X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Næste generations amerikansk fodbold


Svar Sortering
RonaldoRonaldoSkrevet 20/04-05 13:17 
http://www.easports.com/games/madden06/nextgen.jsp

Tidligere reklame render - http://img38.exs.cx/img38/4888/eascreenshot25mi.jpg

In-game screen? - http://images.ea.com/sports/games/06/madden/nextgen/day2.jpg

Hvis det er den slags detaljer vi kan forvente, så tænk hvad Capcom og Konami kan præstere. Jeg glæder mig til E3.
KalicolaKalicolaSkrevet 20/04-05 13:45 
Det dér er sygt.. Jeg aner ikke hvad jeg skal sige... Jeg er i chock
For The Love Of The Game
ComradeComradeSkrevet 20/04-05 15:22, rettet 20/04-05 15:24 
Det er virkeligt imponerende!

Nu vi er ved Madden, så skal Mcnabb være cover athlete ..

Endnu et billede..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SephirothSephirothSkrevet 20/04-05 15:23 
Hvis dette bare er tæt på, hvordan det endelige Next-gen Madden kommer til at se ud, er jeg imponeret.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ChronoChronoSkrevet 20/04-05 15:38 
Det er da flot, men jeg kan bedre lide stilen i reklamefilmen under det øverste link.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/04-05 15:45 
Dayumn! Jeg tror bare jeg opgiver at se sæsonen på TV, og spiller i stedet for :-)
HeroldHeroldSkrevet 20/04-05 17:18 
For lige at smide kropsaffald på jeres glukosesandwich, så har vi mere eller mindre konstateret i en anden tråd at EAs screenshots ikke forlader maskinerne uden en eller anden form for retouchering :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 20/04-05 17:20 
Folk VIL åbenbart gerne snydes og bedrages :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 20/04-05 17:21 
Og det virker HVER gang :)
SephirothSephirothSkrevet 20/04-05 17:31, rettet 20/04-05 17:41 
Ja, EA, blandt andre, gør det hver gang, og netop derfor vil jeg osse se spillet i bevægelse, før jeg tror på, at dette er den ægte vare.

Edit: På den anden side tvivler jeg ikke på, at visse next-gen titler bliver ubeskriveligt flotte. En teaser-trailer fra det svensk udviklede spil, Metronome, viser en fantastisk og meget interessant in-game grafik.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/04-05 18:32 
Herold>
... konstateret i en anden tråd at EAs screenshots ikke forlader maskinerne uden en eller anden form for retouchering :(

Ah, come on! Lad os nu bare måbe lidt over EA's Photoshop skillz... så kan vi altid diskutere i tråden "Madden 2006 - Phorphørt af retussen", som bliver oprettet, når spillet udkommer. :-)
ChronoChronoSkrevet 20/04-05 18:40 
Jeg synes nu slet ikke det ser usandsynligt ud. Det er da bare mindst hvad jeg forventer af næste generations maskiner.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RuneSPRuneSPSkrevet 20/04-05 19:12 
Jeg bliver i hvert fald skuffet hvis der ikke kommer noget vildere end det der, da :/

Men også lidt svært at bedømme direkte ud fra screenshots, for SÅ vildt synes jeg ikke at det ser ud.

Men ellers ville det ikke været noget som kunne få mig til at spille spillet...
SephirothSephirothSkrevet 20/04-05 19:42 
Der er vist nogen, der har for store forventninger til næste generation...?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
yokanabsteryokanabsterSkrevet 20/04-05 19:51 
Til helvede me EA. Og billederne er svindel!
soon the world will be one big computer
RuneSPRuneSPSkrevet 20/04-05 19:51 
Prøv at se wardevil "traileren"... selvom det ikke er ingame så mener udvikleren at spillet vil komme til at se sådan ca. ud på Xbox 2 (d'uh, det skal de jo sige), men det er nu stadig noget deromkring at jeg forventer :D
ChronoChronoSkrevet 20/04-05 19:56 
Sephiroth>
Der er vist nogen, der har for store forventninger til næste generation...?

Hvis du ikke forventer markant bedre teknik, hvad forventer du så af næste generation?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 20/04-05 20:11 
Men korrekt motion blur og voldsom anti-aliasing er nok alligevel optimistik...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SephirothSephirothSkrevet 20/04-05 20:24 
Chrono>
Hvis du ikke forventer markant bedre teknik, hvad forventer du så af næste generation?

Jeg forventer nogenlunde, hvad jeg ser på disse billeder, selvom de højst sandsynligt er retoucherede. Jeg kan selvfølgelig (forhåbentlig) tage fejl, men de bidder og klip jeg har set af forskellige next-gen titler har været flotte uden at imponere mig videre. Tag Elder Scrolls: Oblivion, teknisk set er det ret flot, men intet mere - et spils artistiske look har for mig en kæmpe betydning rent grafisk.

Her skal det så tilføjes, at ingen højt profilerede udviklere endnu har vist next-gen materiale i videoform, og de videoer, der nu er ude kører ikke på en færdig hardware. Men jeg tvivler altså på, at næste generation vil byde på spil med Final Fantasy: TSW-grafik i realtime.

Hvad forventer du selv? EAs billeder viser ikke meget, men du kommer da ikke udenom, at de er flotte...? Næste generation bliver ikke perfekt, der vil altid være plads til forbedring.

Her er lidt videoværk fra next-gen titler:
Metronome: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1571
Heavenly Sword: http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/1169/Heavenly-Sword-Prototype-Footage/
Dark Sector: http://www.darksector.com/

RuneSP, har du noget video fra det spil, du snakker om?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
jaesjaesSkrevet 20/04-05 20:32, rettet 20/04-05 20:34 
Metronome glæder jeg mig meget til, og motoren bag, Reality Engine, virker også kompetent, jvf. hvad jeg ellers har set fra den.

Personligt frygter jeg lidt, at next gen-grafikken ofte kommer til at se lidt kejtet ud pga. kiksede animationer. Efter min mening er det et af de største grafiske problemer ved mange spil i dag (specielt 3. personsspil), og det kan nye konsoller næppe ændre det store på. Det handler mest om programmering, grafisk finpudsning og evt. motion-capture.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/04-05 20:33 
Yokanabster>
Til helvede me EA. Og billederne er svindel!

Nå, okay....
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SephirothSephirothSkrevet 20/04-05 20:41 
jaes>
Personligt frygter jeg lidt, at next gen-grafikken ofte kommer til at se lidt kejtet ud pga. kiksede animationer. Efter min mening er det et af de største grafiske problemer ved mange spil i dag (specielt 3. personsspil), og det kan nye konsoller næppe ændre det store på. Det handler mest om programmering, grafisk finpudsning og evt. motion-capture.

Animation er også min største bekymring. En dårlig animation ødelægger meget i et ellers smukt spil.

Så Wardevil-traileren, RuneSP, og er ikke i tvivl om, at grafik som denne vil kunne udføres i næste generation.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RuneSPRuneSPSkrevet 20/04-05 21:22 
Det ser i hvert fald lækkert ud imo :-)

Men som I også er inde på så er det som man normalt forstår ved "grafik" jo slet ikke alt. Elementer som animation er jo også uhyre vigtigt, men hvis det gøres rigtigt så kan det også komme til at se drøn godt ud og virke imponerende på en helt anden måde. Fx som i Resident Evil 4. Hvis man kigger på en enkelt karaktermodel så er det måske ikke noget helt specielt, men når de forskellige sekvenser er så godt "instrueret" (eller hvad det nu hedder) så bliver det hele løftet op i en højere enhed.
RonaldoRonaldoSkrevet 21/04-05 08:54, rettet 21/04-05 08:56 
Det første billede jeg linkede til er et ældre reklame render. EA promoverede en række billeder som skulle vise hvad de kunne opnå næste generation. De andre billeder på hjemmesiden er højst sandsynligt screenshots. Der mangler motion blur, opløsningen er widescreen (som det ville være i high definition) og der mangler klart detaljer i forhold til reklamen. Jeg mener seriøst det er hvad vi kan forvente og nok skal få. Selvfølgelig vil billedekvaliteten dog aldrig være så ren.

De sender en 60 sekunder lang reklame film om spillet på lørdag, så det skal da nok blive spændende.
SephirothSephirothSkrevet 23/04-05 18:58, rettet 23/04-05 19:02 
http://news.teamxbox.com/xbox/8113/Madden-NFL-NextGen-Commercial/

Så er reklamen blevet vist.

Alle billeder er renders og videoen er EAs bud på, hvordan Madden kommer til at se ud på next-gen konsollerne. Altså umiddelbart ingen in-game video eller screens.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
jaesjaesSkrevet 23/04-05 19:08 
Gode animationer teværtifal ;)

Apropos animationer, så kiggede jeg lidt nye film fra Nintendogs i går, og det ser forrygende ud:
http://www.gamespot.com/ds/strategy/nintendogs/media.html
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig