X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Squares E3 liste


Svar
TweelTweelSkrevet 27/04-05 01:15, rettet 27/04-05 01:24 
Tror ikke det har været nævnt her før, men jeg stødte på denne liste. Jeg er normalt ikke den der kigger mest efter kommende spil, med mindre de er meget tæt på, men specielt KH2 og FF12 kan godt få mig til at glæde mig til E3. FF12 er for mig specielt interessant, fordi den i høj grad indikerer hvor FF serien går hen - kommer man "tilbage" til sporet fra SNES og PS1 tiden, med innovative main stream rpger, eller laver man spin-offs og forskellige multiplayer varianter?
EDIT: Ok, det kunne misforstås. Jeg ved godt at FF12 vil være et traditionelt japansk single player rpg. Det jeg mener det vil indikere er om Square stadig kan lave noget nyt og interessant i den gamle stil, eller om de mange alternative tiltag inden for FF viser at de er løbet tør for gode ideer.
I øvrigt bliver det interessant om Dragon Quest kommer til EU, og om det kan skabe et navn her. Hvis FF "dør ud" kan dens gamle rival måske overtage?

E3 liste fra rpgamer
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
ChronoChronoSkrevet 27/04-05 07:10 
Mon det betyder at Radiata Stories kommer på engelsk?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SephirothSephirothSkrevet 27/04-05 07:35 
Tja, ville der ellers være meget mening i at fremvise det på en kæmpe amerikansk messe? ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 27/04-05 13:40 
Ingen overraskelser denne gang, men i det mindste blev jeg lige mindet om det nye Musashi-spil. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig