X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MTV skuffelse


Svar
KeenKeenSkrevet 13/05-05 22:30, rettet 13/05-05 22:31 
Jeg synes lige jeg ville dele min skyffelse over Mtv's xbox launch med jer
Man fik jo knapt nok noget a vide, eller set for da sags skyld...

Hvad med jeg hvad synes i?
NaieraNaieraSkrevet 13/05-05 22:32 
Jeg optog det for en kammerat og det virkede da som en latterlig omgang bavl. Hvor mange sekunder af programmet havde noget som helst at gøre med exbochs? ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 13/05-05 22:32 
Troede også man så noget mere om selve konsollen, istedet for kun at se på det typiske MTV-fest. Men Xbox 360 lægger da godt ud for de næste par uger, hvor vi nok får en masse at vide om også PS3 og Revolution.
KalicolaKalicolaSkrevet 13/05-05 22:39 
Har aldrig set noget så kedeligt i hele mit liv, hvad fanden var det for noget? Så kommer der pludselig jackass midt i det hele, programmet var jo ikke engang begyndt endnu. Der kommer en dulle op og viser xboxen og så slutter det... OMG!!!
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 13/05-05 22:40 
Der var lidt om Xbox imellem musikken. Jeg tror det lå i reklameblokken.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KeenKeenSkrevet 13/05-05 22:42 
Der var godt nok en 3 sekunders klip af nogen der spillede på den, men det er sku ikke godt nok
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 13/05-05 22:47 
Worst. Show. Ever.
(...)
flusweflusweSkrevet 13/05-05 22:48 
Showen var ett joke, och jag gillar inte The Killers eller Snowpatrol. Blaha.
RaGeRaGeSkrevet 13/05-05 22:54 
Jeg er også sindssyg skuffet! Så forventer man det helt store og så får vi sådan en omgang bras serveret med musik - føj!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/05-05 23:00 
Så se hellere den 5½ minutter lange film fra OurColony - der ser man mere, og får mere info, end man gjorde i den 22 minutter lange MTV udsendelse...

Men hvad havde i egentlig forventet? Det er jo MTV... Ren varm luft som de fleste af deres andre programmer. Men Microsoft ramte dem de ville ramme, uden tvivl...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
AmbyAmbySkrevet 13/05-05 23:11 
Jeg er allerede løbet tør for kiks. Nogen voksne mennesker der har flere?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HeroldHeroldSkrevet 13/05-05 23:16 
Jeg tror folk havde forventet det de blev lovet :)

"The highly anticipated console will be revealed to videogame fanatics, music lovers, and MTV viewers via a high-energy half-hour program titled “MTV Presents: The Next-Generation Xbox Revealed.” The special will be hosted by entertainment icon, seasoned gamer, and Xbox fanatic Elijah Wood, known globally for the Academy Award-winning Lord of the Rings film trilogy. Island Records’ renowned Las Vegas rockers The Killers will deliver electrifying performances throughout the special.

Viewers will get an exclusive look at the Xbox vision for the next generation—one that ensures that the user experience is always connected, always personalized, and always in high definition. The special will feature never-before-seen, action-packed gameplay of future Xbox games; a peek into the future of the Xbox Live™ online gaming service; backstage celebrity interviews; and exclusive insider footage on the making of the next-generation console."
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SephirothSephirothSkrevet 13/05-05 23:27 
Den amerikanske version var meget anderledes. Her blev deathmatch-kampen i PDZ og en kort montage over de kommende spil vist. Meget mere dybdegående - så meget det nu kan blive, når det er MTV.

Dette var jo en gang kæmpe lort!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 13/05-05 23:29, rettet 13/05-05 23:54 
Knight Keen>
Der var godt nok en 3 sekunders klip af nogen der spillede på den, men det er sku ikke godt nok

En af de ting der slog mig mest ved udsendelsen, var at man stort set ikke så noget af spillene og det man flygtigt så var ekstremt uimponerende og ufærdigt. Indslaget fokuserede næsten udlukkende på spillernes "wow" og "sweet" reaktioner mens det man så langt fra noget at hidse sig op over.
Men når det er sagt, så var udsendelsen jo en reklame - købt og betalt for at MS så man skal ikke tage det for mere end det. Og som Palle også nævner, så har indslaget nok ramt publikummet : de amerikanske ca. 12-19 årige non-hardcore gamers ser syntes at NFS:Underground er verdens fedeste spil :)

EDIT: Har kun set den amerikanske udgave af indslaget - var den europæiske udgave endnu ringere?
Jeg er skræmt...
HeroldHeroldSkrevet 13/05-05 23:48 
Well... Cue Elijah Wood. Cue band. Cue woman with bag containing Xbox. Cue band. Cue commercials. Cue Xbox 360-montage. Cue band. Cue band. Cue band. 360-Montage. Game over.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 14/05-05 00:07, rettet 14/05-05 00:56 
Damn!

Fordelen ved den er dog at man slipper for at se på PDZ!

Det ser bare ekstremt sølle og ufærdigt ud, specielt en sekvens hvor Joanne Dark render ned af en trappe, ser grinagtig ud!

EDIT: Fik lige set det europæiske MTV indslag - Det er rystende tyndbenet... man ser jo INTET OVERHOVEDET !
Der er et ca. 2 min. langt indslag som ikke blev vist i USA, med nogle "europæere på gaden" der snakker om "den nye Xbox", men ellers mangler der jo de sidste 50% - strange!
SyrefoxSyrefoxSkrevet 14/05-05 00:37 
Kørte 17 km fra en familiefest for at lige at se den halve time, regnede med at se noget, men jeg så jo ikke noget jeg ikke kunne have læst mig til her på P:R.

Jeg er skuffet over micro$oft, gad vide hvorfor de havde købt en halv times sendetid på en musikkanal for at vise musik????
BeanoBeanoSkrevet 14/05-05 00:43, rettet 14/05-05 00:57 
Årh hold da op... man så da også en pige med en taske!
Bede-xBede-xSkrevet 14/05-05 01:00 
Syrefox>
Jeg er skuffet over micro$oft, gad vide hvorfor de havde købt en halv times sendetid på en musikkanal for at vise musik????

For at gøre Xbox360 cool.

Jeg er slet ikke skuffet. Havde ikke forventet andet. Fremvisningen var for massemarkedet. Ikke hardcore gamers. De har E3.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
UltraUltraSkrevet 14/05-05 01:29 
Bede-x>

Jeg er slet ikke skuffet. Havde ikke forventet andet. Fremvisningen var for massemarkedet. Ikke hardcore gamers. De har E3.

Skuffet, ja, men jeg har heller ikke forventet noget af MTV -> E3 here we come...
I've fuck the girl in Hanson...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 14/05-05 01:33, rettet 14/05-05 01:38 
Selv "massemarkedet" må da være skuffet/uimponeret over et så intetsigende show. Man fik på ingen måde et indblik i hvad maskinen rent faktisk kan præstere på software-fronten, hvilket vel må siges at være det vigtigste for en ny maskine. Selv den mest naive seer må da undre sig over dette. Har Microsoft endnu ikke noget, der er værd at vise frem, kunne man spørge sig selv om.

Det kan godt være det lykkedes at gøre maskinen cool (så cool som en små-nørdet ting som en konsol vel kan blive) i massemarkedets øjne, men man bruger da ikke 3000+ på et produkt, bare fordi det er smart, hvis man ikke kan bruge det til noget. En spillemaskine bruges til, eller er ihvertfald primært beregnet til, at spille spil på. Derfor må det da anses som en mindre katastrofe, når et halvtimes show om en ny konsol ikke viser det mindste om de kommende spil man kan købe til dyret.
(...)
RuneSPRuneSPSkrevet 14/05-05 01:37 
Fox McCloud>
Selv den mest naive seer må da undre sig over dette.

Jeg tror du stærkt overvurderer de hardcore MTV seere :P
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 14/05-05 01:43 
Tja, selv disse må vel være istand til at lave sammenkoblingen mellem "spillemaskine/konsol" og "spil". Og når sidstnævnte glimrer ved sit fravær i et show om førstnævnte må man vel undre sig.
(...)
RuneSPRuneSPSkrevet 14/05-05 01:51, rettet 14/05-05 01:52 
Det tror jeg faktisk ikke. Spil = spil og sådan er det, tror jeg mange tænker. Næsten lidt ala iPod, når bare "maskinen" er fed så er det ligemeget, det som den så skal bruges til (musik) er jo bare noget som automatisk kommer.

... og når den SØDE Frodo (eller hvem det nu er) så står og repræsenterer den så er det først fuldstændig ligegyldigt :)
BeanoBeanoSkrevet 14/05-05 02:24 
Fox McCloud>
Man fik på ingen måde et indblik i hvad maskinen rent faktisk kan præstere på software-fronten, hvilket vel må siges at være det vigtigste for en ny maskine.

Enig - men det gjorde de også på MTV i USA hvor der blev vist en del (uimponerende) game-footage samt mare af hardwaren. Det var bare ikke med i den Europæiske udgave hvilket er underligt.
SonicSonicSkrevet 14/05-05 08:28 
Jeg må tilslutte mig den skuffede skare af folk, der regnede med, at det kom til at handle om en ny xbox.
De viste jo nærmest ikke andet end ham trolden fra Ringenes Herre og nogle dårlige bands der larmede! Way to go M$!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/05-05 09:08 
Hehe, selv dårlig omtale er omtale...
BeanoBeanoSkrevet 14/05-05 09:17 
Det var ikke "dårlig omtale" men derimod "dårlig reklame".
UltraUltraSkrevet 14/05-05 21:42 
Beano>
Det var ikke "dårlig omtale" men derimod "dårlig reklame".

Beano, jeg er sikker på når E3 er igang så er vi en del herinde der savler :)

Det er jo heller ikke alle mennesker som ser MTV. Personligt fortrækker jeg VH1. Ja giv mig noget firser (ikke fisse..hehe)musik og jeg er klar.. For en god ordens skyld er jeg til hunkøn :)
I've fuck the girl in Hanson...
BeanoBeanoSkrevet 15/05-05 09:35 
Ultra>
Beano, jeg er sikker på når E3 er igang så er vi en del herinde der savler :)

Med garanti - men det er jo en lidt anden sag. Jeg taler bare om MTV indslaget som var pinligt.
Ser bestemt frem til E3 hvor "svinet" bliver vist frem i stor stil ;)
flottenheimerflottenheimerSkrevet 15/05-05 10:44, rettet 15/05-05 10:49 
Beano>
En af de ting der slog mig mest ved udsendelsen, var at man stort set ikke så noget af spillene og det man flygtigt så var ekstremt uimponerende og ufærdigt...

Jeg har også kun set den amerikanske version, og jeg må give dig helt ret. Der var ikke ret meget *next gen* over de spil. Specielt PDZ og Quake 4 var ekstremt buuuh-agtige - og slap helt af, hvor var frame raten lav i Call Of Duty 2. Softwareudviklerne får ihvertfald travlt de næste par dage op til E3. Men 360erens specs er nu ret imponerende, så mon ikke wow-effekten pludselig kommer.

Konsollens design synes jeg iøvrigt væsentligt bedre om, nu hvor jeg har set det "in-motion".

PS: Ultra: Se så at få gjort noget ved det pay-off ... "I've fuck the girl in Hanson" ... altså, I have fuck the girl in Hanson... aaaarrrrggghhh.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
KilroyKilroySkrevet 15/05-05 12:01 
Det smarte ved programmet var jo at maskinen blev eksponeret overfor folk der normalt ikke ville komme i kontakt med Xbox.
Dog vil jeg gerne udtrykke min absolutte skuffelse overfor programmet. Jeg så et kvarter, og essensen var:

Elija siger: Jeg er ham fra Ringenes Herre. Her er musik
*Musik*
Frodo: Her er Xbox 360. *Kvinde stiller maskine op på platform. Folk bliver vilde, på grund af det grønne lys.
*Musik spiller igen*
Kilroy Was Here
GreaseballGreaseballSkrevet 16/05-05 14:00 
Fik ikke set programmet, men efter lyden herinde at dømme så er man ikke gået glip af noget.

Ser helt klart mere frem til E3. Altid morsomt når der bliver vist nye maskiner frem. MS og Sony skal nok komme op slås om hver der er best :/
SjakaleNSjakaleNSkrevet 16/05-05 15:04, rettet 16/05-05 15:18 
MTV er nok det prog. med fleste reklamer! AD et ækelt program, alt for mange reklamer, og ligegyldig snak.

FØJ FOR SAT%N
ANYTHING LESS THAN THE BEST IS A FELONY.
ChanoziChanoziSkrevet 16/07-05 02:23, rettet 16/07-05 19:02 
Jeg forstår udemærket kritikken herinde, men jeg mener man så/hørte det der var vigtigst.
Det jeg syntes mindst om, var at det ikke var helt det samme de viste på MTV i EU som MTV US.
Men som sagt synes jeg det var et ret ok prog, selvf i den smarte standard-mtv-pop stil*lol*
Spiller nu: Halo: Combat Evolved, Halo 2, Battlefield 2: Modern C...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig