X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billeder af Asia PS2 slim kasse...Help!


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 22/04-05 18:03, rettet 22/04-05 18:06 
Jeg har et familiemedlem der skal en tur til Hong Kong om et par uger. Hun skal naturligvis købe en Asia PS2 Slim med hjem til mig. På Play-Asia findes der to NTSC J versioner - en JAP NTSC J og en ASIA NTSC J. Jeg vil naturligvis gerne have en ASIA NTSC J (pga. strømforsyningen).

Er der ikke en af jer, der kan hjælpe med et par billeder af kasserne (eller bare af den rigtige kasse), så hun køber den rigtige med hjem til mig?

Det ser ud til at model nummeret på ASIA versionen er 70006 CB. Er nummeret på JAP versionen det samme?

Andre gode tips til hvordan man kan kende forskel, så hun kommer hjem med den rigtige version, modtages med kyshånd.

På forhånd tak.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
JAAJAASkrevet 22/04-05 20:52, rettet 22/04-05 21:00 
Hvis du sender hende til Golden Shopping Arcade, hvor den også vil være billigere, skulle du være sikker på at få den med 220v. Det er det, de bruger i Hong Kong. Hun skal stå af på Sham Shui Po MTR, og så er det lige over gaden. De snakker alle sammen engelsk, så hun kan bare spørge.

Specifik vejledning
flottenheimerflottenheimerSkrevet 28/04-05 21:35, rettet 28/04-05 21:35 
Takker!!!

Ingen af jer, der har et billede, eller som kan fortælle mig det rigtige modelnummer?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
JAAJAASkrevet 28/04-05 22:02, rettet 28/04-05 22:03 
Beklager at jeg hijacker din tråd igen uden egentlig at besvare spørgsmålet, men du får meget svært ved overhovedet at finde en PS2 i Hong Kong, der ikke er 220v, med mindre du ligefrem finder en special shop, der sælger til udlandet og direkte beder om at få en 110v model. De bruger KUN 220v, 50hz i Hong Kong, præcis som i Danmark.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig