X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 billeder


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 26/04-05 18:45 
Nå, så er det vist endeligt? Xbox 360 blev navnet og det ser ud til at designet allerede er lavet. Jeg hopper i hvert fald på den, hvad med jer? Er det den næste generation Xbox?

Xbox 360
155 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 26/04-05 18:45 
Nå, så er det vist endeligt? Xbox 360 blev navnet og det ser ud til at designet allerede er lavet. Jeg hopper i hvert fald på den, hvad med jer? Er det den næste generation Xbox?

Xbox 360
MIKA-LMIKA-LSkrevet 26/04-05 18:52 
Nu er det jo blevet http://www.playright.dk/forumemne.php?id=16374]diskuteret tidligere[/LINK]" target="">diskuteret tidligere, og vi har endda billederne liggende i http://www.playright.dk/rare.php]Rare[/LINK]" target="">Rare ;)

Xbox 360 i Rare
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 26/04-05 19:11 
Hvis det er sikkert at antage, at den kommer til at se sådan ud, er det en kraftig forbedring i forhold til den første. Ville til hver en tid hellere have den stående, fremfor den store, klodsede boks med de "Welcome to my first homepage"-grønne farver :)
RuneSPRuneSPSkrevet 26/04-05 20:10 
Bedre end den originale Xbox. Men alligevel virker den lidt akavet - ligesom navnet, så det er vel fint nok xD
BeanoBeanoSkrevet 26/04-05 20:18, rettet 26/04-05 21:30 
Er vi lidt sent ude dér, Sonic? ;)
PlaykidPlaykidSkrevet 26/04-05 21:27 
Jeg håber stadig på det er en rå prototype på deres design, for den ting er så kedelig at jeg ikke engang gider se på den.
Grå metalic og med nogle få knapper.

Den ligner en billig dvd afspiller.
Spiller nu: Halo 3
DavaliDavaliSkrevet 26/04-05 21:32 
Er jeg den eneste, der ikke kunne være mere ligeglad, om hvordan den kommer til at se ud? Det vigtige er indmaden der tæller! Selvfølgelig med mindre den er direkte ubehagelig at tænde ;)
SephirothSephirothSkrevet 26/04-05 21:40 
I har vendt den forkert :D
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 26/04-05 22:23 
ja ;)
DommergaardDommergaardSkrevet 26/04-05 23:26 
Beano>
Er vi lidt sent ude dér, Sonic? ;)

Jeg må have sovet i timen, ville bare dele min "glæde" med jer andre... :)
PlaykidPlaykidSkrevet 26/04-05 23:37 
Davali>
Er jeg den eneste, der ikke kunne være mere ligeglad, om hvordan den kommer til at se ud? Det vigtige er indmaden der tæller! Selvfølgelig med mindre den er direkte ubehagelig at tænde ;)

Jeg smækker den ned i et standard Xbox 1 cover gør jeg :P
Hellere det end den der.
Spiller nu: Halo 3
HankyHankySkrevet 27/04-05 01:28 
Ja, for den er jo så meget pænere.. eller? :/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
PlaykidPlaykidSkrevet 27/04-05 06:26 
Den har i det mindste et design man kan kende.
Spiller nu: Halo 3
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 27/04-05 08:00 
Et design man kan kende? Jeg er ikke helt sikker på, hvad du snakker om :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/04-05 08:20, rettet 27/04-05 08:28 
Davali>
Er jeg den eneste, der ikke kunne være mere ligeglad, om hvordan den kommer til at se ud? Det vigtige er indmaden der tæller! Selvfølgelig med mindre den er direkte ubehagelig at tænde ;)

Nej, det er du ikke! Det betyder selvfølgelig noget, hvordan en maskine ser ud. Men alt det tuderi om, at den er grå, den ligner en PC, den ligner en billig DVD afspiller og hvad folk nu ellers kan finde på at jamrer over, er ret overflødigt... Det var den samme sang da den første Xbox kom og nu er der endda nogen som synes den gamle er pænere... Geee! I bund og grund er der kun to ting som er vigtige og det er hardwarens muligheder og hvordan spillene er.

Men igen - kunne man på samme tid som gode spil, få en flot maskine (PSP anyone?), så er det jo bare i top, men et design på en maskine, kan aldrig være det vigtigtste...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 27/04-05 08:41 
Ja ja Palle... klap lige din indre Xbox fanboy :)
HeroldHeroldSkrevet 27/04-05 10:00 
Reelt er der meget få konsoller, der overhovedet er pæne. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 27/04-05 10:09 
Man skal bare vænne sig til dem :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/04-05 10:50 
Præcis... Igennem tiden, er der vel næppe ret mange konsoller der kan kaldes pæne... De flotteste konsoller/håndholdte jeg kan komme i tanke om, må være PSP og GBA SP.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
MIKA-LMIKA-LSkrevet 27/04-05 11:20 
Panasonics WonderMega og Q er da heller ikke just grimme.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
HeroldHeroldSkrevet 27/04-05 11:27 
Just pæne er de nu heller ikke :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DommergaardDommergaardSkrevet 27/04-05 12:02 
Panasonic Q stinker langt væk af kvalitet! Xbox 360 ser da heller ikke helt grim ud.
MurphyMurphySkrevet 27/04-05 12:31 
GameCube er en pæn konsol. Den er bl.a lille, meget stilfuldt og smagfuldt konstrueret.

Faktisk kender jeg flere piger som synes den er sød.

De samme piger spørger mig tilgengæld hvorfor Xbox'en er så meget større og grimmere, end min GameCube og PS 2. Så laver jeg en hurtig analogi til en desktop PC, og de forstår med det samme sammenhængen.
Excuse me, I have to go. Somewhere there is a crime happening
SumezSumezSkrevet 27/04-05 13:44, rettet 27/04-05 13:44 
PalleJensen>
De flotteste konsoller/håndholdte jeg kan komme i tanke om, må være PSP og GBA SP.

Jeg synes klart PS2, Dreamcast og den japanske (og europæiske) SNES-model er med i opløbet. N64 er heller ikke helt ringe.

EDIT: Og Neo Geo AES selvfølgelig. Det er lige før, den er tidsløs. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 27/04-05 13:50 
PalleJensen>
Men igen - kunne man på samme tid som gode spil, få en flot maskine (PSP anyone?)

Ja, det er da lige til, man ta'r den ud af æsken.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 27/04-05 15:17 
Ja PSP er bare vild grim... ligner jo slet ikke noget fra Fisher Price :)
Michael_Michael_Skrevet 27/04-05 15:23 
Dreamcast, NEO GEO AES, N64 og Atari Jaguar står for mig som de klart mest præsentable konsoller gennem tiden.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 27/04-05 15:25 
Murphy>
GameCube er en pæn konsol. Den er bl.a lille, meget stilfuldt og smagfuldt konstrueret.

Der er ikke et gram stil over GameCuben, hvis du spørger mig :) Min er henvist til et hjørne, hvor folk ikke umiddelbart kan se den

På den anden side står min X-box fremme hvor alle kan se den, hvilket heller ikke givet meget mening ;)
SephirothSephirothSkrevet 27/04-05 15:36 
PSPen er lækker, men bliver ridset/fedtet/støvet/whatever bare du kigger på den.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 27/04-05 15:39, rettet 27/04-05 15:40 
Ja, en pudseklud er et must-have tilbehør :)

Ridser har jeg dog helt undgået indtil videre...
KeenKeenSkrevet 27/04-05 15:54, rettet 27/04-05 15:54 
Så er du da blind!

Man kan ikke undgå ridser, jeg har sku passet så godt på min og der er masser af små, dog næsten usynlige, ridser!!!
HeroldHeroldSkrevet 27/04-05 16:14 
Ridser? Hah! Dem skal du være glade for - De er da en del af designet. Ligesom cowboybukser, der er slidte fra butikken og squarebuttons der med vilje sidder fast.

;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 27/04-05 16:14, rettet 27/04-05 16:15 
Nu angående de små ridser der, dem har jeg også få stykker af, men man kan da vist købe noget væske der fjerner dem så vidt jeg ved. Det er vist det samme som man evt. bruger til mobiltelefoner (hvor "glasset" foran skærmen også er lavet af plastik). Spørg mig bare ikke om hvor man får det henne, men hvis i finder det må i gerne sige til :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KeenKeenSkrevet 27/04-05 16:38, rettet 27/04-05 16:40 
Herold>
squarebuttons der med vilje sidder fast.

Det har jeg tilgengæld ikke oplevet...

Men jeg har da fået min helt egen "døde pixel" oppe i venstre hjørne...
BeanoBeanoSkrevet 27/04-05 16:40, rettet 27/04-05 16:42 
Knight Keen>
Så er du da blind!

Nej, tro mig - der er ingen ridser eller oplevet at square-button har sat fast :)
Døde pixels er jeg også sluppet for.

Men passer også MEGET godt på den mht. ridser - har den altid i casen (3. parts) når den ikke bruges...
NaieraNaieraSkrevet 27/04-05 16:44, rettet 27/04-05 16:46 
Knight Keen>
Det har jeg tilgengæld ikke oplevet...

Firkanterne der sad fast, var også kun et problem på de første japanske maskiner.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 27/04-05 16:57 
Jeg bruger bare den medfølgende pung, og jeg har ingen ridser endnu.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/04-05 17:00 
Jeg har heller ingen ridser eller knapper der sidder fast...

Jeg har tilgengæld en død pixel, fedtfingre og kattepoter på skærmen...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SonicSonicSkrevet 27/04-05 17:55 
Men ud over det mener jeg stadig at den nye Xbox ser mere tiltrækkende ud end den forrige (stor sort kasse med en stor grøn klat midt i det hele) :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PlaykidPlaykidSkrevet 27/04-05 18:53 
Grunden til jeg foretrækker den gamle er fordi den har mere personlighed, om man kan lide den eller ej :)
Spiller nu: Halo 3
RuneSPRuneSPSkrevet 27/04-05 19:00 
Venter nu til at vi får nogle billeder som viser hele konsollen fra forskellige vinkler før jeg bedømmer den fuldt ud....
jaesjaesSkrevet 27/04-05 19:07, rettet 28/04-05 01:12 
Jeg synes, konsoller skal ligne det, de er: Legetøj. Det ville blive alt for kedeligt, hvis alt lignede sølvfarvet-DVD-afspiller-X . Men de behøver naturligvis heller ikke ligne en videomaskine fra '82, som har fået bank med en rive. Xbox 360 er et udmærket skridt på vejen. Det ødelægger dog lidt af designet med den harddisk-udposning i venstre side :)
APHAPHSkrevet 27/04-05 19:44, rettet 27/04-05 21:56 
Så er designet af Nintendo's kommende konsol muligvis også kommet ud til offenligheden. Det kan ikke udelukkes at billedet er fake, men det må være op til hver i sær at bedømme...

Revolution?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
JAAJAASkrevet 27/04-05 19:48 
Ser ægte nok ud for mig.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 27/04-05 19:48 
Hahaha :-D

Cool! Two thumbs up!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
BeanoBeanoSkrevet 27/04-05 21:23, rettet 27/04-05 21:28 
- Min konsol siger Gori?
- Ja, selvfølgeligt; den skal bare have en spand af denne her...
SumezSumezSkrevet 28/04-05 08:30 
Paasch>
Så er designet af Nintendo's kommende konsol muligvis også kommet ud til offenligheden. Det kan ikke udelukkes at billedet er fake, men det må være op til hver i sær at bedømme...

Det kunne være sejt. Den dér ser jo alt for lækker ud. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 28/04-05 13:09 
Naiera>
Firkanterne der sad fast, var også kun et problem på de første japanske maskiner.

Det var ikke et problem, det var en feature.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 29/04-05 17:29 
jaes>
Jeg synes, konsoller skal ligne det, de er: Legetøj.

Meget god pointe, egentlig. Jeg sidestiller dog i langt højere grad konsoller med DVD afspillere og Hi-Fi udstyr. Derfor synes jeg også det er lidt vigtigt, at de ikke får min lejlighed til at ligne Blå Stue ;)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 29/04-05 17:36 
jaes>
Jeg synes, konsoller skal ligne det, de er: Legetøj.

Det kan jeg forstå når det drejer sig om f.eks. Donky Konga, men jeg synes det er vigtigt, at skidtet kan stå ved siden af resten af hifi udstyret, og stadig se cool ud. Det tror jeg bestemt xb360 kommer til, kan godt lide det look. :)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
155 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig