X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DVDsoon.com


Svar
YamadaYamadaSkrevet 12/05-05 22:31 
Nogen der kender noget til denne side? Bliver deres DVD'er taget i tolden osv?
Tilsidst.. er der evt. nogen af jer som kender et billigere (har fundet den til 100kr.) sted man kan købe "Night On the Galactic Railroad"?
PÅ FORHÅND TAK

Dvdsoon
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
JmogJmogSkrevet 12/05-05 22:57 
Du finder næppe noget billigere sted på nettet end dvdsoon. Til gengæld bliver deres ting af og til nuppet i tolden. De sender fra Canada og lyver ikke (længere) om værdien. Chancerne for toldbehandling er altså 50%.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/05-05 23:01, rettet 12/05-05 23:01 
Så vidt jeg har læst rundt omkring på nettet, har folk haft problemer med siden. Penge der bliver trukket, uden en varer modtages osv. Derudover er kundeservicen (vel som man kunne forvente) i bund.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GatmanGatmanSkrevet 12/05-05 23:41 
Indtil videre har jeg ikke haft nogen problemer med dem. Har dog kun købt 3 varer. Men alle er ankommet og uden at have været gennem tolden.
Hvis jeg endelig skal sige noget negativt om dem skal det være at de er lige lang tid nok om at få tingene ud af døren. Det er altså ikke selve forsendelsen, men behandlingen af ordren, der har taget længst tid.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/05-05 08:49, rettet 13/05-05 08:49 
Det kan jo være, i lyset af Gatmans post, at de folk jeg har hørt fra, bare har været utålmodige?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/05-05 12:32 
Jeg kender én, som bruger dvdsoon.com rigtig meget. Hans varer bliver ikke taget i tolden, da han som regel bestiller 1 DVD ad gangen, og dermed holder sig under toldgrænsen på 80 kroner (eller hvad den nu er, det er deromkring). Han har købt så meget, at han generelt får 15-25% ekstra rabat på stort set alt, og dermed endnu lettere kan holde sig under grænsen, selv på de lidt dyrere DVD'er. Han har aldrig haft problemer med "forkerte" transaktioner eller bortkomne forsendelser.

Så ud fra hans oplevelse med stedet er det top-kvali!
YamadaYamadaSkrevet 13/05-05 14:45 
Kan det godtnok passe at det tager 45 arbejdsdage at sende DVD'en fra Canada.. det er jo helt vildt!!??
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
HellefiskHellefiskSkrevet 13/05-05 16:19 
Nej det er bare en tid de har sat, så man ikke begynder at klage over at det ikke er nået frem. De skriver selv at det sandsynligvis tager 7-15 arbejdsdage for den billigste forsendelsesform.
YamadaYamadaSkrevet 13/05-05 16:21 
tænkte også at 45arbejdsdage var lige i overkanten :)
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig