X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 billeder


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 26/04-05 18:45 
Nå, så er det vist endeligt? Xbox 360 blev navnet og det ser ud til at designet allerede er lavet. Jeg hopper i hvert fald på den, hvad med jer? Er det den næste generation Xbox?

Xbox 360
155 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 10/05-05 22:15 
Billedet med Ferrarien er tydeligvis computergrafik (og ikke engang imponerende i sig selv) - Joanna Dark billedet er artwork.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/05-05 22:20 
Opløsningen er gal. Men jeg tror stadig at det vil se lige så flot ud i 1280 x 720.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 10/05-05 22:28 
Grunden til jeg skriver det ikke er imponerende i sig selv, er at det er et lille udsnit og man ikke kan se noget reelt ud over at det er en detaljeret bil-model. Svært at vurdere noget andet end det sagtens kan være real-time (in-game eller ej) :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/05-05 22:35 
Hvis Xboxen kan køre et spil som Forza, der er utroligt flot. Så burde en konsol der er mere end 5 gange kraftigere sagtens kunne køre det der. Måske ikke lige ved launchen, men senere når programørene vænner sig til hardwaren.
Spiller nu: Phantasy Star IV
yokanabsteryokanabsterSkrevet 10/05-05 23:09, rettet 10/05-05 23:10 
http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EEEVyZklVVFrvCytCx.php>
Xbox360's IBM CPU will have 3 symmetrical cores running at 3.2 GHz each

Betyder det en triple 3.2 GHZ processor? Ligesom g5'ens Dual processorer?
soon the world will be one big computer
BeanoBeanoSkrevet 11/05-05 08:12 
Konsolkongen>
Hvis Xboxen kan køre et spil som Forza, der er utroligt flot.

Forza er måske ikke lige det rette spil at sammenligne med mht grafik :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-05 09:33 
Hvorfor?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/05-05 09:48 
Fordi Forza ikke ligefrem er nogen benchmark når det kommer til bilmodeller - pænt sagt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-05 09:57, rettet 11/05-05 09:58 
Ok det ved jeg så ikke noget om. Jeg ved stort set nada om biler, bare de kan køre så er jeg glad. Men det ændrer jo ikke på at Forza er et kanon flot spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 11/05-05 15:46 

Jeg kan allerede bedre lide stilen i dette billede, end i de tegneserieagtige billeder der blev vist kort efter MS købte Rare.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SephirothSephirothSkrevet 12/05-05 10:37, rettet 12/05-05 10:41 
Første billede af Mizuguchis Ninety-Nine Nights:
http://ruliweb.dreamwiz.com/data/rulinews/read.htm?num=13341
MS holder vist en pressekonference i Japan i morgen tidlig dansk tid, så forhåbentlig får vi flere japansk udviklede titler at se.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HeroldHeroldSkrevet 12/05-05 13:46 
Bede-x>
Jeg kan allerede bedre lide stilen i dette billede, end i de tegneserieagtige billeder der blev vist kort efter MS købte Rare.

Men hvad sker der for pophåret? :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SephirothSephirothSkrevet 12/05-05 16:50, rettet 12/05-05 17:19 
DOA4? Skuffende...
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=414837
GameFront.de har dem osse.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 12/05-05 17:53 
Jeg havde godt nok forventet mig mere.. det ligner jo ultimate, bare med højere opløsning på textures og mindre jaggies.
I win, you loose
BeanoBeanoSkrevet 12/05-05 18:28 
Modellerne er tydeligt meget mere detaljerede end de forregående DOA spil (også Ultimate) - ser sku' meget lovende ud rent grafisk IMO :)

Jeg er dog mere spændt på om der kommer noget reelt nyt i gameplayet, eller som Tecmo har tænkt sig at koge suppe på de samme ben en gang til.
GoMeZGoMeZSkrevet 12/05-05 18:41 
Mon teksten i baggrunden på billede 6, har nogen betydning?
Ser umiddelbart ud som om der står "the Xenon launch!!"

Direkte link til billede
Hvis du mangler en Gmail invitation så send en pm
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 12/05-05 20:33 
De smider vel ikke gamle screenshots i omløb hvis de er lysår fra hvad vi kan forvente?
I win, you loose
SephirothSephirothSkrevet 12/05-05 22:08 
GameReactors Xbox360 artikel (magasinet udkommer i morgen):
http://www.jeux-france.com/news10028_xbox-360.html
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/05-05 22:32 
RQvsnapz>
Jeg havde godt nok forventet mig mere.. det ligner jo ultimate, bare med højere opløsning på textures og mindre jaggies.

Det er sgu ikke noget at skrive hjem om!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DavaliDavaliSkrevet 12/05-05 22:33 
Hvem tror i har scannet dem og lagt dem ud?
Det må da næsten være gamereactor selv.
Personligt tror jeg de gjorde det for at blive omtalt på nettet.

Men umærket artikel...
HankyHankySkrevet 12/05-05 23:13 
De omtaler den "forkromet".
Jeg troede hele skidtet blev hvidt?

I så fald det er en lys sølv-farve, er jeg endnu mere tilfreds end hidtil.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 12/05-05 23:23 
Wow, er jeg bare bag ude, eller er det ikke "Big-News" at Halo3 var i udvikling allerede i slutningen af Halo2 produktionen?
soon the world will be one big computer
WehnerWehnerSkrevet 12/05-05 23:27 
Ikke for at lyde kæphøj, men det har jeg været 100% sikker på hele tiden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 12/05-05 23:50 
hehe, det har jeg skam også :) Men det der er underligt, er at HBO verdens største - konstant opdaterede halo side, ikke har skrevet noget ednu?
soon the world will be one big computer
KeenKeenSkrevet 13/05-05 01:02, rettet 13/05-05 01:24 
Sejt, der er lys i controlleren, så man kan se når der er game invites på live...

Det ser ud til at der også vil være en knap der fører en direkte tilbage til dashboardet, egentlig meget smart...

Edit: Det med at der er to forskellige live abonnementer er sku også smart, især hvis man som mig ikke spiller så meget over live men gerne vil have content download og videochat ;P
PlaykidPlaykidSkrevet 13/05-05 01:10 
Der har bare ikke været officielt annonceret endnu.
Indtil vidre ved vi også kun der kommer et nyt Halo spil, om det er Halo 3 eller noget der foregår før ved vi ikke.
Spiller nu: Halo 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/05-05 07:40, rettet 13/05-05 07:40 
God fornøjelse med videochat over Cama nettet Ken :) Det kræver vidst en upload over 5kb :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 23/05-05 17:11 
Nye billeder:
http://www.betanews.com/slideshow/Xbox_360_User_Interface/6

Denne gang af brugergrænsefladen. Ser da ret lækkert ud. Der er også et billede af Neon til sidst.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/05-05 17:22 
Den er ret flot. Og den virker også meget brugervenlig, i modsætning til den sidste.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 23/05-05 18:00 
Enig - den nye brugergrænseflade er langt flottere end den gamle. Måske ikke så original men klart pænere :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/05-05 05:35 
Ser godt ud!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/05-05 15:34, rettet 24/05-05 15:34 
Mere nyt om Controller, Konsol, Dashboard, Xbox Live og Xbox Live Arcade.

Der er også en film der viser dashboardet.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/08-05 16:09 
For de interesserede så er der kommet billeder ud af motherboardet fra et 360 development kit. Det er firmaet SmartXX, der også laver modchips, der har fået fingrene i 3 maskiner. Og som det fremgår af billederne er de allerede igang med at ødelægge dem :)

www.xbox-scene.com
Spiller nu: Phantasy Star IV
yokanabsteryokanabsterSkrevet 27/08-05 16:21 
Lige til iPod kombibalitet, og hele MS vs Mac tingen. Ejer MS ikke Apple, eller delvist?
soon the world will be one big computer
MIKA-LMIKA-LSkrevet 27/08-05 22:08 
Nej. Det gør de bestemt ikke.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
Zzap!Zzap!Skrevet 27/08-05 23:22 
Ud fra de ovenover linkede billeder, ser det ud til at 360 har en ekstern strømforsyning. Mit spørgsmål er så, hvad faen har microsoft så brug pladsen til, i den brødkasse de sender på markedet om nogle måneder? Hvis der hverken er HD, strømforsyning eller nextgen drev i den hvad bruger de så alt den plads til?
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 27/08-05 23:29, rettet 27/08-05 23:31 
Er det ikke bare dev kit-modellen? Det er meget normalt at der er mere gods i dem, og de kræver ekstern strømforsyning. Sådan er det også på nogen af PS2-devkitsne, mener jeg.

EDIT: Men derudover er det jo helt normalt, at amerikansk hardware fylder dobbelt så meget som det japanske. Vi plejer at joke med at man kan køre to Midway-arcadekabinetter med ryg mod hinanden, og så kan man hænge en hængekøje op og sove inde i dem ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 28/08-05 10:19 
yokanabster>
Lige til iPod kombibalitet, og hele MS vs Mac tingen. Ejer MS ikke Apple, eller delvist?

MS havde en god aktie portion i Apple dengang Apple sidst var på vej mod konkurs..
men om de er solgt igen.. kan jeg ikke huske.
(PS.. Microsoft har lavet OS til Apple i tidernes morgen.. Apple CP/M var designet af Microsoft)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BeanoBeanoSkrevet 28/08-05 11:10, rettet 28/08-05 11:12 
Zzap!>
...hvad bruger de så alt den plads til?

Kæmpe blæsere :)

Jeg håber ihvertfald at strømforsyningen er ekstern hvis det kan fjerne en varmekilde og derved få en konsol med lavere støjniveau.

Vedr. Apple's ejerforhold: jeg mener at MS stadig ejer en ordenlig bid af Apple, men ikke en kontrollerende andel så vidt jeg ved.
Zzap!Zzap!Skrevet 28/08-05 12:55 
Jeg hader eksterne strømforsyninger! Så hellere et dobbelt så stort kabinet.
N64 havde IMO den perfekte løsning med sin PSU, der blev skubbet halvt ind i en bay bagerst i konsollen så den kunne komme af med varmen, men ikke var en ekstra klods på gulvet/at slæbe på.
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 28/08-05 13:17 
Det værste er at de altid bliver væk, og så ligner de ofte hinanden (ja, jeg tænker på jer Sega... MegaDrive 1/2, Nomad, Genesis, GameGear, Master System 1/2...), så man er nødt til at mærke op hvad der er hvad, for ikke at komme til at sætte noget forkert til...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 28/08-05 13:24 
Ja, det der med at sætte den forkerte til, er vi jo nogen der kender til ;) Det er selvfølgelig et problem, at de absolut skal ligne hinanden. Her må man så håbe, at Microsoft sender en HVID strømforsyning med, eller noget.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/08-05 13:32 
Det bliver aldrig et problem, givet at stikket på den endelige model er samme slags som på Dev kittet.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 28/08-05 14:17 
Zzap!>
Jeg hader eksterne strømforsyninger!

Ja, man kan nærmest ikke spille på en konsol med en ekstern strømforsyning...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 28/08-05 14:22 
ER den endelige model med ekstern strømforsyning eller hvad?

Siden Bede-x allerede er gået i gang med at forsvare den og Zzzap! med at bashe den, så skulle man jo tro det... ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 28/08-05 14:25 
Jeg ved det faktisk ikke.

Men jeg var ikke ude på og forsvare den, blot understrege at det nok ikke betyder så meget.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
lightyear dklightyear dkSkrevet 28/08-05 14:44 
Betyder ingen ting imo.
are you CHICKEN?
RJKRJKSkrevet 28/08-05 14:46, rettet 28/08-05 14:46 
Det er helt sikkert irriterende, så jeg tror simpelthen ikke på, at Microsoft gør det. Det giver kun mening at gøre den slags i dag, hvis man vil lave meget lille hardware (PSTwo) og det er Xbox jo ikke ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/08-05 14:48, rettet 28/08-05 14:51 
Jeg er også ret ligeglad, man slipper jo også for at skulle følge meterlange ledninger for at finde ud af hvilke der hører til de forskellige konsoller. Så længe at ledningen passer i et ganske alm. lampestik er jeg tilfreds.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Zzap!Zzap!Skrevet 28/08-05 15:32 
Bede-x>Ja, man kan nærmest ikke spille på en konsol med en ekstern strømforsyning...
Lige præcist! Det er dét der er problemet.
Born to kill space
155 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig