X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Battle Royale i Stereo Studie til 40,-


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 07/05-05 12:27 
Jeg var i Viborg igår og så overnævnte dvd hos Stereo Studie. Jeg har ledt efter den i et godt stykke tid og overvejer at købe den. Vides det om der er forskel på den udgave sammenlignet med de andre der findes? Prisen er jo yderst fornuftig.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/05-05 12:35 
Hvilket firma udgiver den i Danmark?

http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=1550
SumezSumezSkrevet 07/05-05 12:37, rettet 07/05-05 12:37 
Er det den udgave, med en grå forside med et rødt stempel på?
Den har længe været i TP til en 50'er (sammen med så mange andre geniale film).
Ligner en af den slags udgivelser, der nemt kan komme ned blandt "lokkemadstilbuddene" på 25kr, ligesom Ichi the Killer og Bichunmoo gjorde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 07/05-05 13:03 
Jeg kan ikke huske hvilket firma der udgiver den, men jeg mener at den beskrivelse Sumez giver, passer ganske udemærket.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HellefiskHellefiskSkrevet 07/05-05 13:10 
Ligemeget hvilken version det er, er den ihvertfald 40kr værd.. Den er altid underholdende at se.
WehnerWehnerSkrevet 07/05-05 13:21 
Det er den version Sumez nævner. Til 40,- tænkte jeg ikke så meget over tingene, men købte den bare.

På kassetten optræder de to navne: "NONSTOP Entertainment" og "Midget Entertainment".

Der står Directors Cut Version på forsiden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/05-05 15:05 
Jeg kan ikke svare for billed- eller lyd-kvaliteten på udgivelsen, men 40,- for Director's Cut er da helt i orden :-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig