X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RE4: Mercenaries taktikker


Svar
RuneSPRuneSPSkrevet 22/04-05 17:38 
Er der nogen der har nogle gode taktikker til at få 5 stjerner med alle personer i hvert map? Jeg er så røv til det, så jeg frygter at jeg aldrig kommer til at prøve handcannon :(
KalicolaKalicolaSkrevet 22/04-05 19:39 
Rune: jeg er bange for at jeg ikke fatter en brik af hvad du mener :) 5 stjerner? handcannon?

Vi snakker mercenaries her ik :)
For The Love Of The Game
RuneSPRuneSPSkrevet 22/04-05 19:52 
Oh d'oh, glemte at skrive at det er minispillet "Mercenaries" i Resident Evil 4 jeg snakker om :D
Per SPer SSkrevet 22/04-05 20:19 
Fiksede lige din overskrift.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
GoodtimesGoodtimesSkrevet 23/04-05 01:12 
Det tog mig virkelig mange forsøg at få 5 stjerner på alle baner med alle figurerne, men det var da også dejligt tilfredsstillende da de endelig lykkedes...

I sidste ende tror jeg det handler mest om at mestre styringen fuldt ud, og lære hvordan de forskellige monstre reagerer.

Hovedsageligt handler det om at dræbe rigtigt mange monstre i træk. Sig til dig selv, at alt under 25 i træk ikke er godt nok. Derudover giver mange af "mini-bosserne" enormt mange point, hvilket skal udnyttes. F.eks giver de store beskidte mænd med miniguns på 3. bane 10.000 point stykket, så vidt jeg husker.

Med Ada og Wesker er det forholdsvis ligetil at dræbe både Ganados og mini-bosser med riflen, så længe du har ammunition. Krauser er enormt effektiv til at dræbe minibosser, da hans arm lader til at dræbe hvadsomhelst i ét hug. Vær heller ikke nærig med armen, brug den når den er ladt op, det kan som regel godt betale sig.

Leon har stort set kun sin shotgun at støtte sig til. Jeg opdagede til allersidst, at hvis man sigter et stykke OVER fjendernes hoveder, så går de meget let i stykker. Derved er shotgun'en et af de mest effektive våben af dem alle.

Hunk har svært ved at holde mini-bosserne på afstand, og med ham må man huske at udnytte sine granater, og være en smule påpasselig med ammunitionen. Det er utroligt så hurtigt han kan tømme et magasin på 100 skud.

Det var lige hvad jeg kunne huske. Håber det hjælper. :-)
RitesRitesSkrevet 24/04-05 00:01 
Miniguns bosserne nakker mig stadigvæk.

De rammer altid, gør mega skade og er hurtige.
» a winner is you «
GoodtimesGoodtimesSkrevet 24/04-05 14:34 
Du må sørge for at lytte godt efter, så du kan genkende deres lyde ligeså snart de dukker op. Hvis du har en riffel, så skal de bare have tre skud i hovedet, så er det slut med dem. Med Leon og HUNK er det lidt sværere, men hvis bare du kan få ramt ham i hovedet med shotgun eller maskinpistol i en fart, så burde han ikke kunne skyde igen lige med det samme.
RuneSPRuneSPSkrevet 24/04-05 17:45 
Er det ikke noget med at Hunk kan vride nakken rundt på dem, og derved lave instant-kill, endda også på bosserne? Har ikke rigtig prøvet så meget med Hunk endnu, har bare fået det fortalt :/
HeroldHeroldSkrevet 24/04-05 17:54 
Jeg har ihvertfald fået kam til mit hår. Respekt til alle der har fået 5 stjerner med alle figurerne.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GoodtimesGoodtimesSkrevet 24/04-05 18:02 
HUNK kan i hver tilfælde vride halsen om på almindelige Ganados, hvor Leon, Ada og Krauser sparker i stedet. Wesker laver i øvrigt et "Thrust Punch" som skubber folk meget langt væk.

Jeg har ikke lagt mærke til om HUNK skulle kunne vride halsen om på minibosserne, men jeg har nu heller ikke forsøgt... :-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig