X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

De kære små...


Svar
Alf81Alf81Skrevet 06/05-05 16:08, rettet 06/05-05 20:15 
For mindre end et lille års tid siden, så jeg mig nødsaget til at pakke hele samlingen væk da jeg skulle forlade min lejlighed for at tage til Jamaica nogle måneder.

Det hele foregik meget hektisk da vi først fandt nye lejere få uger inden afrejse. Nogle kasser blev afleveret hos min mor andre hos min kæreste og nogle andre andre steder i Århus...

Efter at være kommet hjem og fundet en ny lejlighed gik der et stykke tid inden jeg igen havde skrabet alle kasser ind og var begyndt at spekulere i at det måske var en god ide at sælge nogle af konsollerne for kun at samle på arcade.

Var så i forrige uge hjemme hos min mor efter den sidste kasse med spil og kom sådan til at fortryde mine MEGET syndige tanker ang. salg af konsoller og fik det faktisk som om jeg skyldte hver enkelt af alle de kære små en undskyldning. :(

Lidt apropos tråden 'Realisme? Jeg vil charmeres!' Bølgede nostalgien ind over mig, endda i så store kaskader ingen tanke lignende igen kan snige sig ind i min nu raske hjerne.
Ting om dét og pis.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/05-05 18:36 
Godt du er blevet rask igen. Det lyder til at det var lige ved at gå galt.
Alf81Alf81Skrevet 06/05-05 19:59, rettet 06/05-05 20:35 
Grunden til tråden er også bekræftelse på at interessen for de forskellige genre bølger meget for mit vedkommende. Kan altid uanset humøret, game fight-spil, shmups og andre arcade relaterede spil mens de 'store' eventyr bare ikke tiltrækker mig i perioder og glemmer ofte i de perioder hvor mange timer/underholdning jeg har lagt bag mig i feks Snes rpg'er, survival-horror's til Ps eller fiskeri til Dc.

Kunne have smidt dette i 'Realisme? Jeg vil charmeres!' Men da jeg mener at dettte måske er et problem andre har kæmpet med, siger dette bare de ikke er alene og at der en grund til man elsker konsoller. Hvis det ikke er tilfældet må man bare slå denne tråd hen som en hyggelig
anekdote ;)
Ting om dét og pis.
Per SPer SSkrevet 06/05-05 20:18, rettet 06/05-05 20:36 
Er du venlig at tilpasse din tekst fornuftigt, så den bliver lidt lettere at gennemlæse? Det er absolut fin læsning, det ser bare ud som om det er kastet ind med skovl. :)

EDIT: Takker.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig