X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kan min DS flyve eller ej?


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/05-05 12:26 
Ja, jeg skal snart ud og flyve og luften er pt. tyk med gisninger om hvorvidt man må bruge sin DS'er i flyveren eller ej.

Jeg har brug for et ordentligt svar. Jeg gider sgu ikke slæbe den med hvis jeg ikke kan bruge den.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 03/05-05 12:42 
Svaret er i manualen. Du må godt bruge den i flyveren, bare ikke i netværk.
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/05-05 13:50 
Ja, ok, men spørgsmålet er også mere om den ikke selv "roamer" efter andre DS'ere? I modsætning til PSP'en kan jeg jo ikke slå det fra. Så den vil straks finde HrRalds PictoChat, og så ender det med at vi skal styre flyveren vis stylus :P
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 03/05-05 15:04 
Det gør den kun, når du er inde i de "programmer" som understøtter netværk. Den begynder kun at søge, når du går ind i pictochat, så hold dig fra den når du er ude at flyve :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/05-05 15:22 
Update: I følge Bergsala har de tænkt sig at spille multi player på vejen til E3... "...det kan man sagtens. Det er kun spil som bruger wi-fi, man ikke må bruge og dem er der jo ikke nogen af.." (citat efter hukomelsen)
ChronoChronoSkrevet 03/05-05 16:46 
Har de så kabler til DS'en? Jeg tror du skal finde et andet fly end det Bergsala tager med :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
JAAJAASkrevet 03/05-05 17:19, rettet 03/05-05 17:20 
Først og fremmest kommer det helt an på flyselskabet. Nogle af selskaberne er nu så hysteriske at de ikke tillader noget som helst. Jeg har f. eks. to gange været med selskaber, hvor man nærmest bliver bedt om at pille batterierne ud af eventuelle digitalure før afgang. Med disse selskaber er selv en gammel grå gameboy strengt forbudt.

Jeg undrer mig også lidt over Bergsala historien. Lyder som om, de ikke rigtigt ved, hvad de snakker om (kunne man godt tro på).
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/05-05 20:48 
"Historien" blev faktisk gentaget i den nyeste udgave af Nintendo News, hvor Bergsalas salgschef, Jesper Keller skriver i lederen: "Hvis der er nogen som bekymrer sig om hvordan jeg skal få tiden til at gå i flyet, skal de ikke være urolige... Jeg er i særdeles godt selskab med Yoshi Touch & Go. Og hvis jeg er heldig, finder jeg måske en kollega, der ikke er en alt for dårlig taber, som tør at tage imod en udfordring i den fantastiske multi-player-del"
RuneSPRuneSPSkrevet 03/05-05 21:36 
Send dem da lige en mail ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/05-05 21:51 
Jamen, jeg har jo talt med dem i telefonen i dag!
HeroldHeroldSkrevet 04/05-05 12:16 
Jeg mener at have læst et sted at DS'en faktisk står og "roamer" konstant, for at finde netværksforbindelser.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 04/05-05 13:28 
Er du sikker? Det har den da ingen grund til.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 04/05-05 13:53 
Jeg er sikker på at det er noget jeg har læst. :) Jeg er ikke sikker på at det er rigtigt. Det kan være at det kun er i relevante spil, den gør det i...

Jeg mener det var i en artikel omkring netværket i PSP vs. DS.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JAAJAASkrevet 04/05-05 15:37 
Hvis jeg åbner Pictochat eller multiplayerdelen af et spil, begynder den grønne led at blinke sporadisk, mens den aldrig gør det ellers. Jeg hælder kraftigt til, at blinkene betyder netværksaktivitet.
SumezSumezSkrevet 04/05-05 17:13 
Det var også min antagelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig