X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Midnight Club 3


Svar
MurphyMurphySkrevet 20/04-05 17:39 
Som stor fan af arkade bil spil, så blev jeg noget ked af det da min Xbox pludselig begyndte at smide mig ud på dashboardet, med en dirty disc error i dette spil. Jo mere jeg spillede, jo værre blev det og til sidst turde jeg ikke fortsætte med spillet.

Jeg har læst mig frem til at der faktisk er en fejl i spillet som gør at spillet crasher, hvis man har mere end 7 custom soundtrack-mapper liggende på sin harddisk (bl.a er der på Gamefaqs nogle diskussioner om det). Dog er Rockstar opmærksom på dette problem, og arbejder i øjeblikket på at løse det vha. en Live update.

Dét jeg bl.a lige ville høre var, om nogle af jer herinde har haft seriøse problemer med at Midnight Club 3 crasher, og om I selv kunne løse problemet så I kunne spille videre? Nogen har nemlig ikke haft de store problemer med spillet.

Jeg har sidenhen returneret mit eksemplar til EB og fået mig et helt andet spil, men hvis dette problem bliver løst, så skal jeg ha' mig MC 3 igen.
Excuse me, I have to go. Somewhere there is a crime happening
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/04-05 17:42 
Nej, jeg har ikke haft nogle problemer... jeg har dog heller ikke 7 costum tracks mapper liggende... Men mit spil virker fint... Det gik dog ned en enkelt gang i menuen, men det er kun sket én gang...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 20/04-05 17:59 
Har ikke selv spillet, men var det ikke en idé at fjerne nogle af de custom soundtracks så? Bare indtil de får rettet problemet, når du nu er så glad for spillet.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
MurphyMurphySkrevet 20/04-05 18:28 
Joeh måske, men jeg holder meget af mine custom soundtracks :-)

Jeg har heller ikke spillet mere pt, og køber det kun igen hvis de får rettet problemet.
Excuse me, I have to go. Somewhere there is a crime happening
juventus champjuventus champSkrevet 22/04-05 04:05, rettet 22/04-05 04:06 
det spil er i verdenklasse.Det med dirty disc har jeg også haft på bia.Det er din harddisk der er beskidt.Det er ikke spillet.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/04-05 06:24 
juventus champ>
det spil er i verdenklasse.

Really? :O
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/04-05 08:18 
No....
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
MurphyMurphySkrevet 22/04-05 11:37 
juventus champ>
det spil er i verdenklasse.Det med dirty disc har jeg også haft på bia.Det er din harddisk der er beskidt.Det er ikke spillet.

Min harddisk der er beskidt? Dén har jeg ikke hørt før.

Ingen af mine andre Xbox spil har opført sig så dårligt, som MC 3 har; Hvilket vil sige, at ingen af dem er crashed til dashboardet med en dirty disc error. Jeg spiller selv Brothers in Arms, og det har der ikke været problemer med.

I MC 3's tilfælde har vi jo allerede fået slået fast, at det er spillet den er gal med - jvf. at Rockstar er i færd med at lave en auto update til spillet.
Excuse me, I have to go. Somewhere there is a crime happening
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/04-05 11:39 
juventus champ>
Det er din harddisk der er beskidt.Det er ikke spillet.

Forklar.
Spiller nu: Phantasy Star IV
juventus champjuventus champSkrevet 23/04-05 04:24 
jeg har ingen problem med spillet.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
MurphyMurphySkrevet 23/04-05 11:11 
Du svarede ikke på det ang. at det var min harddisk der er beskidt.

Hvad mente du med det?
Excuse me, I have to go. Somewhere there is a crime happening
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/04-05 13:30, rettet 23/04-05 13:30 
PalleJensen>
No....



So which is it? Er det verdensklasse eller ikke? Juventus mener ja, Palle mener nej. Nogen andre?
BaggyBaggySkrevet 23/04-05 13:57 
Midnight Club serien har Aldrig været verdensklasse og 3'eren er det heller ikke, især grafikken springer i mine øjne og er langt efter titler som GT4, Forza M, PGR 2.
Styring virker desuden urealistisk med alt for meget greb i bilerne.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/04-05 15:14, rettet 23/04-05 15:16 
Well...

http://www.gamesector.dk/side.asp?ID=6012&PlatformtypeID=5

Og hvis nogen skulle være i tvivl, så er det ikke verdensklasse, men nærmest en skamløs kopi af NFSU2... Men synes man NFSU2 var i verdensklasse, ja så er MC3 det også...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
MurphyMurphySkrevet 23/04-05 15:53 
Jeg kiggede videre inde på Gamesector via. dit link og læste også din NFSU 2 anmeldelse.

Et 8 tal (endda på 10 skalaen) til begge spil er da way, WAY, over middel, men her i diskussionen lyder du ikke særligt begejstret for nogle af spillene.

What gives?
Excuse me, I have to go. Somewhere there is a crime happening
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/04-05 16:00, rettet 23/04-05 17:16 
Du kaldte det verdensklasse... jeg siger bare det ikke er verdensklasse... 8/10 er ikke verdensklasse...

Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt, det var et dårligt spil, kun at det ikke var verdensklasse...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
MurphyMurphySkrevet 23/04-05 16:04 
Jeg har da aldrig sagt at Midnight Club 3 er i verdensklasse; Det var ham Juventus fyren der skrev det.
Excuse me, I have to go. Somewhere there is a crime happening
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/04-05 16:10 
PalleJensen>


Jeg har på noget tidspunkt sagt, det var et dårligt spil, kun at det ikke var verdensklasse...



...men i følge dig selv høre det til i den bedre ende?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/04-05 17:13, rettet 23/04-05 17:16 
Ja, det fremgår vel rimelig tydeligt at anmeldelsen... :-)

Murphy>
Jeg har da aldrig sagt at Midnight Club 3 er i verdensklasse; Det var ham Juventus fyren der skrev det.

Nåeh ja, sorry...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BaggyBaggySkrevet 23/04-05 18:06 
Synes nu du er for flink ved begge spil.. Især NSFU 2 som man ender med at hade 50 % gennem.. Og er sku glad for det ikke var mig der købte det men en ven.. ligeledes med MC3 ( samme person)..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/04-05 20:19, rettet 23/04-05 20:19 
Ja, jeg har heller ikke noget imod spillene, jeg reagerede bare da MC3 blev kaldt verdensklasse...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Goose FrabaGoose FrabaSkrevet 25/04-05 12:54 
Nu er det så bare EA der har kopieret MC serien med NFSU. Ved ikke hvorfor mange tror, at det er omvendt.

Synes nu heller ikke spillet er verdensklasse, men absolut et nærmere kig værd, hvis man er til arcade racers. Det er flere længder bedre end NFSU 2, og personligt synes jeg også det er bedre end Burnout 3 også.
KalicolaKalicolaSkrevet 03/05-05 16:11 
kan nogle herinde lige fortælle mig om det er bedre end nfsu2, som jo er udemærket.

I nfsu2 syntes jeg at det er lige ligegyldigt at ligge og kører rundt i byen. Hvordan er den del af MC3? Er der nogen pointe i at ligge og kører rundt for andet end at finde løb?

og hvor mange biler får man at flække rundt i? 500 i garagen ligesom i GT? eller kun én?

kan man spille 2 player co-op? altså 2 spillere gennem championship-mode eller hvad det hedder. ligesom i mario kart? ... Ja jeg nævner mario kart fordi jeg ikke har set det i noget andet spil end det, og top gear overdrive, men sidstnævnte kender i nok ikke :)
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig