X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeres WoW characters?


Svar
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/04-05 23:30 
Jeg er en af dem der er kommet ret sent igang med WoW (begyndte i lørdags), men er naturligvis blevet bidt af det som så mange andre.

Men jeg tænkte lige det kunne være sjovt at høre, hvor langt folk er nået med deres characters.

Jeg er en Level 20 Human Mage ved navn Mccloud og spiller på Stormscale.

Og nu jeg har startet en WoW tråd har jeg også lige et pa... Se hele indlægget
(...)
163 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
TLTLSkrevet 01/10-06 13:04, rettet 01/10-06 13:05 
Well. Jeg vil ikke sige andet end at jeg går efter det her build til level 70, og vil starte med at bygge balance-træet op...

link
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 02/10-06 23:56 
Men skal vi få sat gang i det her, det virker da til at folk godt vil det..

Vi skal have bestemt 4 ting...

1. Hvilket Realm skal vi spille på?

2. Alliance eller Horde?

3. Navn på vores guild? (Hvis det ikke bare skal være Playright)

4. Tidspunkt?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 03/10-06 07:56, rettet 03/10-06 13:21 
I skal da hedde "learn2play n00b", eller bare "STFU n00b!".

Ikke for at friste jer men I tør garanteret ikke kalde jer selv for: "GLBT friendly" :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoChronoSkrevet 04/11-06 20:26 
Man ved ikke om man skal grine eller græde:
http://img273.imageshack.us/img273/3892/wow4twiw3xo8.gif

Først griner man, men det er vel lidt et sørgeligt community der omgiver det spil...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dpldplSkrevet 04/11-06 20:52 
Alle spil har deres idioter.....

(Men nogen folk går sgu lidt for meget over stregen.)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
psychomantispsychomantisSkrevet 04/11-06 23:43, rettet 04/11-06 23:48 
Chrono>
Først griner man, men det er vel lidt et sørgeligt community der omgiver det spil...

Det er vel som med alle andre "online communities", at nogle folk lægger for meget tid, følelser og personlighed i det og andre gemmer sig bag annonymiteten til at opføre sig som et dumt svin.

Eksemplet er et meget fint et på sammenstødet mellem de to ekstremer.
ChronoChronoSkrevet 05/11-06 00:06 
I har ret. Det var måske en lidt grov generalisering jeg fik nedskrevet der...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 06/11-06 11:36 
Communityet er lige så forskruet som det er alle mulig andre steder - også herinde. :)

Det kommer bare mere op til overfladen, når der er flere millioner brugere. Antallet af idioter stiger jo.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TLTLSkrevet 06/11-06 23:54 
Foreslår hermed d. 3. december som start-dato. Foreslag til Guildnavn: PlayRight, PRDK, PlayRightDK.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/11-06 02:21 
Jeg må så være den sure ost der insistere på at WoW er noget af det værste. Jeg er fuldstændig overbevist at der er massere af børn der spiller det. Næsten vær gang jeg er nede i EB games kommer der en lille unge på 10-12 med sin moder og køber det. Jeg tænker jo selvf "hva satan? Endnu en goddam Night Elf hunter"!:(

Men for at være ærlig så er det ikke kun børn der har hele skylden. Det er altså også mange af de casual gamers der kommer udefra, der ikke har den mindste ide om hvordan man "burde" opføre sig online.
Det er ligesom den berømte PA comic, "Regular Guy + Anonymity + Audience = Total Fuckwad"!

Og sådan har det været med alle Blizzards communities. Måske pånær det spil der havde mest dybde af alle deres spil, Starcraft. Diablo og Warcraft har dog altid været fyldt med idioter. Det er battle.net og tilhørende forums et levende bevis på.
Det er derfor at det er så vigtigt at finde gode mennesker at spille med i WoW. Det er seriøst det der afgør om man har det dårligt med spillet eller godt. Jeg ved godt at nogen godt kan lide at solo og være "lone wolf". Jeg er selv sådan, men vi er sociale væsner, og jeg tror at uanset hvores playstyle, så er vi allesammen ens på den måde i sidste ende.
Ergo, at der ivhert fald er noget fedt ved at have været ude og queste i timer, og komme ind til en by hvor man ser chucknorrislolz, en lvl 33 gnome rogue stå og snakker med en merchant. 1337 for life.
Well crucify the insincere tonight...
TLTLSkrevet 08/11-06 03:13 
Jeg syntes også at jeg har haft held til at finde folk som ikke bare er totalt idioter til spillet samtidig med at de er flinke at snakke med. Det er svært at finde en der kan alt og ved alt, som er flink. Eller en som er totalt med på alt hvad man siger uden at været totalt "noob".

Generelt kan man bare bruge sin sunde fornuft og sortere folk fra som er tåber...

Det er jo også derfor at jeg er klar på at vi starter en guild her inde fra. For jeg ved at de fleste så ville være gode at spille sammen med :).
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
RuneSPRuneSPSkrevet 08/11-06 12:38 
Valkyrie>
en lvl 33 gnome rogue stå og snakker med en merchant. 1337 for life.

hva der nu galt med gnomes :(?

anyway, så er det nu rigtigt at det bliver meget sjovere hvis man spiller det sammen med folk man kender / folk der kan finde ud af det, mig og 4 andre kammerater har lige startet et party sammen, det er i hvert fald fedt :)
TLTLSkrevet 21/11-06 03:53 
For lige at live det her lidt op igen bumper jeg denne tråd og laver en tilmældelses-runde... Hvis du vil være med i P:R's WoW guild, så smid mig en PM eller en mail på trolar1@gmail.com

jeg vil hermed også foreslå en ny dato, da ingen har meldt tilbage på den første. Kommer med 3 forskellige...

Lørdag d. 2. december

Søndag d. 10. december

Søndag d. 17. december

Skriv i din mail, eller PM, hvilke dage du kan.

Evt. foreslag til div. ting, så som hjemmeside, guildnavn, tidspunkt på dagen for start osv. er velkomne.

Sætter en tidsfrist på en uge og slår det hele sammen i et indlæg sent på søndag, eller på mandag, så skriv snarest muligt :]

P.S. Vi kunne evt. arrangere et LAN i den weekend vi starter hvis det er overkommeligt mht. julefrokoster osv. Foreslag til sådan et arrangement er også meget velkomne.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
163 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig