X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DOA4 screens


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/05-05 17:53 
Hvad synes i?:[

Meh?
Well crucify the insincere tonight...
SephirothSephirothSkrevet 12/05-05 18:00 
Linkede til dem i en anden tråd.

Tja, sådan har DoA jo set ud siden toeren. Self-shadowing havde givet et langt mere realistisk look.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Zzap!Zzap!Skrevet 12/05-05 19:22 
Colour me unimpressed! Man kan jo stadig tydeligt se polygoner og texels mange steder (og så er det her oven i købet promo shots, som formentlige er "optimerede"). 360 er alt for tidligt på den teknisk set.
Born to kill space
PlaykidPlaykidSkrevet 12/05-05 19:38 
Det er ikke ret imponerende, nej.

Selv ville jeg godt kunne tage fejl af DOA3 og dette.
Spiller nu: Halo 3
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/05-05 20:04 
Zzap!>
Colour me unimpressed! Man kan jo stadig tydeligt se polygoner og texels mange steder (og så er det her oven i købet promo shots, som formentlige er "optimerede"). 360 er alt for tidligt på den teknisk set.

Jeg har ikke lyst til at lyde som en tard, men det var også hvad jeg tænkte.
Jeg har sådan en følelse i maven der siger at PDZ måske bare vil ligne FEAR eller sådan noget teknisk.

Det ligner bare ikke Team Ninja at lave sådan noget her. Det er sandt at vi havde diskutioner i sin tid mellem DOA2 og DOA3 grafisk, men det var begge på 128 bit konsoller. Hvis Xbox 360 virkelig er det monster som de gør det til, så havde jeg bare håbet på mere. Specielt fra Team Ninja.

Måske er det bare et tideligt build? Vi kan jo kun håbe.
Well crucify the insincere tonight...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 12/05-05 20:42 
Jeg ser virkelig frem til E3. Her får vi for alvor at se hvem der stiller op med ægte "next gen", og hvem der bare lader som om. Måske vil det vise sig at vi bare har for høje forventninger –hvem ved?.

Den med at xbox360 er for tideligt ude teknisk set, tror jeg ikke på. Hvis rygterne taler sandt, har den masser af kræfter til at spytte meget mere ud end det vi ser på de billeder. Det er dog bekymrende at Team Ninja ikke leverer bedre, da de plejer at presse hardwaren ret hårdt, og med gode resultater. På den anden side skal udviklerne vel også lige have lov til at lære den nye teknik at kende, før de spytter vidundere ud.
I win, you loose
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/05-05 20:42, rettet 12/05-05 20:44 
Ja og måske skal man ikke begynde at vurdere en endnu ikke udkommet maskines tekniske formåen, ud fra nogle tidlige screenshots, som formentlig er taget fra en workstation.... geeee....
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 12/05-05 20:56 
Det er da fair nok at forholde sig til nogle billeder fra en kommende konsol. Når der kommer nogle flere indenfor det næste år, kan debatten jo tages op igen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/05-05 20:59 
Øøh - ok.... :-!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/05-05 21:01 
PalleJensen>
Ja og måske skal man ikke begynde at vurdere en endnu ikke udkommet maskines tekniske formåen, ud fra nogle tidlige screenshots, som formentlig er taget fra en workstation.... geeee....


Det virkede bare relevant sammenlignet med dengang vi første gang så DOA3, hvor tingene var ret anderledes.
Måske er der bare hold i det som Sony siger, med at Xbox 360 er en Xbox 1,5!
Hvad jeg synes der gør det hele mere relevant er at Itagaki selv har sagt at han synes at det går for hurtigt med den nye generation.
Well crucify the insincere tonight...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/05-05 23:26, rettet 12/05-05 23:30 
Seriøst drenge?! Det er her kan ikke være rigtigt? Hvis det her er et realistisk billede af den næste Xbox's formåen, så er det direkte pinligt?

Er det kun mig, der kan se det? Kejserens nye klæder?

Edit: Puha! Check lige linket og se den nye tekst - er helt rolig igen.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KTCKTCSkrevet 13/05-05 08:35 
Nu må I da også lige tage jer sammen. Se på den rå regnekraft maskinens hardware kommer til at tilbyde. Selvfølgelig kan den lave flottere ting end dette...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 13/05-05 08:49 
Det er jo på grænsen til det pinlige at læse denne diskution.

Med hvad vi har set på 700 MHz / 64MB Hukommelse indtil videre, er det jo selvsagt at de billeder der ligner DOA3 unægtelig meget, ikke har presset Xbox360'ens hardware på nogen punkter. 3x IBM PowerProcessor's på 3,2 GHz hver og 8 gange så meget hukommelse drenge!

Hvis man allerede begynder at konkludere dens kræfter i form af spilafvikling, ud fra en maskine som ikke er kommet endnu, og nogle billeder fra de første spil til den, som endda stadigvæk er under udvikling.. ja, så synes jeg sgu det er lidt lavt, undskyld jeg siger det.

Nogen der kunne huske hvor "flot" de første PSX spil var - og hvor meget bedre nogen af de sidste var?

:-/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
PlaykidPlaykidSkrevet 13/05-05 09:08 
Det er selvfølgelig og heldigvis sandt.
Hvis man prøver at se på de seneste screens fra Perfect Dark Zero er det vist tydeligt at se.

http://img.photobucket.com/albums/v241/zenkifc/media.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v423/miniflea84/media.jpg

http://home.comcast.net/~semedi/pdzcs.jpg

http://putfile.com/pic.php?pic=5/13201534814.jpg&s=x2
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig