X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fornyelse af Live - Hvordan?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 28/04-05 09:18 
for snart et år siden købte jeg sådan en startpakke, som rækker et år, udløber snart.

Hvordan fornyer man live et år mere? Jeg har slet ikke styr på det, det har bare virket et år nu snart uden problemer. Jeg kan ikke huske mit brugernavn eller password fra da jeg oprettede det, hvis man bruger det når man opretter, det kan jeg heller ikke huske.

bliver det fornyet automatisk? eller stopper det her når det er slut?... Help me out here :)
For The Love Of The Game
APHAPHSkrevet 28/04-05 09:24 
Det fornyes automatisk. Men hvis dit kontokort som du oprettede XBL med er udløbet (hvilket det formenligt er pga de nye chipkort), skal du huske at indtaste dit nye kortnummer, ellers vil din konto blive lukket.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
fumfumSkrevet 28/04-05 09:25, rettet 28/04-05 09:25 
Du gav et visakort eller andet kort, da du brugte det der 1 års halløj. Der vil automatisk blive trukket et år på det kort når det gamle udløber. Det smarteste at gøre, vil være at købe en ny 1årig live box i elgiganten. Den koster vel en 400,- hvorimod trækket på dit visakort vil være 599,-.
Der er ingen adgangskode, udover de sidste fire cifre på det kort du startede abb. med.
EDIT: For sent
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
WehnerWehnerSkrevet 28/04-05 09:45 
Noget lignende har lige været oppe at vende:

Her
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 28/04-05 10:18, rettet 28/04-05 10:18 
Køb et helt nyt Live Starter Kit og forny med den - du beholder din account/GamerTag og sparer penge.

Og får et ekstra headset som bonus :)
WehnerWehnerSkrevet 28/04-05 10:26 
...hvilket jeg lige har linket til en tråd om :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 28/04-05 10:51 
Ja ja... også bare for at summere :)
KalicolaKalicolaSkrevet 28/04-05 10:52 
Ok tak... Men sådan helt praktisk, lad os sige at jeg har købt et nyt starterkit (som jo er billigere)... hvor taster jeg så den nye kode ind?

Føler mig som en idiot at spørge om det her, men jeg kan ikke huske en dyt, og det er nok ikke helt det samme når jeg allede HAR en konto og gamertag, og skal ændre kortnummer og alt det halløj der.
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 28/04-05 11:13 
Det giver nærmest sig selv, når du går ind under Live-indstillingerne i dit dashboard. Man kan vælge at forlænge med en kode, og så indtaster du bare den fra dit Live Kit.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 28/04-05 11:30 
sejt :)
For The Love Of The Game
ViolatorViolatorSkrevet 28/04-05 11:31 
Jeg fornyede mit abonnement i januar måned, og Microsoft har stadig ikke trukket pengene? Er det normalt, eller hvad?
KalicolaKalicolaSkrevet 28/04-05 12:14 
violator: Shhh.... lad vær med at sige det til nogen :)
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig