X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Reset-knap sidder fast!


Svar
ElgenElgenSkrevet 02/05-05 12:44 
Reset-knappen på min Cube har sat sig fast i nedtrykket (ikke nedtrykt }:-) ) tilstand. Er der nogen der har været ude for det samme, evt. har ideer til hvordan man afhjælper problemet. Jeg vil helst undgå at åbne Cuben. Den booter henldigvis normalt, så problemet er ikke meget presserende, men en stor irritationsfaktor.
PS. Garantiperioden er i øvrigt udløbet!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 02/05-05 12:50 
Det samme er faktisk tilfældet med min N64. Det har dog aldrig været til gene, så jeg har bare ladet den sidde ~_~
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ElgenElgenSkrevet 02/05-05 12:54 
Ja, men det er bare en skamplet på en meget smukt designet maskine }:-(
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 02/05-05 13:14 
Det gør min Dreamcast, N64 og min ene PS også.. tit kan man få den op igen, ved at "massere" den op..før din finger i en cirkelbevægelse på resetknappen, prøv at rok den lidt frem og tilbage, etc, uden at lægge et særlig stort tryk på. Virker tit for mig. Knappen på min N64 er dog ikke til at få op igen nogensinde :)
WehnerWehnerSkrevet 02/05-05 13:21 
Nej, min sidder også _totalt_ fast. Har dog tænkt på at dryppe lidt olie langs kanten af knappen. Mon det kan være skadeligt?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 02/05-05 13:37 
Er det ikke bare skidt, der har opsamlet sig rundt om knappen, så den ikke kan bevæge sig? N64, DC og PS1 har jo bare almindelige stjerneskruer, så hvorfor ikke bare skrue dem op, tage knappen af, og så lige gøre den ren?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 02/05-05 13:51 
N64 har Gamebit, så vidt jeg husker.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 02/05-05 14:01 
Nintendo-crap ;) Nå, men de er stadigvæk "relativt" nemme at åbne.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 02/05-05 14:52 
Den er alligevel så sjældent fremme, men det skulle jeg måske overveje, udover at jeg ikke har specialskruetrækker.

Faktisk ville det passe mig fint, hvis de fik lavet en ordentlig emulator, så den bare kunne komme op på loftet til 16-bit-maskinerne.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ElgenElgenSkrevet 02/05-05 14:57, rettet 02/05-05 15:43 
Betyder det at du har en N64 billigt til salg?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 02/05-05 15:08 
Så bliver det jo ulovligt at emulere spillene, så nej :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ElgenElgenSkrevet 02/05-05 15:12 
U got me }:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JAAJAASkrevet 02/05-05 15:24 
Det kommer da an på, om emulatoren bruger en N64 Bios, eller om den er bygget op fra grunden, så vidt jeg ved.
WehnerWehnerSkrevet 02/05-05 15:30 
Jeg tænkte nu mere på, at hvis jeg sælger mine spil, så må jeg ikke emulere dem.

Det andet vil jeg betegne som hysteri - lovgivning eller ej.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig