, går ud fra man ikke må :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/08-12 22:26, rettet 24/08-12 22:26 
Der er vel ikke nogen, der bliver sure på dig? Complete ændrer heller ikke på gameplay'et. Det er kun en grafisk opdatering (+ lidt lyd) og en bunke bug fixes. Jeg ser det ikke som meget mere end en omfattende patch :)

Hvis man skal være helt nazi omkring det med vurderingerne, bliver det nok småt med, hvor mange der bliver skrevet. Jeg orkede ikke selv at vurdere Half-life 2 episoderne individuelt, så jeg skrev en vurdering af Orange Box, på trods af at jeg aldrig har rørt Team Fortress 2. Jeg er også skide kriminel :D

What do I know... hvad siger mods'ne?
AV Intelligent Terminal
--Skrevet 25/08-12 07:57 
ADMIN PERMANET BAN KillerBean2 PLS!!!! HAN HAR SVINDLET MED VURDERINGERNE!!!!!!! IKKE ENGANG EN ADVARSEL ER NOK HER!!!!!
Spiller nu: Animal Soccer World
KroeboCopKroeboCopSkrevet 25/08-12 12:56 
Jamen så tager jeg det som et "JA DA, SPIL DET NU BARE TYKKE"!! :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/08-12 13:17, rettet 25/08-12 13:18 
....fatty.

Faktisk et ret så godt spil. Men også med en ret så deprimerende stemning. Jeg var ved at gå fuldstændig ned med flaget, da jeg gennemførte det.
AV Intelligent Terminal
HeroldHeroldSkrevet 25/08-12 13:24 
Jeg sidder også med en enorm lyst til at spille det igen. Dem alle sammen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 25/08-12 15:26 
Nå, min Pc kan ikke trække det, så jeg må lige vente med at spille det til jeg får købt en bedre PC :=F
Hoid to colony C05 where the computer is...
PapandPapandSkrevet 25/08-12 16:04 
Med complete er Stalker serien helt fantastisk. Det vil være ærgeligt at spille på en pc, der ikke kan trække dte optimalt.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/08-12 16:53 
Jeg gennemførte det uden Complete og havde en fin nok oplevelse. Forsøgte også med Complete bagefter, men min PC er heller ikke helt hardcore nok til at kunne trække det optimalt. Noget af det bedste ved Complete er, at det ikke er helt så brunt-i-gråt at se på det hele.
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 26/08-12 11:49 
Hvad med sværhedsgraden har hørt den er mega svær på det normale og at det er lavet om i Complete udgaven, så det er lidt lettere :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/08-12 12:28, rettet 26/08-12 12:29 
Der er sådan lidt RPG/sandkasse over spillet, så det kommer an på, hvor taktisk du angriber sidemissionerne. Når bare man giver sig tid til at skaffe nogle ordentlige våben og udstyr, synes jeg sværhedsgraden er rimelig.
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 26/08-12 12:41 
Ok...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/08-12 15:06 
Er der mulighed for at spille spillet med en controller? Jeg kan ikke klare mus og tastatur.
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 26/08-12 15:50, rettet 26/08-12 16:09 
Det skulle ikke være officielt understøttet, men skal ikke udelukke der er kommet en patch.

Men har læst om en der fik det til at virke med programmet XPadder 5.3 (virker sikkert også med nyere versioner, men 5.3 er gratis). Du kan også prøve det gratis Joy2Key.

Muligvis bliver du nødt til at tildele flere kommandoer til samme knap i nogle tilfælde (eller alternativt supplere med tastaturet) - kan ikke helt huske om det er nødvendigt.

EDIT: Fik lige blandet to ting sammen - har læst forskellige ting mht. om man skal tildele flere kommandoer eller ej, men så lige at den ene faktisk havde uddybet at man nok skal. Han nævner også noget med at man må undvære lean-funktionen, men siden den bare er en enkelt knap, når man bruger mus + tastatur, må det være en fejl.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/08-12 16:11 
Virker analogpindene fint med de programmer, eller er det fuld skrue eller intet?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/08-12 16:34 
Du kunne også bare arbejde på at blive rehabiliteret :)
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/08-12 16:43 
Er mus det nye KB?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/08-12 18:15 
FPS + controller er bare en grusom, grusom sygdom.
AV Intelligent Terminal
jaesjaesSkrevet 26/08-12 18:33, rettet 26/08-12 21:29 
Gamepads er bedst til alt (detervidenskabeligtbevist.dk).

Konsolkongen: I Joy2Key kan man få et stick til at gøre det ud for musen, og vist også i XPadder. Om der er noget trylleri til at lave (semi-)flydende overgange fra fx gang til løb ved jeg ikke.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig