X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Press play on tape


Svar
crying outcrying outSkrevet 10/05-05 09:51, rettet 10/05-05 10:02 
Jeg ved ikke hvor mange der kender dette band - "the commodore 64 revival band" ... tag en lytter ;)

press play on tape
Jusqu'a ici tout va bien....
Per SPer SSkrevet 10/05-05 10:00, rettet 10/05-05 10:02 
Vi kender dem særdeles godt endda. Jeg bliver i hvert fald aldrig træt af deres Boy Band Video.

Tjek også Out Run versionen nederst på siden.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
ElgenElgenSkrevet 10/05-05 10:03, rettet 10/05-05 10:11 
De er super coole live, har set dem et par gange. De kører en storskærm i baggrunden med det C64-spil de spiller sangen fra. Jeg kan kun anbefale deres CD'er; de er for seje; bliver aldrig træt af deres á capella version af Defender of The Crown }:-)

EDIT: Fik på et tidspunkt stjålet min 'Loading Ready Run' sammen med min discman og mobiltlf, det var en sorgens dag. Men det var heldigvis inden den blev udsolgt, så jeg bestilte straks en ny. Så nu er jeg glad igen og passer meget på mine CD'er, tak PPOT!

EDIT: Det er i øvrigt mig midt på billed 2 helt forrest med 'Spunk'-blusen og udstrakte arme.

(Se billed nr. 2 forneden)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 10/05-05 10:10 
Ikke direkte om Press Play on Tape, men tjek evt. relateret tråd: http://www.playright.dk/forumemne.php?id=14013&subid=156822#156822
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 10/05-05 10:48, rettet 10/05-05 12:16 
Kæmpe publikumskare - var Wembley optaget?

:)
ElgenElgenSkrevet 10/05-05 12:38 
}:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 10/05-05 12:54 
Jeg får selv lyst til at lave sådan et band, hver gang jeg hører dem :) Det er god underholdning.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 10/05-05 16:04 
";) Cool
MarcusMarcusSkrevet 10/05-05 16:09 
Som jeg også nævnte tidligere i hvad lytter.... så er der også Http://www.minibosses.com
ChronoChronoSkrevet 10/05-05 16:09 
Jeg har oplevet dem live til The Party i engang. Det var ret fedt :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KeenKeenSkrevet 10/05-05 19:00, rettet 10/05-05 21:01 
"Out Run - Magical Sound Shower" er rigtig god, hører den tit...
jaesjaesSkrevet 04/08-05 21:54 
Rob Hubbard kommer til landet.

Press Play on Tape, Visa Röster og Rob Hubbard 5/11-05.
Per SPer SSkrevet 04/08-05 21:59, rettet 04/08-05 22:00 
Jeg har i forvejen booket hotel i København til den weekend, og jeg vil derfor ikke gå glip af den koncert.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Zzap!Zzap!Skrevet 05/08-05 01:05 
Jeg skal da helt klart ind og se/høre RH og BD, men det bliver ikke for at høre Press Play on Tape.
Jeg må sige at jeg aldrig rigtig har været fan af deres måde at fortolke musikken på, de får den til at lyde gumpetung og "forkert" i mine ører. Foretrækker helt klart de originale numre.
Generelt er min holdning til genindspildninger og covers, at med mindre man har en helt genialt ny fortolkning af noget der i forvejen er genialt, synes jeg man skal holde nalderne væk.
Per S>
Jeg har i forvejen booket hotel i København til den weekend, og jeg vil derfor ikke gå glip af den koncert.
Lad mig lige få det på det rene; du har booket et hotel i København for at komme til en C64 koncert (god stil hvis der er tilfældet)?
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 05/08-05 04:29 
Park er virkelig et ringe sted (har været til koncert der én gang, med meget negative erfaringer), men jeg håber nu alligevel at det ikke kommer til at falde oven i andre koncerter (rygterne siger at der kommer meget fedt i november), så jeg ka få set denne stjernebesætning. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 05/08-05 13:33 
Jeg vil lige komme med en anbefaling til et andet band, som har lavet nogle remixes af spilmusik. De hedder Machinae Supremacy. I kan finde nogle eksempler på deres sange her:

http://www.machinaesupremacy.com

Klik ind på deres download side, og hent de sange der hedder The Great Gianna Sisters, og Sidology Episode 1 og 3.
SonicSonicSkrevet 05/08-05 16:03 
Har set PPOT til The Party i Aars for nogle år siden, det var kodylt. Har derefter købt alle deres overfede CD'er :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
WehnerWehnerSkrevet 17/04-09 20:32 
Artikel på Politiken.dk (bl.a.) om PPoT: http://ibyen.dk/musik/article692710.ece
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 18/04-09 12:47 
Jeg tager nok derud senere i aften.
DJ Istabmyhead og Fork Surgery er nogen af mine venner, men det skal lige siges, at de er ikke for børn. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 18/04-09 14:33 
Skal også ud og se PPOT i aften... ohh yeah, har set/hørt meget godt om dem... :)
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig