X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Okotta


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 30/04-05 15:04, rettet 30/04-05 15:05 
Efter en kort snak med RJK og en opfordring fra Per S, har jeg besluttet at oprette denne tråd med henblik på at få en afklaring af, præcist hvorfor Okotta blev udelukket.

Grunden til at jeg opretter tråden er, at jeg uanset hvor hårdt jeg prøver ikke kan se Okotta som et problem af den størrelse, folk gerne ville gøre ham til. Jeg tror desuden ikke, at jeg er den eneste af den holdn... Se hele indlægget
82 emne(r).
1 2 > »

Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 30/04-05 15:04, rettet 30/04-05 15:05 
Efter en kort snak med RJK og en opfordring fra Per S, har jeg besluttet at oprette denne tråd med henblik på at få en afklaring af, præcist hvorfor Okotta blev udelukket.

Grunden til at jeg opretter tråden er, at jeg uanset hvor hårdt jeg prøver ikke kan se Okotta som et problem af den størrelse, folk gerne ville gøre ham til. Jeg tror desuden ikke, at jeg er den eneste af den holdning. Dog tror jeg Per har ret, når han gør mig opmærksom på, at der er en side af sagen jeg ikke har kunne se, i og med at en del af Okottas posts er blevet slettet. Det ændrer jo ikke umiddelbart på mit synspunkt da jeg ikke kan se dem, og derfor denne tråd.

Gør nu os alle en tjeneste og hold udtalelser som "Han blev banned fordi han var latterlig" og lignende ude af tråden.
SonicSonicSkrevet 30/04-05 15:15 
Jeg har personligt aldrig haft problemer med ham, og mener da at han ofte har postet meget underholdende indlæg.
Jeg skal så ikke udtale mig om hvad andre mener om ham. Jeg har desuden aldrig rigtigt kunne forstå hvorfor han bare skulle rakkes ned med det samme han åbnede munden herinde. Men der kan selvfølgelig være sket noget jeg ikke ved om. Men i mine øjne er Okatta da en ganske ok knægt :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
RaGeRaGeSkrevet 30/04-05 15:22, rettet 30/04-05 15:24 
Han har da bidraget med en del spændende læsestof herinde og sat gang i en masse sjove topics, selvom han ofte har været lidt fordomsfuld eller provokerede i sine holdninger/udtalelser, men sådan er han bare og synes han burde få en chance til, hvis han ville det.

Umiddelbart kunne jeg ikke se nogen grund til at han skulle bannes..
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Bede-xBede-xSkrevet 30/04-05 15:23, rettet 30/04-05 15:24 
Jeg er 100% sikker på at Okotta stadig er på forummet. Der er en anden aktiv profil, der skriver nøjagtig som ham. Prøv at ligge nøje mærke til diverse indlæg...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RitesRitesSkrevet 30/04-05 15:24 
Han har opført sig som et fjols og gjort det ofte, men det undrede mig også at han blev bannet. Jeg mener, hvis han skulle bannes havde han da næsten gjort sig fortjent til det for lang tid siden.
» a winner is you «
RaGeRaGeSkrevet 30/04-05 15:27, rettet 30/04-05 15:28 
Måske lidt, men han har fandme været ihærdig med sine udtalelser nogle gange, men det er skam spændende nok at folk kan give lidt modspil - ikke alt hvad der kommer fra okotta er uinteressant.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
MurphyMurphySkrevet 30/04-05 15:30 
Bede-x>
Jeg er 100% sikker på at Okotta stadig er på forummet. Der er en anden aktiv profil, der skriver nøjagtig som ham. Prøv at ligge nøje mærke til diverse indlæg...

Han har mailet mig et par ting, som jeg har postet for ham herinde.

Bl.a det i Midnight Club 3 tråden, for lige at være ærlig omkring det.

Jeg håber ikke det har været ulovligt?? Dog skulle jeg måske have meldt ud lidt tidligere, at jeg kender ham osv?
Excuse me, I have to go. Somewhere there is a crime happening
SumezSumezSkrevet 30/04-05 15:43 
Rites>
Han har opført sig som et fjols og gjort det ofte, men det undrede mig også at han blev bannet. Jeg mener, hvis han skulle bannes havde han da næsten gjort sig fortjent til det for lang tid siden.

Han har jo fået masser af advarsler.
Jeg mener også at Okotta er en fin fyr, og tit bidrog til at der kom nogle ordentlige diskussioner på P:R, men desværre bidrog han også til en meget negativ stemning, der gik igen i næsten hver eneste tråd, han deltog aktivt i. Jeg ville gerne have ham på forummet, og det tror jeg også det meste af staben mener, hvilket er grunden til at han har fået lov til at blive så længe - Men når problemerne varer ved og kun bliver værre, og det ikke hjælper med lange forklaringer og advarsler, så bliver man jo nødt til at tage aktion. Det er aldrig rart at skulle udvise en person.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 30/04-05 15:59, rettet 30/04-05 16:03 
Edit: Jeg havde skrevet noget i den anden tråd, som jeg så fik slettet.

Det jeg skrev var kort sagt at jeg ikke savner Okotta, fordi tråde han deltog altid gik galt. Og at jeg ikke fandt det så rart at hans person tog så meget opmærksomhed bort fra det vi egentlig er her for at diskutere.

At det stort set altid gik sådan skyldtes til dels de mange ting som folk forbandt med hans profil, som de så brugte til at tvinge ham over i at opføre sig på den måde de forventede.

Derudover var han alt for polemisk.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 30/04-05 16:07, rettet 30/04-05 16:07 
Man må forstå, at det har konsekvenser at være bevidst destruktiv i sin opførsel og vedblive med at ignorere alle anmodninger og krav om, at leve op til vores regelsæt. En udelukkelse er sidste skridt fra vores side, når vi ikke længere tror på, at noget kan forbedres.

En udelukkelse er en udelukkelse af vedkommende person, og ikke en profil. Det hjælper absolut ikke på nogens sag, at vedblive med at lyve overfor os og forsøge at snyde os med falske profiler, der bruges til at sprede mere galde, og forherlige vedkommende selv. Vi tolerer ikke dobbeltprofiler og falske profiler.

Det håbes herfra at Okotta (alias Murphy) og andre lærer af det her.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/04-05 16:22 
What? Er Murphy=Okotta? Okotta=Murphy? 100%? Samme IP eller hvad?
MarcusMarcusSkrevet 30/04-05 16:42, rettet 30/04-05 16:51 
Jeg synes at anti Okotta kommentarerne var langt værre, end Okotta's egne beskeder. Det kom helt ud til at blive "Det er da for dumt Okotta" uden nogen nærmere begrundelser.

Hvis man søger lidt, kan man finde masser af intellektuelle svar, i den kategori.

Murphy>
Jeg håber ikke det har været ulovligt?? Dog skulle jeg måske have meldt ud lidt tidligere, at jeg kender ham osv?

Åbenbart ikke lovligt, medmindre det er bevist at denne profil er Okotta selv og ikke en ven som påstået.

<Redigeret>
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/04-05 16:44 
dRxL>
...Derudover var han alt for polemisk.

Hvordan kan man være det i et forum som dette? Det må du forklare.
WehnerWehnerSkrevet 30/04-05 16:45, rettet 30/04-05 16:46 
Marcus --->
Hold nu op, enhver kunne se, det var/er Okotta.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
MarcusMarcusSkrevet 30/04-05 16:57, rettet 30/04-05 17:13 
Hvornår blev han oprettet?

Hvad er dine begrundelser for at at sige at enhver kan se at det var/er Okotta og ikke er en der poster hans indlæg pga. venlighed?

Tilføjelse>> Hermed sagt at hvis det var en ven så er en udelukkelse måske temmelig ekstremt og i så fald er der kun 1 skridt på den vej som RJK nævner. En advarsel ville være mere passende og i det mest ekstreme tilfælde en midlertidig karantæne.
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/04-05 17:00 
Får man en tråd opkaldt efter sig hvis man bli'r bannet?
HardballerHardballerSkrevet 30/04-05 17:05, rettet 30/04-05 17:06 
Det nytter vel heller ikke at have ham her, i form af en anden?
Han blev udelukket pga. hans opførsel, så skal det da ikke være "lovligt" at skrive igennem en anden person..

Well, jeg synes det var fair nok han blev udelukket - og havde jeg være mod, var han blevet det for lang tid siden..
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 30/04-05 17:08 
King Chaos>
Får man en tråd opkaldt efter sig hvis man bli'r bannet?

Kun hvis der er så stor uklarhed om, hvorvidt det var fair eller ej
RuneSPRuneSPSkrevet 30/04-05 17:11 
Midlertidig eller permanent ban?
JloweJloweSkrevet 30/04-05 17:11 
Hyakotake>
What? Er Murphy=Okotta? Okotta=Murphy? 100%? Samme IP eller hvad?


Hvis ovenstående er sandt, så er det tæt på at være det mest ynkelige jeg nogensinde har hørt. Tænkt at man er så afhængig at et forum... Det er ren 007 det her..
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
SumezSumezSkrevet 30/04-05 17:13, rettet 30/04-05 17:13 
Murphy var Okotta. Der er ingen grund til at diskutere dét yderligere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DommergaardDommergaardSkrevet 30/04-05 17:23 
Jeg har egentlig ikke lagt mærke til at han har været væk, men jeg har heller ikke været så engageret i forummet (fora generelt) på det sidste. Jeg synes nu at Okotta var en fin fyr... men kan sagtens huske en masse "ballade" som der har været med ham. Mest kendt er vel hans indlæg om spil som han synes var ufattelig dårlige som et par dage efter blev rost til skyerne af ham bagefter. Jeg har bare grint af det og synes at det var latterligt. For man vidste at hver gang han postede noget om et spil... så ville han tage en u-vending hvad angår hans mening om spillet et par dage efter!

Udover det har jeg ikke lagt mærke til noget specielt, men har måske kunne fornemme lidt at der har kørt et eller andet internt mellem PR's staff og Okotta, for han har da været provokerende til tider. Men han var ellers god til at poste nogle gode topics, hvilket måske er ærgeligt at det skal stoppe nu.

(:
la0sla0sSkrevet 30/04-05 17:56 
Jeg har aldrig rigtig diskuteret med Okotta, ikke fordi jeg har holdt mig væk, men det han har talt om, har oftest ikke interesseret mig. Sådan kan det jo være... men man skal være jævnt ømskindet, for at få sin dag ødelagt eller blive sur over en mands indlæg. Har han virkelig skabt den dårlige atmosfære? Måske... hvis han har.. så er det vel fair at han er røget. Jeg er nok også bare uenig med manden men ikke sur på manden.
Hvad sker der?
HankyHankySkrevet 30/04-05 18:09 
Ja, jeg undlader helt at kommentere min holdning til Hr.Okotta.
Dog synes jeg det er dybt tragisk og virkeligt på lavt plan, hvis man begynder at oprette flere brugerer, og oven i købet udgiver sig for at være en anden. Så dybt at falde *suk*
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
TweelTweelSkrevet 30/04-05 18:36, rettet 30/04-05 18:43 
Er udelukkelser tidsbestemte, eller for altid?
Jeg syntes det er syndt hvis forummet skal miste Okotta for altid, da han virker som en meget engageret gamer, selv om han har afsporet nogle diskussioner. Hans fornærmelser er i mine øjne meget civile i forhold til de fleste fora på nettet.
Når det er sagt skal det siges at jeg 100% forstår at P:Rs stab afgøre hvem der må poste og hvem der ikke må, lige som der ingen "bevisbyrde" ligger hos dem for at Murphy er Okotta - det er helt ligegyldigt, deres server = deres regler.
EDIT: Den sidste kommentar kunne misforstås. Jeg sætter ikke spørgsmålstegn ved hvor vidt Murphy er Okotta, det er der blevet svaret på, jeg pointerer bare at vi ikke har ret til "akt-indsigt" eller "klagedomstol" på P:R's server. Vi skal bare følge reglerne, eller undlade at poste.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
DarkenDarkenSkrevet 30/04-05 19:35 
Alt i alt kommer jeg til at savne ham, som jeg allerede har fået svar på, har det været langt tid at han har "overlevet" på kanten, deri mit spørgsmål var at mange af de omtalte tråde blev på en eller anden måde ødelagt pga anti-okotta posts, som han så besvarede i samme stil.

Jeg synes også der var meget blandt det junk han til tider kom med, der var i høj grad med til nogle gode diskutioner, om jeg så var enig eller ej

Forstår bare også godt at man kan ikke holde hånden over en enkelt person og så slå ned på andre, for så er der ingen grund til at have nogle regler overhovedet. Dertil håber jeg at nogle af de personer der konsekvent kom med anti posts, har fået nogle henvisninger for deres medvirken i den dårlige stemning i disse tråde, Okotta er/var på ingen måde en engel, men fair skal være fair, var det heller ikke altid ham der startede.

(dette er baseret udelukkende på hvad der fremkom af forummet, og ikke hvad der er forgået bag om)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
AndréAndréSkrevet 30/04-05 19:36 
ok jeg startede en lignende tråd om okotta og den blev slettet for det ikke var fair at debattere om en person der ikke selv kunne deltage aktivt i tråden, hvad er der så forskel på min tråd og denne her??
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
Per SPer SSkrevet 30/04-05 19:37 
Vi blev enige om at prøve.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
TweelTweelSkrevet 30/04-05 19:55 
Men er udelukkelser tidsbestemte eller for altid?
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
HeroldHeroldSkrevet 30/04-05 19:58 
Jeg har ingen problemer med Okotta, da hans mening IMO er lige så meget værd som jer andres.

Han skifter den tit, den er ofte forhastet osv, men jeg er ikke på noget tidspunkt i tvivl om at han faktisk mener det han skriver.

Der er da andre indlæg herinde, jeg mener er langt mere forargende end diskussioner blandt folk med forskellige mening. Jeg skal dog ikke blande mig i grunden til at han er udelukket, da det er moderatorernes job, og det skal det helst blive ved med at være :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 30/04-05 20:04 
Tweel>
Men er udelukkelser tidsbestemte eller for altid?

Som udgangspunkt permanent.

En karantæne er til gengæld en tidsbestemt udelukkelse.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/04-05 20:50, rettet 30/04-05 20:51 
Jeg kan kun støtte RJK og de andre mods i beslutningen om at udelukke Okotta! Jeg synes, at han var et stort problem for forummet - så stort, at en del blev afskrækket af det og ikke havde lyst til at deltage i forummets aktiviteter længere.

Når man skriver i et forum, er det naturligvis under ansvar, ligesom hvis man udtaler sig i et offentligt rum i samfundet. Kan man ikke følge de regler der er i det offentlige rum, må der skrides ind.

Okotta bidrog ikke med noget som helst konstruktivt til forummet. Man må alle have sine meninger, men når man bevist provokerer folk for at starte en diskussion, er det er problem for et forum, som gerne skulle tiltrække SERIØSE gamere.

Jeg har nydt, at seriøsiteten i trådene de sidste uger er væsentlig forhøjet, da de ikke er blevet spoleret af provokationer og mere eller mindre intelligente indlæg.

Okotta og jeg havde vores ture, men blev til sidst enige om, blot at ignorere hinanden, inden det endte galt. Det gjorde det så for Okotta - og at han ikke kan accepterer moderatornes beslutning og åbenbart opretter en anden profil, understreger vel blot endnu engang, hvorfor han ikke kan være her på P:R.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dRxLdRxLSkrevet 30/04-05 22:01 
King Chaos>
dRxL>
...Derudover var han alt for polemisk.

Hvordan kan man være det i et forum som dette? Det må du forklare.

Jeg har fundet nogle orbogsopslag:
Polemisk:
http://netdob.asb.dk/netdob/FMPro?-Db=NetDOB.fp5&-Lay=Artikel&-Format=/netdob/searchresult.html&-Error=error.html&-Op=equals&SearchField=polemisk&-Max=5&-Sortfield=Lemma&-Sortfield=HomIDX&-Sortfield=PolIDX&-SortOrder=ascend&-Find

Personligt foretrækker jeg at en debat er:
Konstruktiv:
http://netdob.asb.dk/netdob/FMPro?-Db=NetDOB.fp5&-Lay=Artikel&-Format=/netdob/searchresult.html&-Error=error.html&-Op=equals&SearchField=konstruktiv&-Max=5&-Sortfield=Lemma&-Sortfield=HomIDX&-Sortfield=PolIDX&-SortOrder=ascend&-Find
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JAAJAASkrevet 30/04-05 22:10, rettet 30/04-05 22:12 
Jeg synes personligt, at det er beklageligt, at Okotta ikke længere er at finde her. Jeg synes for det meste, at folk hidsede sig alt for meget op over hans udtalelser, og det ærgrer mig, at vi har mistet en så farverig person på forummet, men sådan er dét altså. Jeg kan selvfølgelig kun udtale mig om det, jeg har set.
HeroldHeroldSkrevet 30/04-05 22:18 
Helt enig. Der skal mere end én part til at være destruktiv :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JinkJinkSkrevet 30/04-05 22:26 
Jeg synes nu det er godt. Nu er alle tråde ikke med centrum omkring okotta, men istedet selve emnet.
RJKRJKSkrevet 30/04-05 22:36 
Herold>
Der skal mere end én part til at være destruktiv :)

Det er altså ikke sandt. Jo, hvis man mener ignorering er et alternativ. Men nogle udtalelser er så fejlagtige og løgnagtige, at de ikke bør stå umodbeviste hen et sted der kalder sig for "seriøst". Faktisk har vi en regel der hedder, at "alle indlæg skal forholde sig realistisk til virkeligheden og ikke ukritisk viderebringe åbenlyse usandheder." Det ville utvivlsomt skabe voldsomt postyr at begynde at slette indlæg og uddele straf på den regel, så derfor forsøger vi og andre oftest at diskutere os ud af den slags. Det har intet at gøre med, at man har "hidset sig op" over udtalelserne. Det kan man jo så komme til senere, når realiteterne bare ikke vil sive ind...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
yokanabsteryokanabsterSkrevet 01/05-05 00:31, rettet 01/05-05 00:33 
Herold>
Helt enig. Der skal mere end én part til at være destruktiv :)

Det er nok det mærkeligste jeg længe har hørt. Én person kan sagtens følelses mæssigt eller fysisk ødelægge en stemning fuldstændigt. Det må du da have oplevet :) Og der kan det være ligemeget hvor meget omgivelserne prøver at hjælpe.
soon the world will be one big computer
HeroldHeroldSkrevet 01/05-05 01:34 
RJK: Det kommer jo lidt an på hvordan man ser på det. Jeg er som sagt ikke et øjeblik i tvivl om at Okotta mener det han siger på ethvert givent tidspunkt. Faktisk mener jeg også at han er blevet bedre med tiden, for jeg har kendt til hans færden på andre fora længe før der var noget der hed PlayRight... Ja, selv herinde har han forbedret sig i den tid han har været her.

Jeg mener klart at det store problem ved Okotta ikke umiddelbart er ham selv, men de folk han henvender sig til. Der er mange der føler sig direkte truffet af det han siger, og derved piskes der en stemning op - og i de tilfælde er han altså ikke alene om det.

Jeg synes umiddelbart at det er en meget kedelig form for censur at udelukke ham, og for mig selv ville det nok have været et umuligt valg at træffe. Men hatten af for at der er nogen der har gjort det... Jeg synes bare stadig at det er voldsomt. Nogle dages udelukkelse ville kunne gøre det - mandens eneste forbrydelse er jo sådan set bare at han holder meget af spil, ligesom os andre.

Yokonabster> Det er rigtigt, men i de her tilfælde mener jeg ikke at han har været alene om det. Der bliver efterhånden stukket til ham, hver gang han åbner munden om et eller andet, når han i virkeligheden bare gerne vil debattere.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 01/05-05 01:48 
Så kunne det jo være at han skulle lytte til folk, istedet for at starte en debat ud med eg. "Det nye Blabla er udkommet, jeg har prøvet det og det sux!"
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 01/05-05 01:51 
Men hvis det nu er det han mener? Faktisk prøver han i mange indlæg at advare folk om spil han mener er dårlige. Det gør ham da ikke til et skidt menneske?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
yokanabsteryokanabsterSkrevet 01/05-05 02:19 
Nu vil jeg dømme Okotta. Men det der menes er vel at han adverer, og derefter skifter mening.
soon the world will be one big computer
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/05-05 04:16 
Herold>
Der bliver efterhånden stukket til ham, hver gang han åbner munden om et eller andet, når han i virkeligheden bare gerne vil debattere.

Her har vi, som jeg ser det, sagens kerne
OmenOmenSkrevet 01/05-05 11:28, rettet 01/05-05 11:29 
PalleJensen>
Okotta bidrog ikke med noget som helst konstruktivt til forummet. Man må alle have sine meninger, men når man bevist provokerer folk for at starte en diskussion, er det er problem for et forum, som gerne skulle tiltrække SERIØSE gamere.

Enig.

Selvfølgeligt bliver man nødt til at skære igennem over personer som Okotta, på et forum der tager sig selv seriøst, og det undrer mig faktisk at så mange personer herinde stiller spørgsmål ved det.

Personligt er jeg ikke i tvivl om at Okotta er en passioneret gamer, men når han ikke var i stand til at forholde sig realistisk til hans valgte emner og konstant skulle piske en stemning op, var det ikke pga. hans passion til emnet, men snarere en lyst til altid at være kontroversiel.

Desuden synes jeg det er en vattet holdning at have at "det er jo ens egen skyld hvis man blev irriteret over hans meninger" for det tror jeg helt ærligt enhver der havde en smule indsigt i de emner han valgte at rode sig ud i, gjorde.

Problemet med Okottas poster så jeg som værende at der rent faktisk var folk som begyndte at tro på hans, oftest tankeløse måde at "argumentere" for hans påstande. hvilket i størstedelen af tilfældene altid ledte til en diskussion som handlede om alt andet end det egentlige emne.
Vote Ficus!
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/05-05 11:48 


Jeg ved godt hvad det betyder, Daniel. Mit problem er fora-diskussioner i sit væsen er polemiske. Jeg kommer her jo ikke bare for at få ret, vel. Det kan så godt være at Okotta facon har været mindre konstruktiv, men han fik sat noget i gang.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/05-05 12:03 
He, he. At tænke sig, det var mig der inviterede ham til (dengang) konsolforum pga. hans typiske Okotta-udgydelser på usenet. Han manglede lidt kvalificeret modspil, mente jeg.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RitesRitesSkrevet 01/05-05 12:13 
Så er det jo dig der skal udelukkes! :D
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 01/05-05 12:45 
Herold>
Nogle dages udelukkelse ville kunne gøre det

Ja, beklager virkelig at jeg skal sige det så firkantet, men den her slags udtalelser beviser jo, at de fleste brugere ingen indsigt har i tingene og derfor ikke burde udtale sig om den slags.

Vi har givet Okotta karantæne flere gange, præcis som du siger. Vi håbede og troede også det hjalp, for udover at skære det ud i pap per tekst, så er det jo et ret kraftigt vink om, at den er gal og at der kun er én endestation for fortsat opførsel i samme boldgade.

Og, nej, som alle så, så havde det ingen effekt. Nogle personer tror at deres handlinger ingen konsekvens har. Det har de.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 01/05-05 13:08 
King Chaos>
Jeg ved godt hvad det betyder, Daniel.

Det regnede jeg også med, men jeg kom selv i tvivl da du spurgte ind til det, så jeg måtte lige have ordbogen i ryggen ;-)

Mit problem er fora-diskussioner i sit væsen er polemiske. Jeg kommer her jo ikke bare for at få ret, vel. Det kan så godt være at Okotta facon har været mindre konstruktiv, men han fik sat noget i gang.

Det er netop det med "at få ret" der for mig er det polemiske element. Hvis man var interesseret i konstruktiv diskussion ville man jo også være klar acceptere andres syn på sagen og i nogle tilfælde bøje nakken når det viser sig at man har taget fejl (selv RJK har jo måttet gøre det én gang ;-)). Polemikeren begynder for mig at se at angribe alt hvad der evt. kunne anfægte hans synspunkter, uden overhovedet at vurdere hvorvidt modstanderens synspunkt ikke kunne berige hans eget.
Det er vel det vi er her for? Altså at høre andres mening om tingene, ikke at, på polemisk vis, at påtvinge dem vores syn på tingene?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 01/05-05 14:11 
RJK:
Skal der ikke komme udtalelser, så skal der heller ikke laves et emne, vel? ;)

Jeg er godt klar over at han har været i karantæne flere gange, og hver gang han er kommet tilbage har han da også forbedret sig. Jeg så det havde effekt, og jeg er ikke den eneste.

Problemet er IMO bare at der er flere der har pillet ham ned, når han har så har forsøgt at debattere. Og det er der den er gået galt. Derfor føler jeg, at det er den nemme løsning at udelukke ham, når det bare er 50% af problemet. Dermed ikke sagt at det ikke er den rigtige. Problemet der var Okotta, var bare ikke kun Okotta, men folks holdning til ham.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
82 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig