X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2005 - Opsamling


Svar
HeroldHeroldSkrevet 12/05-05 14:13 
Så er det lige om hjørnet, og jeg synes der manglede et emne, hvor vi samlede op på nye artikler og info fra selve messen om de nye maskiner, nye spil osv.

Det jeg primært gerne vil have at folk bidrager med, er artikler skrevet på førstehånd fra messen - og ikke fra de sites, som bare snylter på Gamespot, IGN og andre sites.

Jeg smider selv nogle updates når vi har de f... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
119 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
kingsizekingsizeSkrevet 17/05-05 15:56 
vi kan vel alle blive enige om at lækkert design er, ja, lækkert, men kunne det ikke for en gangs skyld være rart med en konsol der bare passede ind med resten af HI-Fi anlæget? Jeg har ikke behov for at sidde og kigge på min Xbox, Gamecube eller PS2 og tænke at det godt nok er et lækkert design! for mit vedkommende er det meget vigtigere at det bare passer ind, på en stilren måde. Jeg ville jo heller ikke gå ud og købe en dvd afspiller i sølv, når nu resten af mit anlæg er i sort.
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
BeanoBeanoSkrevet 17/05-05 15:57 
Klart pænest i sort ;)

Nogen info om den kommer i flere farver overhovedet eller om de andre farver bare at prototyper ?
psychomantispsychomantisSkrevet 17/05-05 16:37 
Sephiroth>
Nintendo - tirsdag den 17. maj kl 18.00 (live på IGN Insider, GameSpot Complete)

Det er vist lavet om til kl. 17.00.
RuneSPRuneSPSkrevet 17/05-05 16:40 
5 PM GMT

Altså 18.00 vores tid... right?
psychomantispsychomantisSkrevet 17/05-05 16:41, rettet 17/05-05 16:42 
Ja my bad. Opdagede det først nu. Synes bare det var 10 am amerikansk tid da jeg tjekkede igår, og nu er det 9 am. Men jo det er vist kl 18 alligevel.
Går lige over og banker hovedet i væggen :)
RuneSPRuneSPSkrevet 17/05-05 17:09 
Taget fra gccafe.com :

>GCCafé Live Stream at 9:30 AM Pacific (12:30 AM East) [ GameCube Café ]

GameCube Café will be streaming the Nintendo Media Briefing starting at 9:30 AM pacific time (12:30 AM eastern time). Make sure to show up early as we are already getting hammered with traffic. The stream will be of the best quality we can make to sure that the most people can see it for FREE. We will be updating this news post later with the link that will allow you to watch the stream. We will also have highlight clips for you to download later tonight

Så skulle det meste vist være på plads :o)
kingsizekingsizeSkrevet 17/05-05 18:36 
der er heller ikke sket noget på Gamespot, der blev sagt 2 min for 10 min siden!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
SephirothSephirothSkrevet 18/05-05 20:23 
GameSpots E3 Live dækning er ret dog, bortset fra en GS-redaktør, der ikke siger meget andet end "that's awesome", "right on" og "I got ya".
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
jaesjaesSkrevet 20/05-05 23:40, rettet 20/05-05 23:43 
Nu hvor messen er ved at være ovre, kunne jeg godt tænke mig at høre, hvilke spil I er stødt på, som er blevet annonceret her til messen og som lyder lovende og ikke er fortsættelser. Der har været meget at holde styr på, og jeg har primært koncentreret mig om de nye konsoller (og heller ikke læst så meget tekst endnu). Jeg har da heller ingen bud på ovenstående, men det kommer nok, når jeg får læst lidt mere rundt omkring.
HankyHankySkrevet 21/05-05 08:30 
Jeg blev imponeret af Gears of War. Måske fordi det er en next-gen titel, og har rigtig flotte animationer osv.

Udover det, så jeg lidt om Geist til GameCube igår, og det så faktisk rigtig spændende ud.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
jaesjaesSkrevet 21/05-05 19:33, rettet 21/05-05 20:10 
jaes>
Jeg har da heller ingen bud på ovenstående, men det kommer nok, når jeg får læst lidt mere rundt omkring.

Chibi-Robo til GC (udviklet af Skip/Nintendo) lyder sjovt, og grafikken og stilen ser også morsom ud. Det kunne godt blive en lidt anderledes 3D-platformer.

"The Sanderson family just got the ultimate in high-tech, house-helper technology: Chibi-Robo. In this inventive, story-driven game, players guide a miniature robot as he completes chores and clashes with enemies in his epic quest to become the highest-ranked Chibi-Robo out there. The living room can be a dangerous place when you're a robot less than a foot tall, so players will need to team up with the native toys to overcome obstacles, rack up points and keep the family happy. Normally running on battery power, Chibi-Robo needs to plug into power outlets with his built-in cord when he runs low on juice. Doing chores has never been so much fun."

EDIT: Det er ikke et nyt spil, Games Press og GameSpot har åbenbart været langsomme og har ikke tidligere skrevet eller vist noget fra spillet. Det er blevet annonceret i 2003 :o

Film og screens
RuneSPRuneSPSkrevet 21/05-05 20:59 
Nu hvor jeg tænker over det... havde Sony fuldstændig udeladt PSP på E3? Synes OVERHOVEDET ikke jeg har hørt noget som helst om den eller nogle af de kommende spil til den udover FF VII og Viewtiful Joe :/

Derimod stik det modsatte med DS.
BeanoBeanoSkrevet 21/05-05 22:11, rettet 21/05-05 22:16 
Nej da, der var masser af PSP stuff på E3 ;)

GameSpot havde ihvertfald en masse hands-on rapporter om PSP spil, bl.a. Burnout Legends, Sims 2 og det der nye kampspil fra Sony (kan ikke huske navnet).

Men det druknede meget i XBox 360 og PS3 hypen...

Er det noget FF7 spil på vej til PSP ?!?!?

Kig!
ChronoChronoSkrevet 21/05-05 22:18 
Final Fantasy VII: Crisis Core - et action RPG med Zack i hovedrollen (Clouds buddy fra Soldier).

Generation of Chaos synes jeg også ser interessant ud, men ellers var der ikke lige noget jeg bed mærke i.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 21/05-05 22:25 
Beano>
Kig!

Jeg kiggede lige på den liste. Free Runner - "Eidos is bringing the first freestyle running game to the PSP"

Et spil hvor man skal løbe? Øhm? Det lyder altså ikke særligt sjovt :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KilroyKilroySkrevet 22/05-05 09:16 
Chrono>
Beano>
Kig!

Jeg kiggede lige på den liste. Free Runner - "Eidos is bringing the first freestyle running game to the PSP"

Et spil hvor man skal løbe? Øhm? Det lyder altså ikke særligt sjovt :)

Så vidt jeg ved handler spillet om den specielle gren af udfoldelse, hvor løbere løber afsted, uden hensyn til forhindringer. Derfor bliver der sprunget fra hustag til hustag, over biler osv.
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 22/05-05 11:30, rettet 22/05-05 12:37 
Lyder som om de er ved at løbe tør for "extreme sports" at bygge spil på... hvad bliver det næste? Knallertbrydning for kvinder?
KilroyKilroySkrevet 22/05-05 12:54 
Jeg venter stadig på Xtreme Midget Throw fra EA Big...
Kilroy Was Here
SephirothSephirothSkrevet 22/05-05 13:01 
... og Street-udgaven året efter. Vi kan jo altid drømme.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
119 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig