X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Silent Hunter III


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 24/04-05 00:16 
Jeg har siden Silent Service haft en svaghed for ubåd-sims. Nu ser jeg så at Silent Hunter III er udkommet. Har I prøvet den og hvad kan I sige af positive/negative ting? Jeg er et splitsekund fra at bestille den, men vil gerne lige være sikker.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/04-05 08:50 
Du kan vist roligt bestille den...

Dive, dive, dive!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/04-05 16:35, rettet 24/04-05 16:35 
Det kan også oplyses at PCPlayer var meget tilfreds med SHIII. Det fik 9/10.

Jeg ved godt, hvad der står øverst på ønskesedlen lige nu ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 24/04-05 17:35 
Kommer den også til konsollerne ?
HeroldHeroldSkrevet 24/04-05 17:51 
Det tvivler jeg stærkt på. Jeg tror det er for stærk en simulator til at gøre sig på konsol.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JuggernautJuggernautSkrevet 24/04-05 18:27 
Beano>
Kommer den også til konsollerne ?

Det kunne være lækkert, men tror desværre at det er en umulighed.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 24/04-05 19:28 
Hvorfor ?
JuggernautJuggernautSkrevet 24/04-05 20:14 
Jeg mener ikke at have oplevet en "tungere" simulation til noget konsol på noget som helst tidspunkt. Dermed ikke sagt at det ikke er muligt.. Jeg vil da heller end gerne have at de kommer, men jeg tror at det bliver svært at koble samtlige funktioner ind i et joypad. Man bruger jo som regel en masse taster, når man roder med denne genre på pc.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/04-05 20:36 
Det er i hvert fald ikke annonceret endnu. Og Silent Hunter IV er kun annonceret til PC i Q1 2006...

Ville eller være fedt på en konsol - jeg husker, at jeg brugte mange timer med Silent Service på C64 (mener jeg det var..) ...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 25/04-05 10:42 
Og kigger man på Ubisofts historie, er det nærmest en tradition at annoncere multiplatformstitler på nogenlunde samme tid. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig