X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

IGN: RtCW - 9.3


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/05-03 10:40 
Jup, 9.3 hos IGN, og så vidt jeg har kunnet forstå på de amerikanere, der har spillet, så kører det fantastisk godt online.
Can't wait!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
98 emne(r).
« < 1 2

Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/05-03 14:45, rettet 17/05-03 14:45 
Gik ned for lidt siden med alt mit crap.... Splinter Cell... Mechassalt... TS2... Turok... Hitman 2... I alt 9 spil og købte Matrix og Wolfie:)

...... Indtryk kommer senere:P

"Jack me in Neo"^^
Well crucify the insincere tonight...
SoqratesSoqratesSkrevet 17/05-03 14:45 
Paasch >

En af de ting der irriterede mig mest ved mgp1, var at alle glitchede og lavede shortcuts konstant, men nu bliver ens omgangstid annuleret hvis man forlader banen.. så må man håbe at det betyder af vi får en clean rangliste..


Bliver ens tid annuleret bare man forlader banen ? Det sutter da rimeligt meget, så får jeg da aldrig en tid på nogle af banerne....
APHAPHSkrevet 17/05-03 14:46 
Soqrates >
Fik også en mail idag om at spillet var blevet afsendt, men hvor lang tid tager det før jeg modtager det fra gameplay?

jeg fik en mail ca kl 22 i onsdags om at de havde afsendt spillene og jeg modtog dem idag kl 13:30
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 17/05-03 14:52, rettet 17/05-03 14:53 
Soqrates >


Bliver ens tid annuleret bare man forlader banen ? Det sutter da rimeligt meget, så får jeg da aldrig en tid på nogle af banerne....



Ens tid bliver annuleret hvis man køre uden for banen et sted hvor der er mulighed for at lave et shortcut, og ens tid bliver også annuleret hvis man rammer en væg/barriere..men hvis man bare rammer græsset i en zone hvor der ikke er mulighed for at glitche, bliver ens tid ikke anuleret, men tiden på ens omgang fordobles i det stykke tid man er uden for banen
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/05-03 14:57 
Sig til når I er klar, så sætter jeg en server op.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SoqratesSoqratesSkrevet 17/05-03 14:59 
Forhåbentlig Tirsdag ;), indtil da kan du så ikke lige adde mig til din friends list så vi kan spille lidt sammen.
SolaegSolaegSkrevet 17/05-03 15:01 
Har du fundet ud af, hvordan RTCW kører over XBL? Hakker det meget selvom der er mange på én gang? Er det nemt at finde et sted at spille? Hvor store er MP banerne; også nogle store udendørs? Er der god mulighed for at lave claner? Og fungerer det hele ellers mere eller mindre optimalt? :-)

Jeg regner selv med, at komme Live engang i næste uge, så jeg må hellere snart bestille RTCW.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/05-03 15:05 
Det kører fint over XBL, hvis man tager sig lidt tid til at finde en god server - og der er MASSER af dem. Specielt svenske.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SolaegSolaegSkrevet 17/05-03 15:09 
Dejligt! :-)

Jamen så må jeg da snart komme ind og give jer smæk. (Citer mig venligst ikke for dette!) :D
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/05-03 15:37 
Har lige spillet en 16 player server:O

Det køre silky smooth....... Spillede også lidt single player, som er okay.... Men multiplayer er fandme fedt:P

..... Matrix er sgu også fedt... Der er mange fede kampsekevenser.......

Men tilbage til RtCW:D
Well crucify the insincere tonight...
APHAPHSkrevet 17/05-03 15:52, rettet 17/05-03 15:54 
Jeg har lige spillet noget 3vs5 og det var uden at man kunne mærke lag, og jeg var med til at vinde spillet, hvilket jeg syntes var ret imponerende da jeg overhoved ikke viste hvad det gik ud på :)

er der nogle der ved hvad navnet på "Allies" sniper riffel er??
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/05-03 15:56, rettet 17/05-03 16:17 
Du skal være soldier - Mauser.

Qoi: Jeg kunne ikke få min communicator til at virke, så jeg lukkede serveren.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/05-03 17:27 
Ok delux, men husk at svar på min freinds request for jeg kunne slet ikke finde dit spil:P

Det er virkelig grumt når man holder en grenade inde og lader sig selv springe^^ Så er der blod for alle:)
Well crucify the insincere tonight...
enfenenfenSkrevet 17/05-03 18:59 
Paasch >
Spillet ligner ikke specielt meget sin forgænger, da det er blevet meget sværer at håndtere ens bike og generelt er spillet blevet mere simulationsagtigt...
En af de ting der irriterede mig mest ved mgp1, var at alle glitchede og lavede shortcuts konstant, men nu bliver ens omgangstid annuleret hvis man forlader banen.. så må man håbe at det betyder af vi får en clean rangliste..

en anden kærkommen feature er at man nu bliver ghostrider hvis man forsøger at køre den forkerte vej rundt på banen, det skulle ihvertfald forhindre de lamers som var i motogp1 i at ødelægge spiloplevelsen af andre..

minuser:

Lidt ustabil framerate
Dårlig motor lyd
Ufatteligt svært at styre 1000cc maskinerne...men det er nok bare mig der er noget galt med :)

Hvad er der dårligt med henblik på lyden i forhold til Moto GP?

Du skriver, at der er ustabil framerate. Hvor tit er det? Er det så snart der er mere end et par spillere i synsviklen?

Det kunne være, at man alligevel skulle droppe at købe spillet. Dårlig framerate og lag kan jeg ikke leve med. En af grundende til at jeg allerede har lagt Unreal Championship på hylden. Det spil var simpelthen en joke. Fatter slet ikke, at de udgav det. Burde nok lige være finpudset lidt...
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 17/05-03 19:35, rettet 17/05-03 19:36 
Enfen >

Hvad er der dårligt med henblik på lyden i forhold til Moto GP?

Motorlyden er lidt tam på ens bike og det gør det svært at høre hvornår man skal skifte gear, men motorlyden på modkørerne er rigtig godt lavet. Feks lyder det overdrevet fedt når en 1000cc 4 takter drøner forbi en med over 300 kmt...det skal opleves

Du skriver, at der er ustabil framerate. Hvor tit er det? Er det så snart der er mere end et par spillere i synsviklen?

Det virker som om at spillet ikke understøtter PAL 60 og derfor køre det ikke helt så flydende som motogp1(Kan godt være det er mit fjernsyn det er galt med, så jeg tester det på mine forældre B&O imorgen), men det er ikke noget der ødelægger spil oplevelsen på samme måde som i UC
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SolaegSolaegSkrevet 17/05-03 19:37 
Paasch >
Motorlyden er lidt tam på ens bike og det gør det svært at høre hvornår man skal skifte gear, men motorlyden på modkørerne er rigtig godt lavet. Feks lyder det overdrevet fedt når en 1000cc 4 takter drøner forbi en med over 300 kmt...det skal opleves

Pyha, så er det godt, at man ikke kan finde ud af manual gear :D
APHAPHSkrevet 17/05-03 19:39 
man SKAL kører med manual gear hvis man vil gøre sig forhåbninger om at komme højt op på ranglisten i motogp
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
quadquadSkrevet 17/05-03 19:41 
Det gør vi andre ikke :D
SolaegSolaegSkrevet 17/05-03 19:49 
Det ved, jeg godt Paasch! Så må jeg vel satse på sports og fps spillene ;-)
enfenenfenSkrevet 17/05-03 20:14, rettet 17/05-03 20:20 
Paasch >
Motorlyden er lidt tam på ens bike og det gør det svært at høre hvornår man skal skifte gear, men motorlyden på modkørerne er rigtig godt lavet. Feks lyder det overdrevet fedt når en 1000cc 4 takter drøner forbi en med over 300 kmt...det skal opleves

Kan man kun køre med 1000cc bikes, eller er der også 500cc?

Hvordan er det med ranking systemet, hvis det altså er muligt at kører med 500cc og 1000cc. Bliver der sorteret efter cc eller bliver de bare lagt under samme ranking? Hvis sidstnævnte er tilfældet, så kan det i hvert fald ikke betale sig, at tage en 500cc - ligesom det er tilfældet med de forskellige bikes i Moto GP.

Det virker som om at spillet ikke understøtter PAL 60 og derfor køre det ikke helt så flydende som motogp1(Kan godt være det er mit fjernsyn det er galt med, så jeg tester det på mine forældre B&O imorgen), men det er ikke noget der ødelægger spil oplevelsen på samme måde som i UC

Du vender lige tilbage med svar, når du har testet ikke.

EDIT:
Hvordan er den nye paint job funktion?
What is the Matrix?
BrummelumBrummelumSkrevet 17/05-03 20:39 
Forskellen på en 1000cc 4-takter og 500cc 2-takter er altså ikke så stor i real life. 500cc har lidt færre heste men til gengæld er den lettere og dermed hurtigere i svingene.

Hvor stor de har valgt at gøre forskellen i MotoGP 2 ved jeg så ikke.
XBL Gamertag: Brummelum
APHAPHSkrevet 17/05-03 20:43 
man kan køre på 1000cc og 500cc bikes og der er da ingen tvivl om at 1000cc er de hurtigste, men de er også langt svære at manurere...

Ranglisten bliver udregnet på samme måde som i motogp1 og der er ingen seperat rangliste for dem der vælger at køre på 500cc

Jeg har ikke testet paint job funktionen, men efter hvad jeg har læst skulle det ikke være noget særligt
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 17/05-03 23:51, rettet 17/05-03 23:52 
Glemte helt at spørge om, hvordan spillet generelt er. Hvordan er det i forhold til Moto GP? Her tænker jeg blandt andet på grafikken og gameplayet.

På de forskellige sites skriver de, at grafikken er forbedret, men at det er i småtingsafdelingen.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 18/05-03 00:08 
Grafisk er spillet dimentioner forand sin forgænger og det er et af de aller flotteste spil der er udgivet på xb. Spillet har fået meget detalieret textures og flotte lysefekter, baggrundene samt tilskuer er også blevet mere detalieret...men som sagt tidligere lide det af en lidt ustabil framerate

Generelt virker det som om at spillet er blevet en del svære end motogp1...Aién giver en rigtig god modstand, så man skal virkelig tage sig sammen hvis man vil unlocke en full costum bike (ingen på live har unlocked alle stat points endnu)..

spillet byder denne gang på hele 16 baner og de 6 nye baner er:

Rio - Brasilien

Phapisa (Welkom) - Syd Afrika

Catalunya - Spanien

Estoril - Portugal

Motegil - Japan

Sapang - Malaysia

og følgende baner er blevet remodeleret:

Le mans - Frankrig

Suzuka - Japan

Assen - Holland

så alt i alt føles det som et helt andet spil end motogp1 men det er stadigvæk anbefalingsværdigt og efter min mening også et bedre spil end forgængeren
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
JloweJloweSkrevet 18/05-03 00:57 
Fuck man!! Købte RTCW i dag og har lige gennemført halvdelen af spillet på coop. Vi er lige stoppet - og nu skal vi fan'me til at gennemføre banerne igen fordi den ikke gemme ens progress på coop. Totalt nedtur at skulle spille alle de baner på single player blot for at åbne op for banerne !!!! Nogen der har cheats (alle baner) til spillet?
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/05-03 14:34 
Sorry mate.... Den eneste kode jeg kender er at når du gennemføre spillet i single eller co-op så åbne du Wolfenstein 3D oP!
Well crucify the insincere tonight...
BatemanBatemanSkrevet 20/05-03 15:43 
øøøh...gemmer den ikke ens progress i Coop???....
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
ValkyrieValkyrieSkrevet 20/05-03 16:47 
Nope...... Men spillet kan klares hurtigt når man først kender det!
Well crucify the insincere tonight...
SolaegSolaegSkrevet 21/05-03 14:14 
Jeg overvejer at bestille RtCW fra Amazon.co.uk, men har lidt svært ved at se deres priser. Prisen på er vist 29,95 pund.

Men er det et sikker tog godt sted at handle? Så vidt jeg kan se koster forsendelse til Danmark for et konsolspil ca. 6 pund.
RaGeRaGeSkrevet 21/05-03 16:44, rettet 21/05-03 16:51 
Er der nogen som har set RTCW i de danske butikker? Jeg har godt nok selv fået fat i et eksemplar, men jeg skal skaffe det til en af mine venner. Hverken Fona, Merlin eller andre i min omegn har spillet på lager (alle danske online-shops melder udsolgt af RTCW). Håber der er nogen som ved hvor man kan skaffe spillet eller evt. købe det for mig, hvis jeg overfører de nødvendige penge + porto. Jeg skal helst have spillet til på fredag, så det er ret vigtigt.

Plzz... help me!

Nu har min ven fået mit eksemplar af RTCW, så nu mangler jeg selv et - nogen som vil hjælpe lidt?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
FeldthausFeldthausSkrevet 21/05-03 16:53 
ebgames har det til 500

rtcw til 500 kr.
gamertag: FELDTHAUS DK
PlaykidPlaykidSkrevet 21/05-03 16:55 
Nej, det har de ikke:P
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 21/05-03 16:57 
Men RaGe, har du prøvet www.coolshop.dk ?
Jeg kan ikke se om de har det på lager, men...

Rtcw 449 kr.
Spiller nu: Halo 3
RaGeRaGeSkrevet 21/05-03 17:10 
Coolshop.dk leverer jo først spillet om 100 år og desuden, så får man ingen ordrebekræftelse, så man ikke ved om de har modtaget ens bestilling eller om spillet er på lager.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SolaegSolaegSkrevet 21/05-03 19:31 
Nogen der kender lidt til Amazon.co.uk?^^ Evt leveringstid m.m.
RaGeRaGeSkrevet 21/05-03 21:46, rettet 21/05-03 21:47 
Hmmm.. har lige modtaget et ekstra RTCW i dag fra coolshop.dk (woohoo), så jeg kommer i hvert fald online i morgen! Håber jag kan blive lige så god som i UC (er blevet kaldt DK's bedste uofficielle UC spiller op til flere gange).
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
quadquadSkrevet 21/05-03 21:50 
(Og jeg er blevet danmarks uofficelle bedste 7-kabalemester flere gange)

;P

Jeg skal self. have RtCW når i bliver trætte af det og sælger mig det billigt, kan i så lige svare på om Auto-aim funker på live? :)
RaGeRaGeSkrevet 21/05-03 21:53 
Auto aim sux! Tror det er slået fra online i RTCW.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BatemanBatemanSkrevet 21/05-03 23:41 
Jeps..ingen autoaim til dig, Wagner!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
quadquadSkrevet 21/05-03 23:59 
Så vil jeg også have den mus til Xbox NU :D
ckruseckruseSkrevet 22/05-03 12:56 
Hvorfor da det? I Halo fungerede styringen perfekt når man skulle sigte, i hvert fald efter min mening...
SolaegSolaegSkrevet 22/05-03 14:21 
Hvis du har spillet mod Wagner, vil du vide, at han kraftigt har brug for en mus! :D
PlaykidPlaykidSkrevet 22/05-03 14:54 
RaGe >
Hmmm.. har lige modtaget et ekstra RTCW i dag fra coolshop.dk (woohoo), så jeg kommer i hvert fald online i morgen! Håber jag kan blive lige så god som i UC (er blevet kaldt DK's bedste uofficielle UC spiller op til flere gange).

Har du et i overskud du vil sælge måske:)

Jeg har vært i 2 Fona i lyngby, 1 merlin og 1 bog og ide. ingen af dem havde nogen oplysninger om hvornår de fik spillet hjem:P

Fona i Hørsholm eller fredgaard har heller ikke været for meget bevendte;(
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 22/05-03 15:47, rettet 22/05-03 15:48 
Så fik jeg også mit RTCW TOW :)

Jeg er altså på i aften...
What is the Matrix?
quadquadSkrevet 22/05-03 15:53 
Griberg >
Hvis du har spillet mod Wagner, vil du vide, at han kraftigt har brug for en mus! :D

Ha, nu har du heller ikke set mig i GR ;)
eller UT :D
SolaegSolaegSkrevet 22/05-03 16:49 
Hehe, nej måske ikke, men så længe jeg kan kører en terror mod din kontrol med en controller, gør jeg det da. :D
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/05-03 17:34 
Hey, Enfen! Jeg så du var på, men det lød ikke som om vi kunne tale sammen?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
enfenenfenSkrevet 22/05-03 20:26 
Men det kunne vi jo godt, men jeg havde bare ikke set du var kommet på, så jeg talte kun engelsk :)

Men vi "fandt da hinanden" senere :)
What is the Matrix?
98 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig