X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

ps2- kit


Svar
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 07/05-03 12:36 
Hos comic express i Ålborg (de sender også til hele landet)kan man bestile et ps 2 kit som indeholder extension cable, game case( mappe til spil), et game pad, og dvd remote ( det hele der et special hulk-kit med div hulk logér på) til kun 249,50 kr!!!!! Det kan bestilles på tlf 98163044...
these go to eleven....
UnknownUnknownSkrevet 07/05-03 16:06 
Du kan også få det i Føtex & Bilka (tror jeg nok) til 289,-
.: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 07/05-03 17:27 
jeg tror ikke det er det samme sæt vi snarkker om, fordi den her kommer i anledning af den nye hulk film
these go to eleven....
BaggyBaggySkrevet 07/05-03 21:34 
Hvorfor skulle det ikke være det ? det jo smartere at udgive sådan et kit bredt altså i mange butikker ! Det er jo heller ikke kun comics fans der går ind og ser filmen vel ...
Tror du desuden der er 2 eller hvad ? og synes du ikke prisen ligger tæt... så..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 07/05-03 21:47 
jeg siger heller ikke, at den ikke er den samme, men når den først udkommer i usa om lidt over en mån´s tid ( sammen med filmen ) syntes jeg bare at det er lidt mærkeligt hvis Føtex & Bilka solgte den, før resten af verden, men hvis det er den så kan folk jo bare smutte der ned og købe den, for det er jo stadivæk billigt;-)
these go to eleven....
BaggyBaggySkrevet 08/05-03 14:28 
Det med USA glemmer du ligesom at fortælle... : ) du skriver kun at det kan betilles fra en butik i " Ålborg" .. : )
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/05-03 18:21 
Som importerer "guf" fra USA.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig