X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vurdering af Game & Watch: Micky Mouse


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/05-05 13:33 
Fornyligt er jeg blevet klar over at Game & Watch maskiner er relativt eftertragtede af samlere. Jeg kom en dag i tanke om at jeg for mange år siden havde fået et "bip-bip"spil af mine bedsteforældre efter en rejse til Australien. Jeg mente at kunne huske at maskinen havde skriften "Game & Watch" indprintet.

Efter en længere gennemgang af skabe og andre gemmer fandt jeg den lille røde tingest frem - og ganske rigtigt det var et G&W.

Ganske vist er der nogle ridser hist og her, men den virker upåklageligt. Æsken smed jeg desværre, i alt min ungdommelige uvidenhed ud.

Jeg aner overhovedet ingenting om hvad man kan få for et sådan en eller hvor sjælden den er. Derfor søger jeg en vurdering.

Et billed (desværre i dårlig kvalitet) kan ses herunder.

Game & Watch!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 05/05-05 13:50 
Et par hundrede kroner.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 05/05-05 16:00 
Højst. Det er et af de mindre interessante G&W-spil.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=187&item=8188659785&rd=1 <- et eksempel fra eBay
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/05-05 18:13 
Sumez>
Højst. Det er et af de mindre interessante G&W-spil.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=187&item=8188659785&rd=1 <- et eksempel fra eBay

Er lidt forvirret over dit link. Er det ikke bare en russisk kopi lavet af Electronica? Eller er det nogenlunde det samme?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 05/05-05 18:18 
Samme spil, men samlerværdien og prisen kan vel ikke direkte sammenlignes...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 12/09-08 17:29 
Jeg sidder her met et originalt Donkey Kong. Standen er ikke den bedste, man kan se at det har været brugt. Er der købere til den slags, og hvad ville I tro at prisen ville være?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ElgenElgenSkrevet 12/09-08 19:22 
};-)

Kig i handelssektionen
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 12/09-08 20:23 
Yep meget mere end 100kr skal man nok ikke regnemed for DK, det var meget udbredt. Jeg har også selv en kopi i ret god stand, som jeg fik i fødselsdagsopgave for få år siden. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 12/09-08 22:12 
Det rette sted kan man vel godt få 250 for det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig