X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Intelligent hacker


Svar
HankyHankySkrevet 03/05-05 22:02 
Ja, jeg var flad af grin, da jeg læste om denne lille beretning, om en hacker der hackede sig selv :)

Læs mere her: http://www.totalillusions.net/forum/index.php?showtopic=328&st=0
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 03/05-05 22:12 
Den er alt for grineren.
I win, you loose
GakuGakuSkrevet 03/05-05 22:20 
There is no place like 127.0.0.1
KTCKTCSkrevet 03/05-05 22:31 
Lidt plat, men okay.

Jeg har selv oplevet noget, som jeg næsten synes er endnu sjovere for nogle år siden. Jeg sad og chattede på en IRC kanal, da en gut kom ind i kanalen og rådede folk til at trykke ALT+F4 hvis de ville have deres internet til at køre bedre. Det sjove kom herefter, da en stor del af kanalens deltagere på "mystisk" vis loggede af ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
QQSkrevet 03/05-05 22:33 
Nogle folk der bilder sig ind at de er mega-super-nørder er simpelthen for dumme...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RuneSPRuneSPSkrevet 03/05-05 22:40 
hehe minder mig om de utallige timer jeg har spenderet på www.bash.org og grint min røv i laser over nogle af de så ufattelig morsomme citater :D
HardballerHardballerSkrevet 04/05-05 02:47 
Hahaha :D

Så er man virkelig.... Dum..
TweelTweelSkrevet 04/05-05 11:17 
Fra bash.org:

#1988 +(2352)- [X]

<kritical> matts: bikes go faster than cars...a bike at 60 mph is a lot faster than a car at 60 mph
<matts> kritical: um no...
<kritical> matts: um yes
<kritical> my sisters sport car at 60 mph goes faster than my dads explorer at 60 mph
<kritical> a bike at 60 mph will blow by a car at 60 mph
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
KilroyKilroySkrevet 04/05-05 12:48 
Jeg synes det er hysterisk morsomt når han fortæller hvordan hans computer langsomt men sikkert bliver reduceret til en krøbling. "Dit F: drev forsvinder!"
Kilroy Was Here
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 04/05-05 17:39 
<cave> what does stfu mean??
<nso> shut the fuck up
<cave> sor-ry.. it was a simple question.. no reason to get so mad..

En sand klassiker :) Ligesom "What the fuck does WTF mean?!"
RuneSPRuneSPSkrevet 04/05-05 19:46 
hehe det er så griner...

<NES> lol
<NES> I download something from Napster
<NES> And the same guy I downloaded it from starts downloading it from me when I'm done
<NES> I message him and say "What are you doing? I just got that from you"
<NES> "getting my song back fucker"

------------------

<i8b4uUnderground> d-_-b
<BonyNoMore> how u make that inverted b?
<BonyNoMore> wait
<BonyNoMore> never mind

-------------------

<Reverend> IRC is just multiplayer notepad.

-------------------

<BombScare> i beat the internet
<BombScare> the end guy is hard

-------------------

<frank> can you help me install GTA3?
<knightmare> first, shut down all programs you aren't using
frank has quit IRC. (Quit)
<knightmare> ...

-------------------

<link>once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404.
<hokage> *cries*, scary....

------------------

<Mendo> lmao there's a wicked lookign spider on my monitor and if i move the mouse around he chases after it
<spitfire> haha mendo
<spitfire> take a screen shot
<spitfire> wait
<spitfire> that made no sense

------------------

haha kan spendere timer derinde :D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig