X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Nintendo hjælp


Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 21/04-05 16:48, rettet 21/04-05 16:48 
Jeg har en snes liggende, men strømforsyningen virker ikke, nogen der ved hvor man kan købe en erstatning? gerne online og i DK. Kan det ikke lade sig gøre i Dk er udland ok.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 21/04-05 16:54 
Så vidt jeg kan se i din samling, så har du også en NES. Jeg mener en NES og en SNES strømforsyning, er ens, så du kan bare benytte den.
RJKRJKSkrevet 21/04-05 16:56 
Vær ikke for sikker. Ikke engang alle NES-strømforsyninger passer på alle NES'er... :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 21/04-05 16:58 
Jeg har en extra SNES PSU liggende. Stikket passer godt nok til en UK SNES, men jeg sat en lille omformer på så den også kan bruges med en SCN (skandinavisk) SNES. Den kan du få for 50,-
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
DarkenDarkenSkrevet 21/04-05 17:10 
mener også der er forskel på strømforsyningen mellem ver. 1 og 2 (snes)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 21/04-05 17:55 
Er det ikke kun US(ntsc) SNES der kom i 2 versioner?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
valiantvaliantSkrevet 21/04-05 19:10 
Der er flere forskellige strømforsyninger både til Nes og Snes.
Stikkene har forskellig størrelse.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 21/04-05 19:38 
Ja, men nu var det selve maskinen jeg spurgte til. Så længe Syrefox ikke har skrevet andet, går jeg ud fra at det er en PAL SNES der er tale om, og så vidt jeg er informeret, er forskellen kun på strøm-stikkene, eller er der flere versioner af selve maskinen?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SyrefoxSyrefoxSkrevet 22/04-05 13:33 
Ja jeg har en nes strømforsyning, men den snes jeg mangler til er en der skal sælges, så derfor har jeg brug for en ny strømforsyning, kan det virkelig passe at man ikke kan købe en uoriginal nogen steder?

Har set på ebay at man nemt kan købe en ny til de amerikanske snes.
JAAJAASkrevet 22/04-05 13:58 
Såøhm, tag i mod Azalons tilbud ...... ?
SumezSumezSkrevet 22/04-05 14:03 
Azalon>
Er det ikke kun US(ntsc) SNES der kom i 2 versioner?

PAL gjorde også, og der er enkelte forskelle i indmaden på dem, selvom de ser ens ud. Bl.a. virker den gamle version ikke med US gamepads eller noget i den dur.
Jeg tror nu nok at strømforsyningen er den samme til begge to, men skal ikke kunne sige noget 100%.

Til gengæld kan jeg godt garantere at begge udgaver af US SNES'en bruger samme strømforsyning (som har et ret specielt stik, der vist kun bruges af US SNES, det er lidt tykkere end normale PSU-stik).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SyrefoxSyrefoxSkrevet 22/04-05 18:39 
JAA>
Såøhm, tag i mod Azalons tilbud ...... ?

Har sendt en besked til ham, men kunne nu nok bruge mere end en PSU, da jeg har en del maskiner som skal sælges videre men som mangler en PSU.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig