X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeres WoW characters?


Svar
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/04-05 23:30 
Jeg er en af dem der er kommet ret sent igang med WoW (begyndte i lørdags), men er naturligvis blevet bidt af det som så mange andre.

Men jeg tænkte lige det kunne være sjovt at høre, hvor langt folk er nået med deres characters.

Jeg er en Level 20 Human Mage ved navn Mccloud og spiller på Stormscale.

Og nu jeg har startet en WoW tråd har jeg også lige et pa... Se hele indlægget
(...)
163 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
RitesRitesSkrevet 26/09-06 21:03 
Har en 30/21/0 specced lvl 60 NE rogue på Dunemaul (Aenur). Farmer for tiden ZG
» a winner is you «
QQSkrevet 26/09-06 22:26 
Er for tiden AFK, men ellers er det da blevet til en
Lvl 39 Tauren Shaman ved navn Naranzinzai på Kor'Gall.
Talents er fordelt 28/0/0, altså 100% elemental...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
TLTLSkrevet 27/09-06 01:07 
Dvs. ingen af os er på samme server >.<
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
The DaneThe DaneSkrevet 27/09-06 03:09 
Knight Keen>

Hvad betyder det hvis man er en kinesisk golddigger?!

Kommer selvf. an på hvor vidt man selv tager det, men i spillet er det generelt en joke at kalde folk som bruger meget (MEGET)tid i spillet defineres som "china", da det virker som om man er på 24/7. Det kan så være at gøre det samme om og om igen, eller lign. sager.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
dpldplSkrevet 27/09-06 05:05 
Hmm troede de flest her inde havde droppet WoW nu. :o


Jeg spiller stadig min paladin på dragonblight, i en raiding guild(naxx FTW :p).(Ok har også en lvl 60 rogue nu)


mere nysgerring om nogen af jer, der er i battlegroup 1?. Mangler folk at gå efter i PvP. :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KajikaKajikaSkrevet 27/09-06 10:43 
... for alle gider jo duelle en Loladin :D

Navn:Ignorancia
Level/Race/Class:60 Troll Hunter
Server:Kilrogg
Guild:Barbarians (førende endgame guild på server, arbejder pt. på at åbne AQ)

Jeg spiller mest casual, og raider kun en 2-4 gange om ugen, udover det har jeg en level 19 Shaman Twink (Hybrid med ap enchs) på SunStrider og er igang med at lave en 19 Druid Twink (Healing power enchs) på Kilrogg. Det kunne da være hyggeligt hvis vi re-rollede på en server sammen, bare for at spille lidt casual og hygge :D
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
RitesRitesSkrevet 27/09-06 10:53 
dpl>
Hmm troede de flest her inde havde droppet WoW nu. :o

Jeg spillede en del fra US closed beta til EU open, så da det endelig udkom havde jeg fået nok. Jeg begyndte så at spille igen for ikke så lang tid siden :)
» a winner is you «
ChronoChronoSkrevet 27/09-06 12:10 
Kajika>
Jeg spiller mest casual, og raider kun en 2-4 gange om ugen

Ja det lyder meget casual :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
QQSkrevet 27/09-06 12:30 
Haha... Casual er tilsyneladende en noget relativ variabel... ;D Har næsten ikke lyst til at vide hvad ikke-casual indebærer...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RuneSPRuneSPSkrevet 27/09-06 13:52 
Har en lvl 60 mage på Lightnings Blade, er med I League of Dusk, vi farmer pt ZG og er så småt startet på MC og AQ20.
KajikaKajikaSkrevet 27/09-06 13:58 
Chrono>
Kajika>
Jeg spiller mest casual, og raider kun en 2-4 gange om ugen

Ja det lyder meget casual :)

Førende guild på server er nøgleordet :p Vi raider 6(7) dage om ugen, og der er flere end en i guilden der spiller +7 timer om dagen, mindst så ja, casual :)
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
TLTLSkrevet 28/09-06 00:07 
Ja det kunne være fedt at starte på level 1 sammen på en server som ingen af os spiller på. Vi skal bare blive enige om servertype, horde/alliance? (Helst alliance for min skyld), og så selvf. tidspunkt (nok bedst en weekend..?). Men kanon idé ;)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
QQSkrevet 28/09-06 00:10 
Så laver vi en PlayRight guild... haha, hvor stenern... Jeg holder mest på PvP server, faction er ligegyldigt for min skyld...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RuneSPRuneSPSkrevet 28/09-06 00:56 
er da også frisk :D
psychomantispsychomantisSkrevet 28/09-06 09:59 
TL>
Ja det kunne være fedt at starte på level 1 sammen på en server som ingen af os spiller på. Vi skal bare blive enige om servertype, horde/alliance? (Helst alliance for min skyld), og så selvf. tidspunkt (nok bedst en weekend..?). Men kanon idé ;)

Dette ville jeg ikke afvise at være med på. Man kunne også gå et skridt videre og aftale en fast aften om ugen hvor man mødes et par timer, og så nøjes med at spille sin character der. Jeg er ligeglad med faction, men hvis det skal være PVP må jeg insistere på RPPVP, for at undgå for mange belastende typer.
fumfumSkrevet 28/09-06 10:02 
Og skal det være alliance, så må vi hellere undgå sunstrider, der er jeg lvl59 warlock horde.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
KajikaKajikaSkrevet 28/09-06 10:12 
Tjaeh, der er jo "lige" åbnet 3 (eller er det 4) nye servere, som spreder sig over PvE til PvP så vi skal jo næsten smede mens jernet er varmt :p
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
SumezSumezSkrevet 28/09-06 10:26, rettet 28/09-06 10:28 
Jeg har lige startet en horde figur på RPPvP'en Defias Brotherhood, kan vi ikke tage den? :P
RP-servere er generelt sjovere selvom man ikke er totalt rollespiller.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MinhMinhSkrevet 28/09-06 10:31 
Jamen jeg er da helt frisk at starte en "casual" char :). Faction betyder heller ikke det store for mig eller hvilken slags server det er.
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
KajikaKajikaSkrevet 28/09-06 10:55 
Nå, det var "kun" to nye servere; Darkspear(PvE) og Darkmoon Faire(PvP), begge kun knap en måned gammel (skal det være pvp ville det være fedt hvis det var en relativ ny server, ellers bliver man bare ganket til ukendelighed)
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
fumfumSkrevet 28/09-06 11:07 
Skal vi ikke tage Defias Brotherhood så? Det lyder sjovt, at kunne spille lidt sammen der.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
KajikaKajikaSkrevet 28/09-06 11:19 
Det lyder fint med mig, og så er det dejligt at spille horde, min helt klare ynglings faction :p Ville det være en "idé" at fordele classes så vi ikke ender med 7 rogues, eller?
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
MinhMinhSkrevet 28/09-06 11:37 
Jeg er rimelig fleksibel hvad angår class. Det eneste jeg ikke vil spille er Rogue, så det passer mig fint hvis andre tager dem ;).
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
fumfumSkrevet 28/09-06 11:57 
Og jeg vil gerne noget andet end warlock/hunter
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
TLTLSkrevet 28/09-06 13:47, rettet 28/09-06 13:50 
Kajika>
Det lyder fint med mig, og så er det dejligt at spille horde, min helt klare ynglings faction :p Ville det være en "idé" at fordele classes så vi ikke ender med 7 rogues, eller?

Nu syntes jeg at vi blev enige om Alliance :).

Jeg vil helst spille som Mage eller Warrior, hvis det ikke går så laver jeg en Druid i stedet :)

EDIT: og et forslag til en dato kunne være d. 8., 15. eller 22. oktober. ? En søndag er altid en god dag, der skal folk mindst som regel.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
RuneSPRuneSPSkrevet 28/09-06 14:30, rettet 28/09-06 14:31 
Tja, er også pænt ligeglad med classes, har stort set prøvet dem alle alligevel såeh...

Men kunne de folk som er friske på at starte en char ikke skrive hvilken class de helst vil være, så de folk som er mere eller mindre ligeglade kan vælge class derudfra så vi får den mest optimale class opdeling :)?

mht søndag plejer jeg nu at raide med guild... men det er først omkring kl 18:00, så det går nok =)
fumfumSkrevet 28/09-06 14:34, rettet 28/09-06 14:34 
Jeg kan som regel først om aftenen, pånær mandage, der kan jeg slet ikke. Og jeg vil gerne være en druid.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
psychomantispsychomantisSkrevet 28/09-06 14:57 
Jeg vil foretrække warrior. Søndag en god dag? Hmmm, af de søndage der er foreslået kan jeg kun d. 22/10.
KajikaKajikaSkrevet 28/09-06 15:30 
TL>
Nu syntes jeg at vi blev enige om Alliance :).

Sumez>
Jeg har lige startet en horde figur på RPPvP'en Defias Brotherhood, kan vi ikke tage den? :P
RP-servere er generelt sjovere selvom man ikke er totalt rollespiller.

Bare derfor jeg antog at det var horde :) Desuden syntes jeg at fastlægge en bestemt spilledag er en dårlig ide, man skulle istedet bare appelere til ikke at powerlevele, jeg ville ihvertfald være træt af kun at spille den 1 dag om ugen :)
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
SumezSumezSkrevet 28/09-06 17:45 
Jeg lavede bare en undead rogue, fordi det var en af de få race/class, jeg ikke havde prøvet, og er ikke så vant til Horde :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 28/09-06 19:36 
Jeg vil være absentee guild-leader.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
TLTLSkrevet 28/09-06 23:58 
Ja vi skal vel også have en guild leader :p. Men han skulle gerne være aktiv...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
RuneSPRuneSPSkrevet 29/09-06 00:33 
Vil personligt gerne være rogue hvis jeg da skal vælge en class :) der er 3 classes jeg ik har prøvet hvilket er rogue, paladin og druid og mine umiddelbare erfaringer (gennem kammerater) er at de 2 sidstnævnte sutter røv :D

Men vi mangler i hvert fald nogle priests :D? Men skulle det være horde eller alliance?
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/09-06 00:40 
Kajika>
... for alle gider jo duelle en Loladin :D


LOL:D Ronald McDonald FTW!

Jeg svor jeg ikke ville gå tilbage til WoW. Hvis TBC bliver som de har lovet;

-skill based pvp og honor system
-mere casual player content
-at raid dungeons med 25 player cap bliver bedre

og hvis jeg ikke køber ps3/360/wii indenfor den nærmeste fremtid, så hopper jeg MÅSKE på vognen igen og starter en lille hunter måske. Du må vi lige se hvordan expansionen bliver.
Well crucify the insincere tonight...
TLTLSkrevet 29/09-06 01:32 
RuneSP>
rogue, paladin og druid og mine umiddelbare erfaringer (gennem kammerater) er at de 2 sidstnævnte sutter røv :D

Men vi mangler i hvert fald nogle priests :D? Men skulle det være horde eller alliance?

Det er måske fordi de ikke har prøvet at spille som Driud... Jeg ar prøvet druid, shaman, hunter og Rogue og syntes klart at Druid er mindst lige så sjovt at spille som, hvis ikke sjovere.

Og jeg vil gerne kaste min stemme på alliance.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
DarkenDarkenSkrevet 29/09-06 02:08 
druid er sjovt indtil endgame..
med mindre man selv har lyst til healer rollen.

problemet er gear (der er også nogle skills/talents issues som stadig kommer til at være der med den preview der er af TBC) og manglen på at kunne være en rigtig hybrid(som rent faktisk virkede fint pre-raid, 0/30/21 var et rigtigt godt build).
Druids bliver endnu mere en specialization class i TBC.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RuneSPRuneSPSkrevet 29/09-06 06:38 
Well IMO er stort set alle andre classes pånær mages blevet helt kedelige for mig at lvl up fordi det tager så lang tid... mig og en kammerat startede fx en mage og en priest sammen... en total imba sammensætning, vi kan uden problemer aoe 10 mobs som er 4 lvls højere end os :S mage aoe'er, priest healer mage, ingen probs der :)

så virker det bare lidt latterligt når min lvl 30 warrior med Whirlwind axe (rimelig imba lvl 30 våben...) har seriøse problemer med at nakke én mob som er 4 lvls højere :/

Mages er nu og bliver gud når det kommer til pve :)
RitesRitesSkrevet 29/09-06 07:13 
Døde sgu oftere i PvE som mage, end jeg gjorde med min rogue :P

Pånær raids kan jeg ikke huske hvornår han sidst døde i pvE :/
» a winner is you «
psychomantispsychomantisSkrevet 29/09-06 07:25 
RuneSP>
Vil personligt gerne være rogue hvis jeg da skal vælge en class :) der er 3 classes jeg ik har prøvet hvilket er rogue, paladin og druid og mine umiddelbare erfaringer (gennem kammerater) er at de 2 sidstnævnte sutter røv :D

Paladins er ikke for alle, det har du ret i. Det kræver tålmodighed og vilje til at sætte sig ind i hvad det er en paladins rolle er. Og nej, det er ikke at være warrior bare med heals. Så tror man det, så bliver man skuffet. Men prøv at stå midt i kampens hede i Alterac Valley, heale de andre omrkring dig, kaste BoP og måske endda BoSac, samt decurse polymorphs og debuffs. Ja, så har du prøvet at være paladin, og det "sutter ikke spor røv"...

Nøgleordet er support, og det skal man ville. Bare ærgeligt den class har fået så dårligt et ry, fordi nogle umodne knægte ikke vil spille den som den er tænkt.
fumfumSkrevet 29/09-06 07:31 
Nu skal i holde op med jeres ævl.
De bedste, og sjoveste, er warlocks. Basta.
:-)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
RuneSPRuneSPSkrevet 29/09-06 12:58 
psychomantis>
RuneSP>
Vil personligt gerne være rogue hvis jeg da skal vælge en class :) der er 3 classes jeg ik har prøvet hvilket er rogue, paladin og druid og mine umiddelbare erfaringer (gennem kammerater) er at de 2 sidstnævnte sutter røv :D

Paladins er ikke for alle, det har du ret i. Det kræver tålmodighed og vilje til at sætte sig ind i hvad det er en paladins rolle er. Og nej, det er ikke at være warrior bare med heals. Så tror man det, så bliver man skuffet. Men prøv at stå midt i kampens hede i Alterac Valley, heale de andre omrkring dig, kaste BoP og måske endda BoSac, samt decurse polymorphs og debuffs. Ja, så har du prøvet at være paladin, og det "sutter ikke spor røv"...

Nøgleordet er support, og det skal man ville. Bare ærgeligt den class har fået så dårligt et ry, fordi nogle umodne knægte ikke vil spille den som den er tænkt.



Jeg tvivler bestemt heller ikke på paladins brugbarhed, hverken i PvE eller PvP, men generelt til at lvl op, tror jeg det kan være ret så irriterende :)
TLTLSkrevet 29/09-06 14:15 
Darken>
druid er sjovt indtil endgame..
med mindre man selv har lyst til healer rollen.

problemet er gear (der er også nogle skills/talents issues som stadig kommer til at være der med den preview der er af TBC) og manglen på at kunne være en rigtig hybrid(som rent faktisk virkede fint pre-raid, 0/30/21 var et rigtigt godt build).
Druids bliver endnu mere en specialization class i TBC.


Faktisk kan man lave en druid som man vil, det er det fede ved den syntes jeg. I tBC kan man dog kun satse på 2 talent-trees, ellers bliver de for svage allesammen. Så enten en feral-healer, feral-caster eller caster-healer (Hvilken jeg selv vælger).
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
psychomantispsychomantisSkrevet 29/09-06 14:20 
RuneSP>
Jeg tvivler bestemt heller ikke på paladins brugbarhed, hverken i PvE eller PvP, men generelt til at lvl op, tror jeg det kan være ret så irriterende :)

Enig. Det er en meget langsom class at levelle, i modsætning til flere andre f.eks. warlock.
dpldplSkrevet 29/09-06 19:51, rettet 29/09-06 19:59 
psychomantis>
Ja, så har du prøvet at være paladin, og det "sutter ikke spor røv"...

Nøgleordet er support, og det skal man ville. Bare ærgeligt den class har fået så dårligt et ry, fordi nogle umodne knægte ikke vil spille den som den er tænkt.

IMO så var paladin sgu en røv class før 1,9. (meget lidt gear til dem). Nu da de har "strike"(JoC) og god gear(spelldamage med melee stats), så er det blevet en meget god class.

Btw nøgleordet er hybrid og ikke support. Del skade ud, heal and tank(AV). Vis man ikke kan finde ud af at skifte imellem de 3 ting, drop paladin. >< (Inden nogen siger noget, så er paladin burst damage ligeså god som alle andres).
Eneste sted hvor paladin er mega kedelig er PvE (klaret AQ40 og en smule naxx).

Anyway jeg nyder min paladin.

(edit: snak engelsk i så lang tid. gjordet mig værre til at "stave")
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
psychomantispsychomantisSkrevet 29/09-06 21:52 
dpl>

Btw nøgleordet er hybrid og ikke support. Del skade ud, heal and tank(AV).

Selvfølgelig skal man også dele skade ud, det er bare ikke det primære. Jeg prøvede at understrege de elementer, som dem der har givet paladins et dårligt ry ofte overser (specielt i BG's). Og iøvrigt synes jeg stadigvæk support er en bedre beskrivelse, da jeg både taler om PvP og PvE (end-game). Men det er jo også bare en strid om ord.

Om det er kedeligere at være paladin i raids end andre klasser ved jeg ikke, men jeg tror egentligt ikke jeg ville kede mig mindre hvis jeg var f.eks. mage ;)
RuneSPRuneSPSkrevet 30/09-06 12:22 
dpl>
Eneste sted hvor paladin er mega kedelig er PvE (klaret AQ40 og en smule naxx).

hvilket vel også er rimelig essentielt :) (for mange i hvert fald)
DarkenDarkenSkrevet 30/09-06 17:16 
TL>
Faktisk kan man lave en druid som man vil, det er det fede ved den syntes jeg. I tBC kan man dog kun satse på 2 talent-trees, ellers bliver de for svage allesammen. Så enten en feral-healer, feral-caster eller caster-healer (Hvilken jeg selv vælger).

selvfølgelig kan man lave hvilken som helst class som man vil, så spørgsmålet om den så er levedygtig, vi er frygtlig meget gear baseret (fylder det meste af mine bags og bank), og der er bare ikke nok hybrid gear til os. alle vores tier gear (ikke 0 og 0.5) er healer rettet og prøv lige i en "oh crap" situation og skifte til bear med det junk på =P

oomkin er en joke, jeg spiller pt med det spec (skal jo kende sin class ;) og det er ganske sjovt men ikke et levedygtigt spec.

full feral er fint nok indtil de seneste endgame raids, hvor vi falder fra pga vi ikke scalere som andre classes.

full healer funker fint.

hybrids er ikke gode nok i seriøse raids, for lav skade/agro som feral, for lav skade som oomkin og healing som (an på spec) skader for meget agro, koster for meget mana, ikke giver + nok.
for at vi nogenlunde kan følge med skal vi have en bestemt slags gear på (caster, feral eller healer) og da vi ikke har en mulighed for at "gå ud af combat" kan vi ikke skifte midt i en kamp for at rive den anden del af ens hybrid ud af skuffen.... en feral uden en masse armor/def/agi/str/sta/crit (an på bear/cat) eller en caster uden en masse +dmg (som vores tier gears har meget lidt af) eller en healer uden en masse + heal er bare ikke god nok skulle man sammenligne med en anden parent class.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
TLTLSkrevet 01/10-06 01:41 
Jeg tror du har mistet idéen i en druide... Det er en supporter class, som aldrig når op på en mages DPS, en rogues DPS eller en priests HPS. Ligesonm Paladins, hjælper vi f.eks. med innervate, med at give ekstra skade/healing og med at dispelle poisons og curses...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
dpldplSkrevet 01/10-06 02:38 
Du har aldrig mødt en rigtig geared feral druid? ><

Med det samme de får AQ40 gear, så sker der sgu sager.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkenDarkenSkrevet 01/10-06 06:38, rettet 01/10-06 06:53 
TL>
Jeg tror du har mistet idéen i en druide... Det er en supporter class, som aldrig når op på en mages DPS, en rogues DPS eller en priests HPS. Ligesonm Paladins, hjælper vi f.eks. med innervate, med at give ekstra skade/healing og med at dispelle poisons og curses...

De er af blizzard fremstillet som en hybrid class, som kan feks dpse/tanke, shifte ud for at heale... MEN sagen er bare sådan at dette fungere bare ikke in-game pga der ikke er gear der har stats til andet end det man bruger det til, du kan feks ikke dpse/tanke i healer gear og omvendt healer du af skod uden healer gear, genesis og pvp gearet er lidt af den rigtige vej, men bare ikke godt nok. Vi scalere ikke engang ordenligt hvis vi går fuld feral, og derved taber vi friheden til at vælge... som jeg skrev var preraid 0/30/21 ikke bare bærdygtig, men direkte god, det var det man valgte druid for og det er det der forsvandt da man begyndte at raide.

Udover dette laver blizzard primært healer sets og samtidigt har de lavet de nye talents så de vil presse de fleste til at gå all out i et slags spec, har dog lidt kig på dette hybrid caster+healer spec: http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/burningcrusade/druid/talents.html?5000503002353130030000000000000000000000000050530350001402000000 og dette feral+healer(TBC NS+HT version) http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/burningcrusade/druid/talents.html?0000000000000000000000505002132310213503102105530340001000000000

Pt bruger jeg dette spec:
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/druid/talents.html?51035000025513510000000000000000505003110000000
fordi jeg er tit i bgs og jeg var blevet så træt af mit full healer spec (som man ikke kan solo en skid med) så jeg næsten helt stoppede med at spille med min druid.
Jeg kan love for at der er stor forskel på min plads på heal delen af dmg meter, før lå jeg lige under priestsne (og nogle gange over et par af dem, når det var nogle vatnisser der var med).

Har tænkt mig at levele 60-70 som fuld feral, det virkede ihvertfald bedst 1-60, dog med de nye talents bliver det et behov at vælge imellem dps og tank desværre (for at få den fulde effekt)

EDIT:
hjælper med innervate? den bruger jeg sq på mig selv når jeg er healer, det er når jeg leger feral eller caster at den er bedst brugt på andre, feks i en boss situation hvor jeg har ok mana og mt healer er i bund... jeg belønner ikke folk der over-heal-spammer med gratis mana, en druid der timer sine HT og ellers bruger rejuvs har sjælent mærkbar overheal.

og som dpl skriver, så er en full feral der er rigtigt geared en tank der kan være en god tank (indtil naxx), i bestemte boss kampe er en druid nogle gange bedre.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
163 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig