X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gauntlet: Seven Sorrows


Svar
WehnerWehnerSkrevet 04/05-05 13:56, rettet 28/05-05 14:07 
Så er det officielt - vi når at få endnu et Gauntlet-spil i denne generation til PS2 og Xbox. En titel, jeg helt klart ser frem til, selvom den sikkert bliver halvslatten :)

Edit: Link rettet
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 04/05-05 13:57 
Det er nu flere måneder siden, det blev annonceret :) Meget mærkeligt er det, at John Romero (eller var det Carmack? kan aldrig kende forskel på de to...) er ansvarlig for det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 04/05-05 14:02 
Det er Romero. Carmack er nemlig en succes :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 04/05-05 15:36 
Carmack laver da raketter og mobilspil nu :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 04/05-05 23:56, rettet 04/05-05 23:56 
Har Gauntlet nogensinde været andet end halvslattent? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 05/05-05 00:03 
Det første Gauntlet var for sin tid fantastisk.

Legends og Dark Legacy er halvslatne på den fede måde :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 05/05-05 00:10 
Du kan evt. tage med til Runes museumsåbning og holde en dyst med en af dine kammerater om hvem der kan holde længst tid i Gauntlet før i bliver træt af det. Jeg holder på at i ikke engang når at opbruge den første tokrone. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 05/05-05 00:12 
Nu bliver Wehner jo ikke træt af Gauntlet. Heller ikke her. Personligt er jeg enig med Sumez. Det har aldrig været ret godt. Nyskabende på flere punkter, men aldrig ret godt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 05/05-05 02:35 
Gaku, Bede, min bror og jeg spillede skam 4-player, da vi var i Sporup. Og det var stadig sjovt. Selvfølgelig spillede vi ikke i timevis, og det ældes ikke på samme måde som Bubble Bobble, Silk Worm og Wonder Boy in Monster Land, men det var stadig sjovt.

I gamle dage kunne man snildt bruge en hel eftermiddag på det nede på grillen. Min bror og jeg var i sin tid på Aalborg-turne, hvor vi gik efter at sætte rekorder på alle Aalborgs griller, for maskinen gemte high-score-listen, selv når den blev slukket. Det var tider! Og dengang var det altså godt. Men det er jo formålsløst at diskutere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/05-05 05:23 
Jeg har spillet Dark Legacy 4-player utrolig meget. Glæder mig til det nyeste skud på stammen.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/05-05 09:21 
Jeg er enig med Wehner, og til min egen overraskelse har jeg også spillet en del Dark Legacy... selvom det er "slattent". :D
RJKRJKSkrevet 05/05-05 11:46 
Jeg har også spillet og gennemført det meste Gauntlet samt kloner, herunder de nye, men man kan jo godt spille og nyde noget, uden at det er objektivt godt. Jeg gennemførte også Glass Rose for nyligt. Jeg kan bare godt lide pågældende genrer.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 28/05-05 14:07 
Jeg har rettet linket i første indlæg. Nu er der kommet lidt screenshots og sågar lidt video.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/05-05 14:44 
Jeg spillede det på E3, men alene. Grafikken er fed og Valkyrie (som var den eneste jeg prøvede) havde fede moves. Very nice.
WehnerWehnerSkrevet 28/05-05 15:03 
Det blev min kæreste glad for at høre. Valkyrie er hendes favorit :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OmenOmenSkrevet 28/05-05 18:39 
King Chaos>
Jeg spillede det på E3, men alene. Grafikken er fed og Valkyrie (som var den eneste jeg prøvede) havde fede moves. Very nice.

Vi spillede det i 3 player, og jeg synes virkeligt det var slattent (for nu at genbruge udtrykket). Kombosystemet var ikke fungerende og Mana/Runepowersne ligegyldige. På den anden side var jeg heller aldrig vild med det konsekvensløse gameplay i Dynasty Warriors spillene, så det kan bare være mig.
Vote Ficus!
WehnerWehnerSkrevet 06/08-05 19:38 
Seven Sorrows får i øvrigt en online-del:

BonusStage
Gauntlet: Seven Sorrows is going to ship with online play for Xbox and PlayStation 2 owners featuring co-op gameplay and the opportunity to trade or barter items with other live players...

Synes det lyder meget cool. Desværre tyder de nyeste previews på, at spillet kommet til at minde mere om Baldur's Gate: Dark Alliance end Gauntlet Legends/Dark Legacy.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 07/08-05 11:28, rettet 07/08-05 21:44 
Gauntlet er og bliver en klassikker, men jeg har nu aldrig været fuldstændig hooked på det må jeg indrømme. Jeg har Gaunlet 4 til min Megadrive men aldrig spillet det så meget, men man skal have det i sin samling.
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 07/08-05 18:40 
Wehner>
Desværre tyder de nyeste previews på, at spillet kommet til at minde mere om Baldur's Gate: Dark Alliance end Gauntlet Legends/Dark Legacy.

Vi er så nogen, der ser det som et plus.

Online co-op er også meget velkommen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 23/03-06 13:10 
Så kan spillet bestilles hos play.com til £22.99, men jeg venter nu lige og ser, om ikke vi får det til anmeldelse hos GameSector, inden jeg køber det. Det ville nok alligevel ikke komme i maskinen det første stykke tid pga. Oblivion.

Nyt website
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig