X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 2, Hurra for nye maps


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 29/04-05 08:39 
Jeg tænkte. Jeg fiser lige ind på live og henter de 2 nye halo 2 maps. Jeg brød mig faktisk ikke om nogle af de gamle maps (dem fra 1'eren pc er langt bedre). Så jeg tænkte at hvis de nye maps var fede, var der måske en chance for at jeg ville bruge tid på halo 2 live.

Jeg henter dem, logger mig ind på et spil, og vupi, jeg kom ind i et spil med den der kedelige strandbane med et stort møllehjul i midten. Hurra den HAR jeg prøvet, Boooring!
forlader spillet, logger på et nyt, kommer ind i blood gulch banen, been there, done that. Jeg er her for at spille de NYE baner. forlader spillet, joiner et nyt, kommer ind i den der strand bane igen. Jeg prøver en 6-7 gange uden held (ja, jeg var tålmodig). flår spillet ud af maskinen, smider mercenaries i, og smadrer en 7-8 tanks med en airstrike, og jeg begynder sjovt nok at smile igen :)

wtf sker der med halo2 live, jeg har da aldrig oplevet noget mere latterligt. Om jeg begriber at det spil er så populært over live. MANGE gange sætter jeg det på og prøver at spille det, med en positiv indstilling, men bliver grueligt skuffet hver gang efter en 30min spiltid.

Jeg VIL virkeligt gerne kunne li det spil, men det er umuligt for mig, men nu gir jeg op.

hvordan gør i andre? hvordan kan i holde det ud?
For The Love Of The Game
PlaykidPlaykidSkrevet 29/04-05 09:09 
Spil custom games hvis du vil spille de nye maps.
Playlisten er ikke blevet opdateret, så du kommer til at vente lidt med at spille dem (En uges tid) hvis du ikke gør overnævnte.

Bryder du dig ikke om matchmaking er custom games jo lavet for at give dig valgfri muligheder.
Spiller nu: Halo 3
BatemanBatemanSkrevet 29/04-05 10:08 
Darknon, Jeg forstår godt din frustration over Halo 2, men efter autoupdaten hvor våbene er blevet bedre balanceret samt melee-attack igen er gjort til et effektfuldt våben, er spillet virkelig blevet fedt.

Jeg startede med at spille det for 3 uger siden (efter at have opgivet det totalt) og jeg er virkelig hooked. Jeg formoder også at en del af dine frustrationer kommer af du dør tit??

Giv dig tid til at lære banerne og find teknikker til at slå dine modstander effektivt ihjel. Lige pludselig er du besat. :)
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
KalicolaKalicolaSkrevet 29/04-05 11:13 
bateman: præcis. Jeg skyder med den der uzi ting på en gut der springer rundt, han er hele tiden i midte af mit sigtekorn, jeg skyder og skyder, og JEG dør til sidst. gang det med 10 og i forstår hvad frustration er.

Sjovt nok syntes at jeg halo 1 til pc var top underholdning over internettet, nok mest pga banerne og de muligheder man havde med køretøjerne.

Hvad har de gjort med våbenene i den seneste patch? hvordan bedre er de blevet ballanceret?
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 29/04-05 11:23, rettet 30/08-05 01:44 
De er ikke blevet bedre balancerede - snarere tværtimod. Den væsentligste ændring består i, at dual-wielding er blevet markant svagere, mens Battle Rifle er blevet endnu stærkere. På den måde er det blevet mere som Halo 1, hvor pistolen jo som bekendt var den ypperste magt.

Angående det med at dø i stedet for at dræbe, så kræver det blod, sved og tårer, at opbygge bare en lille smule skills i Halo 2, hvis man ikke lige er et talent. Det er noget ganske andet, end at tæve bots...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 29/04-05 11:37 
Wehner>
Den væsentligste ændring består i, at dual-wielding er blevet markant svagere...

Lyder da lidt sygt - syntes i forvejen at dual-wielding var for svagt :(
MurphyMurphySkrevet 29/04-05 11:40 
Wehner>
Det er noget ganske andet, end at tæve bots...

Prøv en 5-stjernet bot i TS: Future Perfect.

Den smider rundt med dig, tæver dig, laver headshots på dig, griner ad dig - indtil du er blevet skrap nok til at gå op i mod den, men selv når det sker, vil den ta' dig med bukserne nede.
Excuse me, I have to go. Somewhere there is a crime happening
PlaykidPlaykidSkrevet 29/04-05 11:43 
Beano>
Wehner>
Den væsentligste ændring består i, at dual-wielding er blevet markant svagere...

Lyder da lidt sygt - syntes i forvejen at dual-wielding var for svagt :(


Det giver til gengæld SMG spawnerne en større chance for at overleve.
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 29/04-05 11:43 
Beano>
Wehner>
Den væsentligste ændring består i, at dual-wielding er blevet markant svagere...

Lyder da lidt sygt - syntes i forvejen at dual-wielding var for svagt :(

Det var det nu ikke, der var flere stærke muligheder. Men efter updaten er det ikke meget bevendt. Jeg er nødt til at ændre mønster fuldstændig på flere af banerne.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 29/04-05 12:03 
Murphy: ked af at skuffe dig :D Men jeg æder 5 stjernet TS:FP bots til morgenmad. mig mod 10 dont care, jeg nakker dem.

Næ, prøv en darkSim i perfect dark. Den vil få dig til at tude som en tøs. Mig og 3 andre gutter spillede imod en enkelt darksim engang. Vi blev malket for hårdt siger jeg dig :D
For The Love Of The Game
MurphyMurphySkrevet 29/04-05 12:17 
Jeg har heller ikke store problemer med de 5 stjernede bots nu, men til at starte med...;-)
Excuse me, I have to go. Somewhere there is a crime happening
Bede-xBede-xSkrevet 29/04-05 14:53, rettet 29/04-05 14:58 
Darknon>
Så jeg tænkte at hvis de nye maps var fede, var der måske en chance for at jeg ville bruge tid på halo 2 live.

De nye maps er faktisk ret fede, men du kommer ikke til at kunne spille dem i matchmaking før playlisterne bliver opdateret, hvilket sandsynligvis sker i næste uge.

Bateman>
Darknon, Jeg forstår godt din frustration over Halo 2, men efter autoupdaten hvor våbene er blevet bedre balanceret

Våbene er faktisk ikke blevet bedre balanceret. Nærmere omvendt. Updaten har gjort flere af våbene mindre værd, særligt dualwield og nogle enkelte kraftigere, fx Battlerifle(ingen spredeskud over afstand).

Det gør at der på banerne ligger flere våben nu end før, som ikke bliver samlet op. Det er vel næppe balance.

Fra mit synspunkt som MLG spiller gør det dog ikke noget :)

Darknon>
bateman: præcis. Jeg skyder med den der uzi ting på en gut der springer rundt, han er hele tiden i midte af mit sigtekorn, jeg skyder og skyder, og JEG dør til sidst. gang det med 10 og i forstår hvad frustration er.

Spil nogle custom games istedet, så slipper du for at spille efter Bungieregler og spawne med en smg.

Sjovt nok syntes at jeg halo 1 til pc var top underholdning over internettet, nok mest pga banerne og de muligheder man havde med køretøjerne.

Der er skam masser af muligheder med køretøjerne på mange af banerne. Tag lidt big team og du vil se at køretøjerne straks kommer i fokus.

Personligt mener jeg dog Halo spillene spillles bedst uden køretøjer, men det er måske bare mig...

Hvad har de gjort med våbenene i den seneste patch? hvordan bedre er de blevet ballanceret?

Magnumen har mindre autoaim og giver mindre skade. Nu kan du faktisk ikke slå en mand ihjeld, selvom du tømmer et helt magasin i ham. Virker tåbeligt efter min mening.

Bruteshot giver mere i skade, således at en god spiller nu kan slå ihjeld med to skud. Samtidig virker det til at den launcher lidt længere i nærkamp.

Battleriflens skud samler sig over afstand, istedet for at sprede som de gjorde tidligere. Det gør våbenet mere pålidelig over afstand, hvilket er en god ting, da det kunne være ret frustrende når man vidste, at man havde sat sigtekornet rigtig, men alligevel ikke ramte.

Plasma riflen er blevet tonet marginalt ned.

Granater sprænger tidligere. Med frag granater er det en lille, men alligevel væsenlig forskel. Plasma granater er mere brugbare pga af det. Plasmaerne giver også meget mere skade. Nu kan man dø af en uden at være stucked.

Melee giver mere skade. Samtidig kan man launche lidt længere.

Ved ikke om jeg fik det hele med, men det er ihvertfald nogle af de forandringer der er sket.

Beano>
Lyder da lidt sygt - syntes i forvejen at dual-wielding var for svagt :(

Har du noglesinde prøvet at dualwielde nogle af magnum comboerne?

magnum/pp, magnum/ps, magnum/magnum.

De var næppe svage.

Darknon>
Næ, prøv en darkSim i perfect dark. Den vil få dig til at tude som en tøs. Mig og 3 andre gutter spillede imod en enkelt darksim engang. Vi blev malket for hårdt siger jeg dig :D

Amatører. De var intet problem at få dem ned og ligge, når man lærte dem at kende. Faktisk skulle man spille flere gange mod dem i de forskellige challenges.

Challenge 28: Dig mod to dark sims i capture the case på Villa.

Challenge 29: Dig mod to dark sims i slayer i G5 bygningen.

Challenge 30: Dig og en normal sim, mod to dark sims i king of the hill på Skedar arenaen.

Det var svært de første gange, men blev faktisk ret let efter noget træning :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 29/04-05 15:00, rettet 29/04-05 15:01 
Darknon>
bateman: præcis. Jeg skyder med den der uzi ting på en gut der springer rundt, han er hele tiden i midte af mit sigtekorn, jeg skyder og skyder, og JEG dør til sidst. gang det med 10 og i forstår hvad frustration er.

Det kunne faktisk godt ske sådan, hvis du har lag. Så ville det være tom luft du skød på, selvom du hele tiden havde ham i sigtekornet.
Bede-xBede-xSkrevet 29/08-05 15:51, rettet 29/08-05 15:55 
Murphy>
Prøv en 5-stjernet bot i TS: Future Perfect.

Den smider rundt med dig, tæver dig, laver headshots på dig, griner ad dig - indtil du er blevet skrap nok til at gå op i mod den, men selv når det sker, vil den ta' dig med bukserne nede.

Jeg testede det faktisk for nyligt med Bad Ash. Vi smadrede botsene på højeste sværhedsgrad i første forsøg. Vel og mærke før vi kendte banerne eller våben placering:)

AI'en er virkelig dårlig i TS:FP.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig