X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MTV Xbox 2 teaser...


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/04-05 09:24 
Nice...

http://www.gamesmediamirror.com/leech_1245_1_en.html
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 22/04-05 09:41, rettet 23/04-05 23:13 
Hvad er det vi skal se?
KilroyKilroySkrevet 22/04-05 10:13 
Hvor viser dog den video *lidt*!
Det eneste man dog kan udlede af den video er faverne maskinen vil have. Xbox-reklamer nu har farvenuancerne grøn skrift/sort baggrund, mens Xbox 360 (Dumt navn) åbenbart har farverne hvid baggrund/grøn tekst. Derfor ser det ud som om at Xbox 2 vitterligt vil have farver der tagnerer det cremehvide...?
Kilroy Was Here
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/04-05 10:20, rettet 22/04-05 10:32 
Kilroy>
Hvor viser dog den video *lidt*!

Det er lidt idéen med en teaser - at skabe opmærksomhed og gøre folk nysgerrige. Havde du forventet at få maskinen præsenteret...? :-)

Men det ser ud til, at Xbox får et nyt logo?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
MurphyMurphySkrevet 22/04-05 11:29 
Er det officielle navn på den næste Xbox, Xbox 360?

Udover at det er et virkeligt dumt navn, hvad skal det "360" så betyde?
Excuse me, I have to go. Somewhere there is a crime happening
SonicSonicSkrevet 22/04-05 11:32 
Der går påstande om at 360 skulle betyde Revolution, hvilket Nintendo sikkert ikke bliver for stolte af. Gad vide hvordan de takler det, eller om det bare er ligemeget.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
RuneSPRuneSPSkrevet 22/04-05 11:44 
Jeg tvivler på hvor mange der vil komme til at tænke på "revolution" når man hører "360"... nok nærmere "cirkel".. ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/04-05 11:48 
Murphy>
Er det officielle navn på den næste Xbox, Xbox 360?

Nej, det er ikke officielt endnu, men der er mange der gætter på det...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 22/04-05 12:16 
RuneSP>
Jeg tvivler på hvor mange der vil komme til at tænke på "revolution" når man hører "360"... nok nærmere "cirkel".. ;)

360 grader = 1 omdrejning/revolution

Men hvor mange der lige fanger den, er en helt anden sag :)

Xbox 360 navnet er så godt som sikkert efterhånden - selvfølgeligt ikke officielt endnu, men med alle de rapporter der kommer fra forskellige kilder, ser det meget ud til det.
RuneSPRuneSPSkrevet 22/04-05 13:23 
Beano>
RuneSP>
Jeg tvivler på hvor mange der vil komme til at tænke på "revolution" når man hører "360"... nok nærmere "cirkel".. ;)

360 grader = 1 omdrejning/revolution

Men hvor mange der lige fanger den, er en helt anden sag :)

Det var også det jeg mente ;)
flottenheimerflottenheimerSkrevet 23/04-05 01:44 
Jeg vil nu tro, at man med "360" antyder, at man er omringet - altså at ens sanser er "surrounded". Det hænger ganske godt sammen med at det er en multi-media konsol.

Og ifølge Nintendo arbejder de på en revolutionær konsol aka. "Revolution". Ikke på en "omdrejningskonsol".
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
ChronoChronoSkrevet 23/04-05 07:11 
Mon dette er den ægte vare?

http://students.washington.edu/ptn/x360_vert.jpg
http://pictures.xbox-scene.com/4/xbox360/xbox360org19iz5ow_b.jpg
http://img258.echo.cx/my.php?image=zomg3zt.jpg

Køn er den jo ikke så, men bestemt pænere end den gamle.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KilroyKilroySkrevet 23/04-05 09:00 
Det ser meget rigtigt ud. Den passer med de glimt som OurColony har givet, og det billeder som ellers suser rundt på dettet. Cremehvid og grøn med en smule sølv.
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 23/04-05 09:07 
Chrono>
Mon dette er den ægte vare?

Passer rimeligt godt på beskrivelserne - men kan sagtens være endnu et mockup.

Maskinen ser desuden forskellige på to af billederne, så...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/04-05 09:41 
Der er et mere her...

Mockup?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SephirothSephirothSkrevet 23/04-05 09:44 
Jeg så den i går aftes og syntes ærlig talt, den var grim - men kan faktisk meget godt lide designet nu.

Det er den ægte vare folkens :)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 23/04-05 09:44 
Her er hvad Xbox-Scene og TeamXbox skriver...

http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EEEukEFZuAvybZIcVd.php
KilroyKilroySkrevet 23/04-05 09:45 
Det er lidt pinligt at springe fra den ene side til den anden, men nu er jeg overbevist om at det er en fake. Se Xbox-bogstaverne. De svarer ikke til den måde der står Xbox i teaseren. Naturligvis kan de godt have forskellige måder at skrive det, men virker det ikke underligt at teaseren bruger en skriftstype, og "billederne" en anden?
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 23/04-05 09:51 
jooo, som sagt så var to af billederne tidlige også forskellige mht. knapper. Billederne kan være fra forskellige revideringer af designet... who knows :)
SephirothSephirothSkrevet 23/04-05 09:52, rettet 23/04-05 09:53 
Det er da samme skrifttype Asmus...?
Microsoft har udtalt, at spilleren selv har mulighed for at ændre udseendet på sin X360.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
enfenenfenSkrevet 23/04-05 18:50 
Hvis den kommer til at se ud, som på de sidste nye 'rygte-billeder', så er jeg tilfreds. Det virker som et pænt design.
What is the Matrix?
dchangdchangSkrevet 23/04-05 19:43 
Jeg syntes også at det er er rigtig fedt design. Hvis det holder, så er det helt sikkert også et look som vil appellere til den lidt bredere målgruppe. Nu kan man ihvertfald ikke vælge Xbox'en fra pga. udseendet længere. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BeanoBeanoSkrevet 23/04-05 20:03, rettet 23/04-05 20:03 
Jeg syntes ikke den er spor pæn - men heldigvis ser den umiddelbart ud til at være mindre end Xbox "Jen" :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/04-05 20:22 
Jeg synes også den ser ganske flot ud - det ser da ud til, at der er lagt noget design arbejde i den. Det er ikke noget man kan sige om nogle af de aktuelle konsoller...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 23/04-05 20:36, rettet 23/04-05 20:38 
Arbejde og arbejde... ligner nogle af alle de PC kabinetter man ser i disse år. Der er ikke noget unik over designet. Kedeligt og uinspirerende.
Selvfølgeligt en smagsag, og det er umuligt at lave et design som alle kan li'.
APHAPHSkrevet 23/04-05 21:04 
Jeg synes nu også designet er rimeligt fedt. Det er dog ikke noget man falder på halen over, men det er helt sikkert bedre end designet af denne generations konsoller.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 23/04-05 21:17 
Hvorfor skulle dette design være mindre fusket end alle de hidtidige? Fordi knappen ligner den på ourcolony eller er der en anden grund?
I win, you loose
SonicSonicSkrevet 23/04-05 21:43, rettet 23/04-05 21:43 
Meget kan man sige om det nye design, men det er ihvertfald langt pænere end den sorte kasse som xbox 1 består af ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KeenKeenSkrevet 23/04-05 22:37 
Jeg kan ikke forstå hvorfor memmorykortene skulle sidde på konsollen? hvorfor kunne de ikke have den på controlleren som nu?! jeg synes at det fungerer meget bedre!
HankyHankySkrevet 23/04-05 22:56, rettet 23/04-05 23:13 
Hvori ligger den store forskel, udover et tungere joypad ved Memory-moduls deri ;P?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KeenKeenSkrevet 23/04-05 23:11 
Jeg mener at det vil se dumt ud, især når der ikke skal controllere i, da det er trådløst...

Kan meget bedre lide det som der er nu

Hanky>
et tungere joypad ved Memory-moduls deri ;P ?

Nu ved jeg ikke lige hvor mange kilo sådan et memmorycard vejer, men alligevel :P
HankyHankySkrevet 23/04-05 23:22, rettet 23/04-05 23:23 
Nu har jeg ikke lige prøvet at stå med et MemoryCard til Xbox i mine hænder, men kunne da forestille mig at det var nogen hæftige satan'er :P

Og så for ikke at gå helt offtopic, så synes jeg også godt om designet. Rigtig godt endda (:
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JinkJinkSkrevet 24/04-05 00:13 
Er det ikke svært at gemme det ned, hvis controlerne er trådløse?
Jeg må være en af de få der synes det nye design er meget grimmere. Jeg skal nok ikke have en konsol, men håber alligevel de bliver pænere og mere spændne at se på.
KilroyKilroySkrevet 24/04-05 09:10 
Knight Keen>
Jeg kan ikke forstå hvorfor memmorykortene skulle sidde på konsollen? hvorfor kunne de ikke have den på controlleren som nu?! jeg synes at det fungerer meget bedre!

Jeg gætter på at det er det nemmeste at gøre, når joypaddene er trådløse. Det Spørgsmålet er om de der memorycard-porte så helt bliver afskaffet. Jeg har nemlig ikke tænkt mig at investere i hverken et nyt Xbox Live abonnement eller et nyt headset. Derfor ville det være rart at kunne bruge, især sidstnævnte på Xbox 1337.
Kilroy Was Here
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 24/04-05 09:46 
Det er vel også for at spare strøm. I så fald virker det fornuftigt at placere memerycards i selve konsollen.
I win, you loose
HeroldHeroldSkrevet 24/04-05 13:19 
Kilroy>
Jeg har nemlig ikke tænkt mig at investere i hverken et nyt Xbox Live abonnement eller et nyt headset. Derfor ville det være rart at kunne bruge, især sidstnævnte på Xbox 1337.

Har Microsoft læst på lektien, er det selvfølgelig med i pakken :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SephirothSephirothSkrevet 24/04-05 14:11 
Jeg ser mest frem til at se Perfect Dark Zero og MistWalkers halløj den 12/13. maj.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KilroyKilroySkrevet 24/04-05 14:20 
MistWalker er helt klart en titel man skal holde øje med. Final Fantasy-lignende spil til Xbox? Helt sikkert et spil værd.

Det bliver spændende at høre noget konkret om maskinen. Prisleje, udgivelse og launchspil samt planer. Jeg ville egentlig ikke være overrasket hvis MS allerede nu er igang med en masseproduktion af maskinen, således at den kunne lanceres globalt her til jul.
Planer om harddisk, eventuelle forinstalleret spil (Jeg har ikke glemt Halo 2.5) og andet ville naturligvis ikke være dårlige ting at vide.
KOM NU E3!
Kilroy Was Here
SephirothSephirothSkrevet 24/04-05 14:36 
MistWalker er et firma ;) De har to spil under udvikling til X360.

Jeg bliver overrasket, hvis ikke den lanceres i år, men MS har næppe startet produktionen endnu. De skal jo lige se, hvad Sony og Nintendo (måske?) har i ærmet på E3.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KilroyKilroySkrevet 24/04-05 14:46 
Var MistWalker ikke også titlen på deres nye RPG-agtige spil? Det mente jeg:S
Kilroy Was Here
SephirothSephirothSkrevet 24/04-05 15:52 
Det er ikke afsløret endnu :)
Men det er faktisk en fed spiltitel.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 24/04-05 19:39 
Leaked Xbox 360 logo ?

http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EEEuFVulEVCclHSaea.php

Hvis det er det rigtige logo, er det ihvertfald en stor fremgang fra den gamle øjebæ IMO ;)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 24/04-05 19:41 
Ja, det ser pænt ud i kontrast til det gamle logo - hvis det altså er rigtigt :)
SephirothSephirothSkrevet 24/04-05 21:02 
Læg mærke til den lille kant på B'et i logoet fra MTV-reklamen:

http://img16.echo.cx/img16/5653/gamepadlayout4vo.jpg
http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/item/244/2443317/xbox360_theme2.jpg

- men flot bud.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 25/04-05 09:16 
Noget der kunne ligne memorykortet (fra OurColony) :

http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EEEuFAEFEZYHyrLANK.php
HeroldHeroldSkrevet 25/04-05 10:41 
Jeg er forresten "forholdsvis sikker" på at den kun kommer i én version, og den version vil have harddisk.

Skulle maskinen ikke være bagudkompatibel iflg. rygterne? Det er måske kun på software-siden, for efter de billeder der at dømme kan du ikke bruge dine gamle controllers eller memorycards, som det var tilfældet med PlayStation og PS2.

Men okay, det man ikke tjener ind på gyngerne kan man jo tvinge ud af folk på karrusellerne.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
MurphyMurphySkrevet 25/04-05 12:26, rettet 25/04-05 12:28 
http://gamesradar.msn.co.uk/news/default.asp?pagetypeid=2&articleid=35512&subsectionid=1586

Den er da faktisk hel pæn, men hvor indsætter man controllerne?
Excuse me, I have to go. Somewhere there is a crime happening
fumfumSkrevet 25/04-05 12:50 
Skulle standarden ikke være cordless controllers?
Så behøver der vel i og for sig ikke være nogen 'analog' tilslutningsmulighed på kassen?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
BeanoBeanoSkrevet 25/04-05 14:11 
Herold>
Jeg er forresten "forholdsvis sikker" på at den kun kommer i én version, og den version vil have harddisk.

Meget tyder på (rygter, spekulationer, osv.) at den kommer i to udgaver - en med bundlet harddisk og en uden. Og at harddisken kan købes ved siden af senere hvis man får lyst.
Dvs. konsollen rent teknisk kun er kun i een version men bare sælges i to forskellige pakker.
Det underbygges også godt af billederne.
UltraUltraSkrevet 25/04-05 17:24 
Hvis de billeder holder.. Så siger jeg bare... daaaamn! :D
I've fuck the girl in Hanson...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig