X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

IGN: RtCW - 9.3


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/05-03 10:40 
Jup, 9.3 hos IGN, og så vidt jeg har kunnet forstå på de amerikanere, der har spillet, så kører det fantastisk godt online.
Can't wait!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
98 emne(r).
1 2 > »

Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/05-03 10:40 
Jup, 9.3 hos IGN, og så vidt jeg har kunnet forstå på de amerikanere, der har spillet, så kører det fantastisk godt online.
Can't wait!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
MrCaseMrCaseSkrevet 08/05-03 11:04 
Du har helt ret... det virker som spillet der vil besvare vores online-fps-bønner!

Jeg vil gerne spille GR men det er bare så ringe udført... så jeg venter også spændt på wolfie....

(Dog står PSO højere på min ønskeseddel)
Have you considered sucking less?
OkottaOkottaSkrevet 08/05-03 11:17, rettet 08/05-03 11:27 
Too bad med alle de framerate problemer, på Xbox udgaven.

Jeg mener....30 fps i singleplayer, det MESTE af tiden, når jeg får langt over 60 på min PC udgave.

Coop var grunden til at jeg ville ha' Xbox udgaven, men selv der dropper frameraten under 30 fps, meget af tiden. Jeg mener at Halo havde 30 fps konstant....selv i COOP; Sådan føltes det ihvertfald.

Try before you buy, ville jeg mene, men hvis Xbox Live delen fungerer som den skal, så er det fristende.

EDIT : Har lige set IGN's videoreview af spillet, og den framerate er altså ikke god. Hvis man så vil spille det i COOP, skal man regne med endnu dårligere framerates...ifølge IGN.

Jeg tror jeg holder mig til Halo, og så Wolfenstein på min PC.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/05-03 11:18 
Enig med mr case...... Jeg køber både PSO og Wolfie, til Sommer, ved sommerferien, også lukker jeg mig inde..... LOL....... Ses online;)

Wolfie for nok 5,4 hos gamespot..... De er fuldkommen ligeglade med multiplayer hvis single player sutter:/
Well crucify the insincere tonight...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/05-03 12:23, rettet 08/05-03 12:29 
Jep, min plan er også at bruge min sommerferie sammen med Wolf og Live :)

Okotta:
Mht. til framerateproblemer, så siger folk, at den ligger mellem 40-60. Hvis du læser IGNs preview, eller har prøvet demoen, så ville du nok se anderledes på det...
Halo har langtfra en stabil framerate (specielt i coop) - men det er fedt alligevel.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
PlaykidPlaykidSkrevet 08/05-03 12:28 
Uanset hvad, så skal jeg have det spil:)
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 08/05-03 12:41 
DeluxScan >
Okotta:
Mht. til framerateproblemer, så siger folk, at den ligger mellem 40-60. Hvis du læser IGNs preview, eller har prøvet demoen, så ville du nok se anderledes på det...
Halo har langtfra en stabil framerate (specielt i coop) - men det er fedt alligevel.

Jeg kigger på spillet, i IGN's videoreview; Deri ser frameraten ikke overvældende god ud.

Når IGN siger, at frameraten ligger på omkring 30, og dykker derunder i singleplayer og coop, så tror jeg næppe du skal tro på folk, som fortæller dig, at den ligger på omkring 60 fps.

Man behøver bare SE på IGN's videoreview, for at blive overbevist om, at det spil altså ikke er i nærheden af 60 fps; Flere steder i videoen, er frameraten sågar under 30, og det i singleplayer(!)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/05-03 12:57 
Jeg regner aldrig videoreviews for noget. Jeg har prøvet demoen, og jeg er fuldt tilfreds med frameraten, så hvad vi tror den er på kan være ligegyldigt :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
OkottaOkottaSkrevet 08/05-03 13:05 
Hvis jeg spiller spillet, og er tilfreds med frameraten, så kan alt andet være ligegyldigt.

Dog synes jeg det er ringe, at man ikke gider optimere et næsten 2 år gammelt PC spil, til Xbox, så denne nye version kører ligeså flydende som PC versionen gør det.

Jeg mener....skulle der mon være noget i vejen for, at Xbox udgaven af RTCW kørte 60 fps? Det burde hardwaren da nok ku klare...eller..? Eller så i det mindste 30 fps da, uden slowdown? Spillet ER altså ikke helt nyt længere, og burde måske ha' haft et par extra måneder i udviklingen, før man udgav det til Xbox; Så ku' man ha' brugt tiden på at optimere grafikmotoren :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
TurricanTurricanSkrevet 08/05-03 13:32 
Okotta >
Dog synes jeg det er ringe, at man ikke gider optimere et næsten 2 år gammelt PC spil, til Xbox, så denne nye version kører ligeså flydende som PC versionen gør det.

Jeg mener....skulle der mon være noget i vejen for, at Xbox udgaven af RTCW kørte 60 fps?

En Xbox ville aldrig kune køre RTCW i fuld detaljerigdom i 60 Hz. Selvom Quake 3 motoren er gammel, er den kraftigt modificeret, og spillet trækker ret heftigt på hardwaren. Jeg håber inderligt at RTCW ikke bliver en lige så ringe PC konvertering som Unreal Championchip. RTCW er efter min mening den eneste rigtige CS basker, og kan det overføres til Live, så behøver jeg ikke købe nye spil i et år eller to...

50 spillere på en Marketgarden server over Live.... Det kunne være det vildeste....
The Gods pause for a moment...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/05-03 13:33 
Max. er 16 spillere.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
TurricanTurricanSkrevet 08/05-03 13:35 
Nedtur. Det er bare for lidt...
The Gods pause for a moment...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/05-03 13:35 
Joeh, men lad os nu se...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/05-03 13:37 
Okotta-Måske...... Hvem ved? Så vidt jeg ved var det hold, der laver Wolf til Xbox ny med Xboxen som platform, og lad os ikke glemme alle de opgraderinger spillet har fået!

Så vidt jeg ved er der nye X fjender..... F.eks. en robot hund fra Wolf 3D, med to maskinkanoner, såvel som en shotgun, x shield, holy cross, andre nye fjender, stealth system, optimeret grafik, headshot feature(ved ikke om pc versionen havde det), nye skygge systemer, mange mange live features, co-op, system link, downloadable content, nye baner i MP, 7 nye baner i single der forgår i egypten og det er også rart at, så vidt jeg har hørt at hvis man spiller coop er der også lidt historie i det.... Det var på en måde lidt surt de ikke fik gjort noget ud af det i spil som perfect dark og halo!

Alt dette har jeg ihvert fald læst, og jeg køber det for Live.... Og når Phantasy Star online kommer ud... Så yes!!!!!!!

Det Zelda gamecube bundle må vente:(
Well crucify the insincere tonight...
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/05-03 13:39 
Turrican >
Nedtur. Det er bare for lidt...

LLAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGG..... 50 SPillere?

Nu spiller jeg selv BF1942 og der er en bane der hedder market garden...... Sikker på du ikke mener det?

Så vidt jeg ved understøtter RtCW på PC kun 30!

16 er helt fint..... 4 var fint i Halo! Der er jeg sikker på flere af os kunne skrive under på!


Og jeg er sikker på RtCW kunne konveteres til Xbox i fuld detalje...... Se på Halo 2..... udviklerne har bare ikke brugt Xboxens hardware ordentligt!
Well crucify the insincere tonight...
OkottaOkottaSkrevet 08/05-03 13:44 
Public EnemY >
Og jeg er sikker på RtCW kunne konveteres til Xbox i fuld detalje...... Se på Halo 2..... udviklerne har bare ikke brugt Xboxens hardware ordentligt!

Yeah right....i samme opløsning, og med samme framerate? Dream on.

Har du iøvrigt SET Halo 2 endnu? Nej vel.

Halo 2 kommer ikke til at køre 60 fps på Xbox.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 08/05-03 13:45 
Okotta >
Hvis jeg spiller spillet, og er tilfreds med frameraten, så kan alt andet være ligegyldigt.

Nu får spillet jo en god anmeldelse, så frameraten må efter IGNs mening være god nok.

Kan det bare køre som Halo. Bemærk her at Halo også nogen gange falder lidt i framerate. Særligt i coop. Alligevel var det en fantastisk oplevelse. Det samme kan vel siges om Perfect Dark.

Skal de holde 60 fps i coop, må de nok begrænse spillet, som det ses ved Timesplitters 2. Så hellere at de laver et rigtigt godt spil!
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 08/05-03 13:46, rettet 08/05-03 13:46 
Okotta >
Halo 2 kommer ikke til at køre 60 fps på Xbox.

At dømme efter traileren er 30 nok mest sandsynligt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
TurricanTurricanSkrevet 08/05-03 14:37 
Public EnemY >
Turrican >
Nedtur. Det er bare for lidt...

LLAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGG..... 50 SPillere?


RTCW understøtter op til 64 spillere. Der findes servere hvor Marketgarden kører med 64 spillere, men de fleste servere kører nu med 50. Og der er ingen problemer med lag. De bliver selvfølgelig også hosted med en ordentlig båndbredde. Det samme kan selvfølgelig gøres med en Xbox, så en begrænsning på 16 spillere er da at skyde sig i foden. RTCW bliver først rigtig fedt online, når banerne er så store at der skal ordentlig taktik for at vinde, og det kræver selvfølgelig også en del spillere at tære på.

Jeg kender godt BF, og nej, det er ikke det samme.
The Gods pause for a moment...
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/05-03 17:00 
Okotta >
Public EnemY >
Og jeg er sikker på RtCW kunne konveteres til Xbox i fuld detalje...... Se på Halo 2..... udviklerne har bare ikke brugt Xboxens hardware ordentligt!

Yeah right....i samme opløsning, og med samme framerate? Dream on.

Har du iøvrigt SET Halo 2 endnu? Nej vel.

Halo 2 kommer ikke til at køre 60 fps på Xbox.



LOL...... Framerate er jo ikke alt.... kig på lyseffekterne..... Den trailer viser in game enginen! Det er nok for mig.... Seriøst, det er uden sammenligning..... Alle de køretøjer online, og bare det fact at voice comm. tager en helveds masse bredbånd!

Desuden er RtCW jo ikke bygget op´fra Xboxen, men er bare en port!
Well crucify the insincere tonight...
TobbiTobbiSkrevet 08/05-03 21:23 
... al den snak om framerate...
ka' det ikke være lige meget. Hvis jeg har et herre fedt spil men det kun kører 25 fps, så vil jeg da spille det alligevel.

Har selv aldrig haft bogle problemer med Halo og så er jeg ligeglad om det kører 10, 25, 50 eller 100 fps.

bare lige min mening :-)

og CS fx. er jo heller ikke noget grafisk vidunder efterhånden, men derfor lever det jo i bedste velgående.
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
SolaegSolaegSkrevet 08/05-03 21:28 
Nej, CS er bestemt ikke noget grafisk vidunder, men det kører da med en god framerate.

Jeg tror nu nok, at det et eller andet sted vil have en betydning for dig, om spillet kører med 10 eller 100 fps... :-p
TobbiTobbiSkrevet 08/05-03 21:31 
joo, du har jo selvfølgelig ret.. :-)

men alligevel er det spild af tid at diskutere om det kører med 30 eller 50 fps..., hvis det bare spiller ok.
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
PlaykidPlaykidSkrevet 08/05-03 21:32 
Er det overhovedet muligt at se hvor mange Fps et spil kører på, jeg kan i hvertfald ikke se det...
Spiller nu: Halo 3
SolaegSolaegSkrevet 08/05-03 21:53 
Gode øjne? ;-)

Ej, jeg ved ikke med konsol-spil, men en del pc-spil skal der bare lige skrives lidt i consolen.

Mon ikke "konsol-nørderne" har en ganske fortræffelig metode?
quadquadSkrevet 08/05-03 22:03 
I CS er flest mulige fps altafgørende :)

Måske ikke i starten, men senere kan man virkelig mærke det...:)
PriestPriestSkrevet 08/05-03 22:49, rettet 08/05-03 22:51 
DeluxScan >
Jup, 9.3 hos IGN, og så vidt jeg har kunnet forstå på de amerikanere, der har spillet, så kører det fantastisk godt online.
Can't wait!

Nu har jeg så kigget lidt på diverse steder på nettet og efter hvad jeg har læst, så skulle spillet køre rimeligt dårligt online. Det lagger endnu mere end UC og GR ved selv få antal spillere.
RTCW var det eneste spil, som jeg havde set frem til på Xboxen og så viser det sig at være en så stor skuffelse. At der mangler dedikerede servere til dette spil, er et stort minus og hvis MS ikke snart tager sig sammen og får stillet nogle servere til rådighed til de spil, som har brug for det, så opsiger jeg mit Xbox Live abbonement og sælger min Xbox, eller degraderer den til kun at være en dvdafspiller!
Godt man også ejer en GameCube, siger jeg bare!
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 08/05-03 23:51, rettet 08/05-03 23:52 
Okotta >
Har du iøvrigt SET Halo 2 endnu? Nej vel.
Halo 2 kommer ikke til at køre 60 fps på Xbox.

Udtal dig nu ikke om noget du endnu ikke kan være sikker på. Vi får mere at se til Halo 2 til E3 messen og mon ikke Bungie har nogle lækkerier i posen til os. Med hensyn til spillets udseende så har vi, i traileren fra sidste år, set hvad den nye engine var i stand til og jeg er ovrebevist om at vi vil se den grafik, formodenligt endnu bedre i det endelige spil. Om det kommer til at køre i 60 fps er endnu engang et spørgsmål om hvor bad-ass udviklerne er. Desuden ville du, hvis du havde læst den 10 siders Halo 2 artikel i OXM, vide at Bungie går efter de 60 fps, men okay - det kan de jo altid sige, og ikke desto mindre er det da et godt mål ;)

Jeg forbeholder mig retten til at håbe og bede til at dette spil bliver det bedste inden for sin genre, men jeg vil som sagt ikke være i stand til andet end at håbe, før spillet rent faktisk er udkommet :(
I win, you loose
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/05-03 11:01 
Mmmm... Så fik jeg Wolf fra Betafon. Nu skal der games!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
APHAPHSkrevet 16/05-03 11:04 
jeg får formenligt wolfie og motogp2 imorgen, men Delux kan du ikke skrive kort hvad dit foreløbigt indtryk af spillet er??
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/05-03 11:54 
Jeg kan da give mit single player demo indtryk hvis det skulle være?:P

Ret god styring....... Du hopper på left trigger(Halo grenade knappen)..... Du skyder på right trigger, som i mange andre shotters..... Du reloader ved at trykke højre trigger ned.... Og du skifte våben ved at trykke på B... Din action knap er X, som du kan trykke på når du ser et brev eller en anden ting der kan smadres med hænderne. Din journal kan ses på Hvid knap tror jeg det er, og du sparker med sort... Demoen er hurtig flydende og grafikken ligner PC versionen på en meget stærk computer IMO. AIen er god, og det er helt klart spooky i det slot:)

Priest-Er RtCW det eneste du ser frem til på Xbox?
Jeg har altså hørt det præsist modsatte ang lag!

IGN: "Not only is Wolfenstein the most fun Xbox Live game, it also offers the most complete and intelligent Live interface. No longer will gamers be kicked to the curb after a game is over. Instead, gamers stay within the same group and can switch to another game mode and change game situations at any time. Find your friends, stay with them and play for three hours if you want. There are tons of options included as well -- Require even teams, make minor adjustments to how the games are played, switch classes, change teams, watch the game as a spectator, and more.

This is hands down the best Xbox Live experience to date. "

Det tyder på at IGN syntes online var godt, og de nævner ikke lag overhovdet..... Bare at det køre som en drøm!

Men hvis du taler om sådan noget her, som gamespot siger i deres review:

"The multiplayer mode's other problems are technical. Like Unreal Championship before it, Return to Castle Wolfenstein can suffer from some pretty awful lag when you're connected to a bad server. As of this writing, the bad servers seemed to outnumber the good, lag-free servers, but as most things go with online games, this could change at any time. Suffice it to say that it's definitely possible to find a smooth, perfectly playable server, but don't expect to find one terribly often using the quick match option."

Så er det jo fordi der er dårlige servere..... Folk må lære at forstå at man ikke bare kan hoste 16 mennesker lagfree med et upstream på 128! Men de skriver også at det kan rende totalt silky smooth.....
Well crucify the insincere tonight...
BrummelumBrummelumSkrevet 16/05-03 12:12 
Så fik jeg også bestilt et eksemplar af MotoGP 2 og RTCW hos Gameplay, så er jeg forhåbenlig klar til at game engang i næste uge.
XBL Gamertag: Brummelum
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/05-03 12:29, rettet 16/05-03 12:30 
Well, nu har jeg kun spillet et part timer, men indtil nu ser spillet ud til at være alt det, jeg håbede på.
Single play er som vi kender det - bare med lidt nye missioner i egypten. Jeg er 6 missioner igennem dem, og selvom der er ok, så glæder jeg mig til jeg når de oprindelige baner - de er mere freaky.
Grafikken er fin og kører omtrent som Halo. Der er dog enkelt gange, hvor det hele sløver lidt ned, men det gør nu ikke så meget.
Co-op har jeg kun testet for at få frameraten, og den ser ud til at køre omtrent som single play. Lækkert!

Online lykkedes det mig at finde mange gode servere, men jeg fandt aldrig en med mere end 3 spillere udover mig selv. Lag er ikke noget problem, hvis man tænker sig om, inden man joiner eller hoster et spil. Brug altid OptiMatch!

EDIT: Man kan i øvrigt selv indstille sine controls til perfektion.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
APHAPHSkrevet 16/05-03 12:39, rettet 16/05-03 12:43 
er det rigtigt at man ikke kan save i co-op?

EDIT: lige et spørgsmål mere...hvor mange forskellige multiplayer modes og baner indholder spillet?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
FeldthausFeldthausSkrevet 16/05-03 12:45 
troede sku ikke det ville for så fantastiske høje karekterer hos IGN. Har selv bestilt dette og moto gp 2 i går :P
gamertag: FELDTHAUS DK
APHAPHSkrevet 16/05-03 12:48, rettet 16/05-03 12:49 
ING. giver normalt forholdsvis høje karaktere...ihvertfald samlignet med gamespot (RTCW fik 8,2 på GS)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
FeldthausFeldthausSkrevet 16/05-03 12:50 
k, men når mit kommer fra gameplay i næste uge så skal der sku gammes.
ps. sender de ikke også lørdag i England
gamertag: FELDTHAUS DK
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/05-03 16:45, rettet 16/05-03 16:46 
Man kan ikke gemme i co-op.

Jeg gider ikke lige tælle alle banerne, men der er flere end til PC.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JloweJloweSkrevet 16/05-03 17:09 
EB games har spillet som UDE NU på deres hjemmeside.
Er det allerede udkommet i DK? Det ville være nice...
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/05-03 18:05 
jeg lagde også mærke til at det skulle være på gaden nu!


Men er det, eller er EB games bare hurtige?:P
Well crucify the insincere tonight...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 16/05-03 18:16 
ja det er udkommet nu, har release idag, men det er jo helligdag, så de fleste butikker solgte det vel fra igår. jeg gjorde:o)
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/05-03 18:22 
Nogen herinde, der smutter ud og køber det i morgen?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SoqratesSoqratesSkrevet 16/05-03 18:32 
Jeg bestilte det ihvertfald fra Gameplay.co.uk idag, og da det ikke er helligdag i England håber jeg på det kommer Mandag.
APHAPHSkrevet 16/05-03 19:51, rettet 16/05-03 19:55 
som sagt forventer jeg at modtage spillet imorgen, da gameplay afsendte spillet i onsdags
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/05-03 20:13 
DeluxScan >
Nogen herinde, der smutter ud og køber det i morgen?

Jeg skylder 3000 væk, men jeg skal se hvad jeg kan gøre:P

Det er fandme sidste gang jeg køber 7 Xboxspil i et hug:O
Well crucify the insincere tonight...
BeanoBeanoSkrevet 17/05-03 13:19 
Bare rolig... GP2 er ikke ude i USA endnu :)
APHAPHSkrevet 17/05-03 13:32, rettet 17/05-03 13:33 
ved i hvad?? jeg har lige modtaget Wolfie og MGP2 med posten :) weeee
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/05-03 14:13 
Så kom ind og spil!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SoqratesSoqratesSkrevet 17/05-03 14:33 
Fik også en mail idag om at spillet var blevet afsendt, men hvor lang tid tager det før jeg modtager det fra gameplay? Delux scan og Paash jeg skal nok smadre jer med min medic snarest muligt :=).
APHAPHSkrevet 17/05-03 14:40, rettet 17/05-03 14:41 
jeg skal da nok love for jeg trækker mine ord i mig igen med at erobre en høj placering på motogp2 ranglisten...ihvertfald foreløbigt :)

Spillet ligner ikke specielt meget sin forgænger, da det er blevet meget sværer at håndtere ens bike og generelt er spillet blevet mere simulationsagtigt...
En af de ting der irriterede mig mest ved mgp1, var at alle glitchede og lavede shortcuts konstant, men nu bliver ens omgangstid annuleret hvis man forlader banen.. så må man håbe at det betyder af vi får en clean rangliste..

en anden kærkommen feature er at man nu bliver ghostrider hvis man forsøger at køre den forkerte vej rundt på banen, det skulle ihvertfald forhindre de lamers som var i motogp1 i at ødelægge spiloplevelsen af andre..

minuser:

Lidt ustabil framerate
Dårlig motor lyd
Ufatteligt svært at styre 1000cc maskinerne...men det er nok bare mig der er noget galt med :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
98 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig