X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 - 2005


Svar Sortering
ThealmightyThealmightySkrevet 25/04-05 11:49, rettet 25/04-05 11:49 
Vil bare høre om der er nogen her fra P:R der skal til E3 i Maj, eller som kender nogen der skal?
SumezSumezSkrevet 25/04-05 13:06 
Måske hvis jeg havde en million kroner. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 25/04-05 13:08 
Så skulle du bruge dem på bestikkelse :)

Du skal være tilknyttet branchen på den ene eller anden måde for at komme ind.

King Chaos og jeg tager derover igen i år - jeg glæder mig sygt, for det bliver messen man ikke må misse.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 25/04-05 13:13 
Brancherelationerne er de nemmeste at overkomme. Har man en forholdsvist veletableret side, kan man skaffe en række adgangskort og teoretisk set sende hvem somhelst ind. Der er ikke krav om at man skal skrive E3-rapport. Jeg kender adskillige, der er kommet ind til E3 uden nogensinde at have skrevet en anmeldelse. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/04-05 13:17 
Ja, og det er dem som står foran i køen, mens vi andre venter på at komme til at arbejde >:(
HeroldHeroldSkrevet 25/04-05 13:21 
Sumez>
Brancherelationerne er de nemmeste at overkomme. Har man en forholdsvist veletableret side, kan man skaffe en række adgangskort og teoretisk set sende hvem somhelst ind. Der er ikke krav om at man skal skrive E3-rapport. Jeg kender adskillige, der er kommet ind til E3 uden nogensinde at have skrevet en anmeldelse. :)

Ja, det er rigtigt. Det er ikke så svært at gøre folk til skribenter, hvis det er det man vil. Det kræver dog som regel at man har en side der er kommerciel - altså momsregistreret, men er man over den forhindring, så er det nemt. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ThealmightyThealmightySkrevet 25/04-05 14:16 
Er det muligt for jer at komme til en computer? Ville meget gerne ha et indtryk af det nye Zelda, fra en dansker. Hvis I da kan komme til :P
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig