X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

KT5 transport


Svar
3of193of19Skrevet 02/03-03 20:29 
Det ser ud til at vi har fået 8 mand sammem til fælleskørsel med DSB til KT5:
3of19
dRxL
Sumez
PS2Playkid
StrideR
PerS
leroof
Phillip (en fra mit japansk hold)

Jeg vil bede alle konfirmere at i kommer. Enten her i forummet eller per email til mig.
59 emne(r).
« < 1 2

Svar
3of193of19Skrevet 12/03-03 10:40 
Jeg er lige blevet kontaktet af PerS. Pga. forsinkede anmelderkopier kan han desværre ikke komme med til KT5, så der er en fri plads på gruppebilletten.
Hvis der ikke er nogen der overtager biletten til 409 kroner, betaler PerS mig alligevel pga. den korte varsel.
AmbyAmbySkrevet 13/03-03 21:00 
In the name of !geeks:
Er der badefaciliteter ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
3of193of19Skrevet 14/03-03 12:18 
Ok, så tager jeg afsted til Hovedbanegården (og sandsynligvis en smuttur til Glostrup for at hente mit VF4 Evo).
Hvis der er nogen spørgsmål kontakt mig på mobilen:
23209192
RJKRJKSkrevet 14/03-03 12:45 
Dark-Light >
In the name of !geeks:
Er der badefaciliteter ?

Teknisk set, ja.

Men, ja, der er kun geeks i det hus. Jeg tror aldrig det er blevet brugt, så jeg garanterer absolut ingenting ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 14/03-03 12:52 
Jeg er der nok ikke under uret til tiden, men kaster mig nok snarere mere panik agtigt på toget i sidste øjeblik.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/03-03 12:56 
Hvis der går en forvirret backpacker rundt med blå rejserygsæk og en karrygul Nike-taske, så er det mig... (der er nok ingen af jer, der når at læse dette her alligevel...)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
PlaykidPlaykidSkrevet 14/03-03 13:03, rettet 14/03-03 13:03 
Jeg vil render nok også forvirret rundt dernede ca. 1 time før afgang, og også med en blå backpakker et-eller-andet;)
Spiller nu: Halo 3
RJKRJKSkrevet 14/03-03 13:07 
Dem der kender mig ved jeg er en nar til mobiltelefoner, men jeg prøver at have min tændt, så jeg i nødstilfælde kan koordinere lidt, hvis et eller andet går galt:

26 61 59 18

Desværre er der ikke længere telefon i klubhuset.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 14/03-03 16:50 
RJK >

Men, ja, der er kun geeks i det hus. Jeg tror aldrig det er blevet brugt, så jeg garanterer absolut ingenting ;p

Jeg bruger altid badet i klubhuset, meeen det er VOLDSOMT koldt.... Intet er helligt i renlighedens tegn ;)
59 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig